دانلود پروژه بررسی تحلیل روسازی انعطاف پذیر
نوشته شده توسط : محمد

دانلود پروژه بررسی تحلیل روسازی انعطاف پذیر

بررسی تحلیل روسازی انعطاف پذیر
چکیده
پیشگفتار
فصل اول ـ مروری بر انواع روسازی۱۶
۱-۱- مقدمه۱۷
۱-۲- تأثیر بارگذار و عوامل جوی بر سیستم روسازی۱۷
۱-۳- عوامل مؤثر در طرح روسازی‌ها۲۰
۱-۴- روسازی‌های انعطاف‌پذیر۲۱
۱-۵- خلاصه و نتیجه‌گیری۲۲
فصل دوم : کاهش عمر روسازی های انعطاف پذیر در اثر تغییرات شرایط چسبندگی بین لایه ها با توجه به کرنش قائم روی خاک بستر
۱- مقدمه ۲۴
۲- تاثیر بارهای افقی و اصطکاک بین لایه ای به عمر روسازی ها۲۵
۳- تحلیل نظریه تاثیر شرایط بین لایه ای ۲۶
۴- انتخاب مدل و روش تحلیل۲۹
۴-۱ – مدل هندسی روسازی۲۹
۴-۲ – بارگذاری۳۱
۴-۳ – مدل تعیین عمر روسازی ها ۳۳
۵- تحلیل تاثیر شرایط بین لایه ای مختلف بر روی عملکرد روسازی ۳۳
۵-۱- تاثیر اجراء ضعیف اندود تک کت ( حالت اجرایی)۳۴
۵-۲- تاثیر کاهش اجراء ضعیف اندود پریمکت ( حالت ۳ اجرایی)۳۵
۵-۳- تاثیر اجرای نامناسب اندودهای بین لایه ای ( حالت ۴ اجرایی)۳۷
۶- خلاصه و نتیجه گیری۳۹
فصل سوم: روش‌های تحلیل روسازی‌های انعطاف‌پذیر۴۱
۳-۱- مقدمه۴۲
۳-۲- حل سیستم‌های لایه‌ای با استفاده از تئوری چند لایه‌ای۴۲
۳-۱-۱- معادلات پایه۴۴
۳-۲-۲- شرایط مرزی و پیوستگی۴۷
۳-۳- حل سیستم‌های لایه‌ای با استفاده از روش اجزاء محدود۵۰
۳-۴- مقایسه روش چند لایه‌ای با روش اجزاء محدود۵۵
۳-۵- خلاصه و نتیجه‌گیری۵۸
فصل چهارم: بررسی نر‌م‌افزار Kenlayer جهت تحلیل روساز‌ی‌های انعطاف‌پذیر
۴-۱- تئوری نرم‌افزار۶۱
۴-۱-۱- سیستم چند لایه‌ی الاستیک:۶۱
۴-۱-۲- Super Position و تعیین پاسخ‌ها۶۲
۴-۱-۲-۱- تجزیه تنش‌ها به مولفه‌ها x و Y64
4-1-2-2- محاسبه تنش‌های اصلی ۶۵
۴-۱-۲-۳- محاسبه کرنش بحرانی۶۵
۴-۱-۳- آنالیز خرابی (Damage Anaysis)66
4-1-3-1- معیار بحرانی شکست ترک کششی۶۶
۴-۱-۳-۲- معیار بحرانی شکست تغییر شکل حداکثر۶۷
۴-۱-۳-۳- محورهای چندگانه۶۸
۴-۱-۴- لایه‌های غیرخطی۷۰
۴-۱-۴-۱- مصالح دانه‌ای۷۰
۴-۱-۴-۱- تقسیم لایه به تعدادی زیر لایه۷۲
۴-۱-۴-۱-۲- انتخاب نقطه مناسب جهت طراحی۷۲
۴-۱-۴-۲- مصالح ریزدانه۷۴
۴-۱-۴-۳- نقطه تنش برای لایه غیرخطی۷۷
۴-۲- نکات فنی راجع به Kenlayer79
4-2-1- اطلاعات عمومی نرم‌افزار۷۹
۴-۲-۱-۱- مصالح۷۹
۴-۲-۱-۲- آنالیز خرابی۸۱
۴-۲-۱-۳- تعداد بازه‌های زمانی در هر سال۸۱
۴-۲-۱-۴- بارها۸۱
۴-۳- خلاصه و نتیجه‌گیری۸۲
فصل پنجم ـ بررسی نرم‌افزار (TUPAS) جهت تحلیل روسازی‌های انعطاف‌پذیر
مقدمه۸۵
۵-۱- تئوری نرم‌افزار۸۶
۵-۱-۱- سیستم لایه‌ای۸۷
۵-۱-۲- برهم نهی بارها و تعیین پاسخ‌ها۸۷
۵-۲- نکات فنی۸۹
۵-۳- خلاصه و نتیجه‌گیری۹۱
فصل ششم ـ مقایسه‌ی عملکرد و نتایج حاصل از نرم‌افزارهای TUPAS و KENLAYER
6-1- مقدمه۹۴
۶-۲- شرح چند مثال۹۴
۶-۲-۱- شرح مسئله با چرخ منفرد۹۴
۶-۲-۲- شرح مسئله با چرخ چندگانه۹۴
۶-۳- حل چند مثال۹۵
۶-۳-۱- حل مسئله ۳ لایه‌ای تحت بارگذاری تک چرخ۹۵
۶-۳-۲- حل مسئله ۳ لایه‌ای تحت بارگذاری ناشی از یک محور سه گانه۹۶
۶-۳-۳- حل مسئله ۳ لایه غیرخطی ناشی از بارگذاری تک چرخ۹۸
۶-۴- آنالیز حساسیت۱۰۰
۶-۴-۱- آنالیز خطی۱۰۱
۶-۴-۱-۱- سیستم سه لایه‌ای۱۰۱
۶-۴-۱-۲- تاثیر ضخامت لایه۱۰۳
۶-۴-۱-۳- تاثیر مدول لایه‌ها۱۰۴
۶-۴-۲- آنالیز غیرخطی۱۰۶
فصل هفتم ـ جمع‌بندی و نتیجه‌گیری۱۰۸
۷-۱- خلاصه۱۰۹
۷-۲- نتیجه‌گیری۱۱۱
۷-۳- پیشنهادات۱۱۱
منابع و مراجع۱۱۳
بررسی تحلیل روسازی انعطاف پذیر
چکیده
پیشگفتار
فصل اول ـ مروری بر انواع روسازی۱۶
۱-۱- مقدمه۱۷
۱-۲- تأثیر بارگذار و عوامل جوی بر سیستم روسازی۱۷
۱-۳- عوامل مؤثر در طرح روسازی‌ها۲۰
۱-۴- روسازی‌های انعطاف‌پذیر۲۱
۱-۵- خلاصه و نتیجه‌گیری۲۲
فصل دوم : کاهش عمر روسازی های انعطاف پذیر در اثر تغییرات شرایط چسبندگی بین لایه ها با توجه به کرنش قائم روی خاک بستر
۱- مقدمه ۲۴
۲- تاثیر بارهای افقی و اصطکاک بین لایه ای به عمر روسازی ها۲۵
۳- تحلیل نظریه تاثیر شرایط بین لایه ای ۲۶
۴- انتخاب مدل و روش تحلیل۲۹
۴-۱ – مدل هندسی روسازی۲۹
۴-۲ – بارگذاری۳۱
۴-۳ – مدل تعیین عمر روسازی ها ۳۳
۵- تحلیل تاثیر شرایط بین لایه ای مختلف بر روی عملکرد روسازی ۳۳
۵-۱- تاثیر اجراء ضعیف اندود تک کت ( حالت اجرایی)۳۴
۵-۲- تاثیر کاهش اجراء ضعیف اندود پریمکت ( حالت ۳ اجرایی)۳۵
۵-۳- تاثیر اجرای نامناسب اندودهای بین لایه ای ( حالت ۴ اجرایی)۳۷
۶- خلاصه و نتیجه گیری۳۹
فصل سوم: روش‌های تحلیل روسازی‌های انعطاف‌پذیر۴۱
۳-۱- مقدمه۴۲
۳-۲- حل سیستم‌های لایه‌ای با استفاده از تئوری چند لایه‌ای۴۲
۳-۱-۱- معادلات پایه۴۴
۳-۲-۲- شرایط مرزی و پیوستگی۴۷
۳-۳- حل سیستم‌های لایه‌ای با استفاده از روش اجزاء محدود۵۰
۳-۴- مقایسه روش چند لایه‌ای با روش اجزاء محدود۵۵
۳-۵- خلاصه و نتیجه‌گیری۵۸
فصل چهارم: بررسی نر‌م‌افزار Kenlayer جهت تحلیل روساز‌ی‌های انعطاف‌پذیر
۴-۱- تئوری نرم‌افزار۶۱
۴-۱-۱- سیستم چند لایه‌ی الاستیک:۶۱
۴-۱-۲- Super Position و تعیین پاسخ‌ها۶۲
۴-۱-۲-۱- تجزیه تنش‌ها به مولفه‌ها x و Y64
4-1-2-2- محاسبه تنش‌های اصلی ۶۵
۴-۱-۲-۳- محاسبه کرنش بحرانی۶۵
۴-۱-۳- آنالیز خرابی (Damage Anaysis)66
4-1-3-1- معیار بحرانی شکست ترک کششی۶۶
۴-۱-۳-۲- معیار بحرانی شکست تغییر شکل حداکثر۶۷
۴-۱-۳-۳- محورهای چندگانه۶۸
۴-۱-۴- لایه‌های غیرخطی۷۰
۴-۱-۴-۱- مصالح دانه‌ای۷۰
۴-۱-۴-۱- تقسیم لایه به تعدادی زیر لایه۷۲
۴-۱-۴-۱-۲- انتخاب نقطه مناسب جهت طراحی۷۲
۴-۱-۴-۲- مصالح ریزدانه۷۴
۴-۱-۴-۳- نقطه تنش برای لایه غیرخطی۷۷
۴-۲- نکات فنی راجع به Kenlayer79
4-2-1- اطلاعات عمومی نرم‌افزار۷۹
۴-۲-۱-۱- مصالح۷۹
۴-۲-۱-۲- آنالیز خرابی۸۱
۴-۲-۱-۳- تعداد بازه‌های زمانی در هر سال۸۱
۴-۲-۱-۴- بارها۸۱
۴-۳- خلاصه و نتیجه‌گیری۸۲

فصل پنجم ـ بررسی نرم‌افزار (TUPAS) جهت تحلیل روسازی‌های انعطاف‌پذیر
مقدمه۸۵
۵-۱- تئوری نرم‌افزار۸۶
۵-۱-۱- سیستم لایه‌ای۸۷
۵-۱-۲- برهم نهی بارها و تعیین پاسخ‌ها۸۷
۵-۲- نکات فنی۸۹
۵-۳- خلاصه و نتیجه‌گیری۹۱

فصل ششم ـ مقایسه‌ی عملکرد و نتایج حاصل از نرم‌افزارهای TUPAS و KENLAYER
6-1- مقدمه۹۴
۶-۲- شرح چند مثال۹۴
۶-۲-۱- شرح مسئله با چرخ منفرد۹۴
۶-۲-۲- شرح مسئله با چرخ چندگانه۹۴
۶-۳- حل چند مثال۹۵
۶-۳-۱- حل مسئله ۳ لایه‌ای تحت بارگذاری تک چرخ۹۵
۶-۳-۲- حل مسئله ۳ لایه‌ای تحت بارگذاری ناشی از یک محور سه گانه۹۶
۶-۳-۳- حل مسئله ۳ لایه غیرخطی ناشی از بارگذاری تک چرخ۹۸
۶-۴- آنالیز حساسیت۱۰۰
۶-۴-۱- آنالیز خطی۱۰۱
۶-۴-۱-۱- سیستم سه لایه‌ای۱۰۱
۶-۴-۱-۲- تاثیر ضخامت لایه۱۰۳
۶-۴-۱-۳- تاثیر مدول لایه‌ها۱۰۴
۶-۴-۲- آنالیز غیرخطی۱۰۶
فصل هفتم ـ جمع‌بندی و نتیجه‌گیری۱۰۸
۷-۱- خلاصه۱۰۹
۷-۲- نتیجه‌گیری۱۱۱
۷-۳- پیشنهادات۱۱۱
منابع و مراجع۱۱۳

(((برای دانلود کلیک کنید)))





:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه بررسی تحلیل روسازی انعطاف پذیر ,
:: بازدید از این مطلب : 655
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 آبان 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: