نوشته شده توسط : محمد

دانلود مقاله بررسی سلامت روانی در خانواده خلبانان نظامی

فهرست مطالب
چکیده
مقدمه

فصل اول
بیان مسأله
مقدمه
بیان مسأله
ضرورت و اهمیت پژوهش
اهداف پژوهش
سؤالهای پژوهش
مفاهیم و متغیرهای عملیاتی
خلاصه فصل

فصل دوم
گستره نظری موضوع و پیشینه تحقیقاتی
مقدمه
مبانی نظری
مفهوم سلامت
نگاهی تاریخی به سلامت و بیماری
الگوهای سلامت
مقایسه الگوهای سلامت
ابعاد سلامت
سلامت روانی
مفهوم سلامت روانی در نظریه های مختلف
تعریف تنیدگی
تاریخچه تنیدگی
انواع تنیدگی
محرکهای تنیدگی زا
چه کسی در برابر تنیدگی آسیب پذیر تر است؟
هزینه تنیدگی
منابع تنیدگی و زندگی حرفه ای
عوامل تنیدگی شغلی
مکانیزمهای تأثیر تنیدگی
واکنشهای جسمانی در مقابل تنیدگی
نشانگان سازگاری عمومی سلیه
ارتباط تنیدگی با بهداشت و سلامت روانی
آثار روانشناختی تنیدگی
تنیدگی و بیماریها
تنیدگی و رویدادهای زندگی
پیشگیری و درمان
کاهش تنیدگی در محیط کار
یافته های پژوهشی
پژوهشهای داخلی
پژوهشهای خارجی
خلاصه فصل

فصل سوم
روش تحقیق
مقدمه
نوع پژوهش
جامعه آماری
گروه نمونه
روش نمونه گیری
ابزار اندازه گیری
روشهای آماری
خلاصه فصل

فصل چهارم
تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه
یافته های توصیفی
یافته های استنباطی
یافته های جانبی
خلاصه فصل

فصل پنجم
تفسیر نتایج
مقدمه
تفسیر خلاصه ای از پژوهش
بحث و بررسی درباره یافته های پژوهشی
محدودیتهای پژوهش
پیشنهادات
فهرست منابع فارسی
فهرست منابع انگلیسی
ضمائم
فهرست اشکال
عنوان
شکل (۱-۲):الگوی زیستی- روانی- اجتماعی
شکل(۲-۲):الگوی جدیدی از سلامت
شکل(۳-۲):ارتباط سلامت با سایر حوزه های مرتبط با سلامت
شکل(۴-۲):پایه های الگوی اعتقاد به سلامت
شکل(۵-۲):الگوی مراحل تغییر
شکل(۶-۲):راههای که از طریق آنها تنیدگی به بیماری منتهی می گردد
شکل(۷-۲):سندرم سازش عمومی

فهرست جداول
عنوان
جدول (۱-۲): مقیاس درجه سازگاری مجدد اجتماعی
جدول (۱-۴): جدول فراوانی بر حسب جنسیت
جدول (۲-۴): جدول فراوانی بر حسب وضعیت تأهل
جدول (۳-۴): جدول فراوانی بر حسب میزان تحصیلات
جدول (۴-۴): جدول مقایسه فراوانی نمرات در همسران و خلبانان نظامی
جدول (۵-۴): نتایج توصیفی مربوط به گروه همسران خلبانان نظامی و همسران افراد عادی
جدول (۶-۴): نتایج توصیفی مربوط به فرزندان دختر و پسر خلبانان نظامی
جدول (۷-۴): نتایج توصیفی مربوط به فرزندان و همسران خلبانان نظامی
جدول (۸-۴): نتایج حاصل از آزمون مستقل نمونه ها بین دو گروه همسران خلبانان نظامی و همسران افراد عادی
جدول (۹-۴): نتایج حاصل از آزمون مستقل نمونه ها بین دو گروه فرزندان خلبانان نظامی و همسران خلبانان نظامی
جدول (۱۰-۴): نتایج حاصل از آزمون مستقل نمونه ها بین دو گروه فرزندان دختر و پسر خلبانان نظامی
جدول (۱۱-۴): جدول فراوانی همسران خلبانان در حین خدمت و همسران خلبانان بازنشسته
جدول (۱۲-۴): نتایج توصیفی مربوط به همسران خلبانان در حین خدمت و همسران خلبانان بازنشسته
جدول (۱۳-۴): نتایج حاصل از آزمون مستقل نمونه ها بین دو گروه همسران خلبانان در حین خدمت و همسران خلبانان بازنشسته

فهرست نمودارها
نمودار (۱-۲): طیف عافیت و بیماری
نمودار (۱-۴): نیمرخ روانی همسران و فرزندان خلبانان (۱۱۸نفر)
نمودار (۲-۴): تعداد علائم مثبت مرضی در کل آزمودنیها
نمودار (۳-۴): نیمرخ روانی همسران خلبانان نظامی در مقایسه با همسران افراد عادی
نمودار (۴-۴): نیمرخ روانی فرزندان پسر و دختر خلبانان نظامی در مقایسه با هم
نمودار (۵-۴): نیمرخ روانی همسران خلبانان نظامی در مقایسه با فرزندان خلبانان نظامی

(((برای دانلود کلیک کنید)))

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله بررسی سلامت روانی در خانواده خلبانان نظامی ,
:: بازدید از این مطلب : 603
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

 دانلود مقاله بررسی روشهای تدریس سنتی و جدید و تاثیرآنها در یادگیری دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی

فهرست مطالب
فصل اول
موضوع     ۱
مقدمه     ۱
بیان مسئله     ۲
فرضیه     ۲
اهداف     ۲
جامعه آماری     ۲
نمونه گیری    ۲
تعاریف واصطلاحات    ۳
فصل دوم : ادبیات وپیشینه تحقیق
مقدمه    ۴
معرفی روشهای مختلف تدریس    ۴
بخش اول : برسی روشهای سنتی و تأثیرآنها در یادگیری دانش آموزان    ۵
روش حفظ وتکرار    ۵
محاسن ومحدودیتهای روش حفظ وتکرار    ۶
روش سخنرانی    ۷
مراحل اجرای روش سخنرانی    ۸
محاسن و معایب محدودیتهای روشهای سخنرانی    ۲۶
نتیجه    ۳۱
روش پرسش وپاسخ    ۳۲
هدف از روش پرسش وپاسخ    ۳۴
محاسن ومحدودیتهای روش پرسش وپاسخ    ۳۴
روش نمایش (نمایش علمی )    ۳۵
مراحل اجرای روش نمایش    ۳۵
محاسن ومحدودیتهای روش نمایش    ۳۷
روش ایفای نقش     ۳۸
فنون کلی اجرای نمایش     ۳۹
مراحل اجرای روش ایفای نقش    ۳۹
روش گردش علمی     ۴۱
روش بحث گروهی    ۴۶
چه دروس و موضوعاتی را می توان با روش بحث گروهی تدریس کرد؟    ۴۷
درچه موقعیتی ویرای چه هدفی می توان از روش بحث گروهی استفاده کرد؟    ۴۹
مراحل اجرای روش بحث گروهی    ۵۰
محاسن ومحدودیتهای روش بحث گروهی     ۶۱
روش آزما یشگاهی(آزمایشی)    ۶۲
محاسن ومحدودیتهای روش آزمایشی    ۶۵
خلاصه     ۶۶
بخش دوم : بررسی روشهای تدریس جدید وتأثیر آنها در یاد گیری دانش آموزان۷۰
روشهای آموزش انفرادی    ۷۱
هدفهای آموزش انفرادی    ۷۲
طرح کلر وسطوح مختلف آن    ۷۵
روشهای مختلف آموزش انفرادی    ۷۹
سازماندهی مجدد مدارس برای آموزش انفرادی    ۸۸
خلاصه    ۹۵
روش مسأله ای    ۹۶
شرایط اجرای روش مسأله ای    ۹۶
چگونگی اجرای روش مسأله ای    ۹۷
محاسن ومحدودیتهای روش مسأله ای    ۹۹
روش واحدها    ۱۰۰
ویژگی روش واحدها    ۱۰۱
مراحل اجرای روش واحدها    ۱۰۲
روش واحد موضوع    ۱۰۴
ویژگیهای روش واحد موضوع    ۱۰۴
محاسن ومحدودیتهای روش واحد موضوع    ۱۰۵
روش واحد تجربی     ۱۰۶
ویژگیهای روش واحد تجربی    ۱۰۶
نمونه ای از یک واحد تجربی     ۱۰۷
روش واحد طرح    ۱۰۹
ویژگی های روش واحد طرح     ۱۰۹
محاسن ومحدودیتهای روش واحد طرح     ۱۱۱
خلاصه     ۱۱۲
فصل سوم     طرح تحقیق
متغییرها    ۱۱۶
جامعه آماری ونمونه گیری های مختلف توسط دانشمندان    ۱۱۶
جامعه اماری ونمونه گیری محقق    ۱۲۰
جدول    ۱۲۳
نمودار      ۱۲۳
آمار توصیفی    ۱۲۴
شاخص مرکزی   ۱۲۵
فصل چهارم:
نتیجه گیری    ۱۲۶
پیشنهادات    ۱۲۷
رد یا قبول فرضیه    ۱۲۷
فرم خام    ۱۲۸
منابع مأخذ    ۱۲۹
واژه نامه     ۱۳۱

(((برای دانلود کلیک کنید)))

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله بررسی روشهای تدریس سنتی و جدید و تاثیرآنها در یادگیری دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی ,
:: بازدید از این مطلب : 555
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود پروژه بررسی رابطه کمال‌گرایی والدین با عزت‌نفس، جرأت‌ورزی و خودکارآمدی فرزندان آنها در بین دانش‌آموزان دختر تهران

فهرست مطالب
عنوان
فصل اول: کلیات پژوهش

مقدمه
بیان مسأله
اهمیت و ضرورت مسأله
اهداف پژوهش
فرضیه‌های پژوهش
متغیر‌های پژوهش
تعاریف نظری و عملیاتی

فصل دوم: گستره نظری مسأله مورد بررسی و پژوهش‌های مربوط به آن
کمال‌گرایی
نظریه‌های کمال‌گرایی
کمال‌گرایی از دیدگاه اسلام
انواع کمال‌گرایی
ابعاد کمال‌گرایی
ویژگی افراد کمال‌گرا
کمال‌گرایی والدین
عزت‌نفس
اهمیت عزت‌نفس
علل پیدایش عزت‌نفس
جرأت‌ورزی
ویژگی‌های شخصیتی جرأت ورزانه
خودکارآمدی
مؤلفه‌های خودکارآمدی
منابع خودکارآمدی
مروری بر پژوهش‌های انجام شده

فصل سوم: روش پژوهش
طرح پژوهش
جامعه آماری
نمونه آماری
روش نمونه‌گیری
ابزارهای اندازه‌گیری
مقیاس کمال‌گرایی اهواز
پایایی مقیاس کمال‌گرایی اهواز
اعتبار مقیاس کمال‌گرایی اهواز
شیوه نمره‌گذاری مقیاس کمال‌گرایی اهواز
آزمون عزت‌نفس کوپر اسمیت
اعتبار آزمون عزت‌نفس کوپر اسمیت
پایایی آزمون عزت‌نفس کوپر اسمیت
شیوه نمره‌گذاری آزمون عزت‌نفس کوپر اسمیت
پرسشنامه جرأت‌ورزی گمبریل وریچی
پایایی پرسشنامه جرأت‌ورزی گمبریل وریچی
اعتبار پرسشنامه جرأت‌ورزی گمبریل وریچی
شیوه نمره‌گذاری پرسشنامه جرأت‌ورزی گمبریل وریچی
مقیاس خودکارآمدی عمومی
پایایی مقیاس خودکارآمدی عمومی
اعتبار مقیاس خودکارآمدی عمومی
شیوه نمره‌گذاری مقیاس خودکارآمدی عمومی
روند اجراء و جمع‌آوری اطلاعات
روش‌های آماری در تحلیل داده‌ها

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌های آماری
داده‌های توصیفی پژوهش
ارزیابی فرضیه‌های پژوهش

فصل پنجم: بحث و نتیجه‌گیری
خلاصه و نتیجه‌گیری
بحث و جمع‌بندی
محدودیت‌های تحقیق
پیشنهادها
فهرست منابع فارسی
فهرست منابع انگلیسی
چکیده:
هدف از این تحقیق بررسی رابطه کمال‌گرایی والدین با عزت‌نفس، جرأت ورزی و خودکارآمدی فرزندان آنها در بین دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های منطقه ۷ آموزش و پرورش شهر تهران در سال تحصیلی ۸۶- ۸۵ است. بدین منظور تعداد ۱۳۰ نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه منطقه ۷ آموزش و پرورش شهر تهران به شیوه نمونه گیری خوشه‌ای انتخاب شدند. نوع پژوهش توصیفی از نوع همبستگی بود. ابزار مورد استفاده مقیاس کما‌ل‌گرایی اهواز، آزمون عزت‌نفس کوپر اسمیت، آزمون جرأت‌ورزی گمبریل و ریچی و مقیاس خودکارآمدی عمومی بود. به منظور تجزیه و تحلیل داده‌ها از ضریب همبستگی پیرسون استفاده شد. نتایج نشان داد که بین کمال‌گرایی والدین و عزت‌نفس، جرأت‌ورزی و خودکارآمدی فرزندان همبستگی منفی معناداری وجود دارد. همچنین نتایج نشان داد که بین کمال‌گرایی مادران و عزت‌نفس، جرأت‌ورزی و خودکارآمدی فرزندان همبستگی قوی‌تری وجود دارد.

کلید واژه‌ها: کمال‌گرایی، عزت‌نفس، جرأت‌ورزی، خودکارآمدی.

(((برای دانلود کلیک کنید)))

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه بررسی رابطه کمال‌گرایی والدین با عزت‌نفس، جرأت‌ورزی و خودکارآمدی فرزندان آنها در بین دانش‌آموزان دختر تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 826
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود پروژه بررسی باورها و اعتقادات از زایمان تا ۷ سالگی کودک

فهرست مطالب

چکیده تحقیق
مقدمه
فصل اول : کلیات تحقیق
بیان مسئله
ضرورت انتخاب موضوع
پیشینه تحقیق
اهداف تحقیق
روش تحقیق
ابزار تحقیق
قلمرو تحقیق
زمان تحقیق
سوالات تحقیق
مشکلات تحقیق
فصل دوم : چهارچوب نظری تحقیق
کارکرد گرایی
تعریف فنکسیون یا کارکرد
مفهوم کارکرد
اصول کارکردگرایی
فصل سوم : معرفی کلی روستا
راهنمای مسافرین جهت سفر به روستای طولاب
معرفی شهرستان ایلام
موقعیت جغرافیایی روستای طولاب
علل پیدایش روستا
موقعیت طبیعی روستا
شرایط اقلیمی روستای طولاب
حداکثر و حداقل دما
عوارض مهم طبیعی روستای طولاب
جمعیت روستای طولاب
تاسیسات و خدمات روستای طولاب
وجه تسمیه
مذهب مردم روستای طولاب
زبان مردم روستای طولاب
وضعیت اشتغال مردم روستای طولاب
ساخت قدرت در روستای طولاب
فصل چهارم : یافته های تحقیق

(((برای دانلود کلیک کنید)))

 

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه بررسی باورها و اعتقادات از زایمان تا ۷ سالگی کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود پروژه بررسی ارتباط بین رضایت زناشویی و هوش همسران

فهرست مطالب
چکیده
مقدمه    ۱
فصل اول :گستره علمی موضوع پژوهش
۱- موضوع پژوهش    ۴
۲- هدفهای پژوهش     ۴
۳- امکان بررسی موضوع پژوهش واهمیت آن     ۵
۴- سؤالهای پژوهش     ۵
۵- فرضیه‎های پژوهش    ۶
۶- متغیرها وتعریف عملیاتی آنها    ۶
خلاصه    ۸
فصل دوم:ادبیات وپیشینه تحقیق
تعریف رضایت    ۱۰
تعریف رضایتمندی زناشویی    ۱۱
ازدواج     ۱۲
تعریف ازدواج     ۱۲
فوائد ازدواج    ۱۳
ازدواج دختر وپسر ریشه‎های دوران کودکی     ۱۴
افکار مسموم     ۱۷
بهداشت روانی     ۱۷
بهداشت روانی از دیدگاه اسلام وعرفان     ۲۰
مهمترین عوامل برای ازدواجهای موفق    ۲۰
پختگی روانی ورشد عاطفی فکری طرفین    ۲۰
طرز تفکر وعقاید وتمایلات     ۲۱
طرز تلقی ونگرشها     ۲۲
عقاید مذهبی     ۲۳
اختلافات طبقاتی     ۲۳
میزان تحصیلات     ۲۴
توافق وطرز فکر درباره امورجنسی     ۲۴
تولد فرزند    ۲۵
تعداد فرزندان    ۲۶
اخلاق     ۲۶
دخالت اطرافیان وبستگان     ۲۷
تفاوت سنی بین زن وشوهر     ۲۷
رابطه با اولیا     ۲۸
ویژگیهایی که در امر زناشویی نقش منفی دارد    ۲۹
وجوهی از اختلافات زناشویی     ۳۱
نیازهای احساسی زن ومرد    ۳۱
چگونه می‎توان در زندگی خوشبخت بود    ۳۲
نیاز اساسی ازدواج موفق    ۳۳
نقش زن در زندگی امروز     ۳۵
زن در نقش همسری     ۳۵
موقعیت زن در اسلام     ۳۶
ازدواج از نظر اسلام    ۳۷
سختگیری در مسئله ازدواج    ۳۸
اهداف والای ازدواج در اسلام    ۳۸
معیارهای انتخاب همسر     ۴۰
خواستگاری    ۴۲
مهریه    ۴۲
جهیزیه     ۴۳
عقد وعروسی    ۴۴
حقوق زن وشوهر    ۴۵
رفتار    ۴۶
گفتار    ۴۶
هدف زندگی ازدید قرآن     ۴۶
اساس رابطه زناشویی از نظر قرآن کریم     ۴۷
خانواده    ۴۸
تیپهای خانواده    ۴۹
خانواده متزلزل .     ۵۰
خانواده متعادل    ۵۰
خانواده متکامل    ۵۰
ویژگیهای ارتباط سالم زن و شوهر    ۵۱
ویژگیهای ارتباط ناسالم زن و شوهر    ۵۲
توصیه‎هایی برای زن وشوهرها    ۵۳
شیوه‎های کاربردی برای رسیدن به تفاهم     ۵۳
طلاق    ۵۴
خانواده گسسته     ۵۶
اختلافات خانوادگی     ۵۶
تاثیر فروپاشی ازدواج وجامعه    ۵۷
انواع عوارض بعد از طلاق    ۵۸
تدابیر اسلام برای پیشگیری از طلاق    ۵۹
هوش     ۶۰
تعریف هوش    ۶۰
وضعیت هوش در سازمان واعمال ذهنی     ۶۳
هوش عملی وهوش نظری    ۶۴
هوش واستعدادهای دیگر    ۶۵
ماهیت عامل g     ۶۷
تست هوش چیست    ۶۷
بهره هوشی (هوشبهر )چیست    ۶۷
بهره هوشی وتوانائیهای دیگر ذهنی    ۶۹
ماهیت هوش     ۷۰
الف- هوش بعنوان توان درک رابطه    ۷۱
ب- هوش بعنوان توان سازگاری با موقعیتهای جدید    ۷۱
پ- هوش بعنوان ظرفیت یادگیری     ۷۲
ت- هوش بعنوان قدرت وتفکر انتزاعی     ۷۲
عوامل موثر در رشد هوش     ۷۲
نقش محیط ووراثت در تشکیل هوش    ۷۳
۱- وراثت وهوش    ۷۳
۲- ازدواج میان خویشاوندان وهوش     ۷۵
۳- هوش چگونه به ارث میرسد    ۷۵
۴- محیط وهوش    ۷۵
۵- نقش زمان در تشکیل هوش    ۷۶
۶- عوامل محیطی موثر در رشد هوش    ۷۷
آزمون استانداردشده هوش    ۷۸
آزمونهای هوش     ۸۰
آزمونهای گروهی    ۸۱
آزمونهای فردی هوش    ۸۲
دیدگاه نظری مختلف از مفهوم هوش    ۸۳
نظریه‎های معاصر هوش    ۸۴
الف: نظریه‎های عاملی هوش    ۸۵
نظریه دوعاملی اسپیرمن    ۸۶
نظریه سلسله مراتبی    ۸۷
نظریه چند عاملی ترستون    ۸۸
نظریه سه بعدی گیلفورد    ۸۹
نظریه کتل درباره هوش متبلور وهوش سیال    ۹۰
نظریه دوسطحی جنسن    ۹۱
ب: نظریه‎های فرایند مداری هوش    ۹۲
نظریه شناختی پیاژه درباره هوش    ۹۳
نظریه بازنمایی برونر    ۹۵
مروری بر نتایج تحقیقات به عمل آمده در زمینه رضامندی زناشویی درداخل وخارج کشور    ۹۵
خلاصه     ۱۰۷
فصل سوم: فرایند روش شناختی بررسی تجربه موضوع
۱-انتخاب نمونه    ۱۱۴
۱-۱- جامعه مورد بررسی    ۱۱۴
۲-۱ روش نمونه گیری     ۱۱۵
۳-۱ نمونه منتخب    ۱۱۵
۲-ابزار وروش اجرای پژوهش    ۱۱۵
۱-۱ ابزار پژوهش     ۱۱۵
۲-۲ آزمون رضایتمندی زناشویی ENRICH    ۱۱۵
۳-۲روش نمره گذاری پرسشنامه رضایتمندی زناشویی ENRICH    ۱۱۹
۴-۲آزمون ماتریسهای پیشرونده ریون RAIVEN    ۱۲۰
۵-۲شیوه نمره گذاری ماتریسهای پیشرونده ریون RAIVEN    ۱۲۰
۶-۲ روش اجرای پژوهش    ۱۲۱
۳-طرح پژوهش وروشهای آماری    ۱۲۱
۱-۱- معرفی طرحهای پژوهش     ۱۲۱
۱-۲-روشهای آماری وتحلیل داده‎ها     ۱۲۱
خلاصه    ۱۲۲
فصل چهارم:ارائه وتحلیل نتایج کمی
۱-یافته‎های توصیفی     ۱۲۳
۲-یافته‎های مربوط به تحلیل نتایج در چار چوب فرضیه‎ها     ۱۲۶
خلاصه     ۱۲۸
فصل پنجم : بحث ونتایج کمی
۱-بحث وبررسی درباره یافته‎ها     ۱۳۰
۲-تفسیر نهایی     ۱۳۱
۳-محدودیتهای پژوهش     ۱۳۷
۴-پیشنهادات    ۱۳۸
منابع    ۱۳۹
پیوستها
جدول داده‎های خام مردان    ۱۴۲
جدول داده های خام زنان    ۱۴۳
جدول نمرات رضایت زناشویی وهوش مردان    ۱۴۴
جدول نمرات رضایت زناشویی وهوش زنان    ۱۴۶
فهرست جدولها
فهرست نمودارها
چکیده
پژوهش حاضر به منظور بررسی ارتباط میان رضایت زناشویی وهوش همسران صورت گرفته است. طرح پژوهش از نوع پس رویدادی بود واز طریق نمونه‎گیری در دسترس، ۶۰نفر زن وشوهر (۳۰زوج ) انتخاب شدند .ابراز پژوهش شامل پرسشنامه ۴۷سوالی رضایت زناشویی Enrich وماتریسهای پیشرونده ریون بود.فرضیه تحقیق با استفاده از روش همبستگی پیرسون مورد بررسی قرار گرفت ونتیجه ،در سطح اطمینان ۹۹%دو فرضیه تحقیق یکی مبنی بر رابطه بین رضایت زناشویی وهوش مردان ودیگری مبنی بر رابطه رضایت زناشویی وهوش زنان رد وفرض صفر مورد قبول واقع شد. دو فرضیه تحقیق بعدی با استفاده از روش t استودنت مورد بررسی قرار گرفت ونتیجه ،هردو در سطح اطمینان ۹۹%رد وفرض صفر مورد قبول واقع شد واین نتایج حاصل شد،بین رضایت زناشویی مردان وزنان وهمچنین بین هوش مردان وزنان تفاوت معناداری وجود ندارد.

(((برای دانلود کلیک کنید)))

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه بررسی ارتباط بین رضایت زناشویی و هوش همسران ,
:: بازدید از این مطلب : 631
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود پروژه بررسی همبستگی بین هوش و خلاقیت دانش آموزان دبیرستانی

فهرست مطالب

چکیده تحقیق
فصل اول : کلیات تحقیق
مقدمه   ۴
بیان مسئله   ۸
اهمیت تحقیق   ۱۰
اهداف تحقیق   ۱۰
فرضیه‌های تحقیق   ۱۱
تعاریف نظری و عملیاتی واژه‌ها   ۱۱
فصل دوم : (ادبیات و پیشینه تحقیق)
تعریف خلاقیت   ۱۴
ماهیت استعداد خلاق   ۱۶
رابطة خلاقیت و محیط خانوادگی   ۱۸
مردان و زنان خلاق    ۱۹
روشهای پرورش خلاقیت   ۲۰
عوامل موثر بر خلاقیت‌   ۲۲
تمرکز به عنوان کلید خلاقیت    ۲۵
برای پرورش خلاقیت کنکاش مغزی بهترین خلاقیت است   ۲۵
محیط مساعد برای ایجاد رفتار خلاق   ۲۸
عواملی که مانع خلاقیت می‌شوند    ۲۹
خلاقیت و هوش    ۳۳
هوش چیست   ۳۸
تقسیمات و طبقه‌بندی هوش    ۳۸
عوامل موثر بر رشد و پرورش هوش   ۴۰
تحقیقات انجام شده   ۴۵

فصل سوم : (روش اجرای تحقیق
جامعه آماری   ۴۹
نمونه و روش نمونه‌گیری
ابزار اندازه‌گیری (اعتبار آزمون)   ۴۹
روش جمع‌آوری اطلاعات   ۵۱
روش آماری    ۵۲
فصل چهارم : (تجزیه و تحلیل داده‌ها)
توصیف داده‌ها   ۵۴
فصل پنجم
مقدمه    ۶۲
خلاصة تحقیق   ۶۲
یافته‌های تحقیق   ۳
پیشنهادها   ۶۵
محدودیتها   ۶۶
منابع    ۶۸
ضمائم

(((برای دانلود کلیک کنید)))

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه بررسی همبستگی بین هوش و خلاقیت دانش آموزان دبیرستانی ,
:: بازدید از این مطلب : 529
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود پروژه مقایسه میزان هیجان خواهی در پسران و دختران نابینا و معلول حرکتی در گروه سنی ۱۸-۱۵ سال

فهرست مطالب
عنوان صفحه
تقدیر و تشکر
فصل اول- طرح تحقیق
پیشگفتار
مقدمه
ضرورت تحقیق
هدف های کلی و آرمانی تحقیق
فرضیه های تحقیق
سوالات ویژه تحقیق
تعریف موضوع تحقیق
خلاصه ای از سایر فصل ها
فصل دوم – سابقه موضوع تحقیق
مفهوم هیجان
تعریف هیجان
نظریه های هیجان
نظریه جیمزلانگه
انتقاد به نظریه جیمزلانگه
نظریه کنون- بارد
نظریه واتسون درباره هیجان
نظریه روانکاوری
نظریه فعال سازی
نظریه فرایند متضاد
دیدگاه ماندلر
نظریه بازخورد
روابط میان هیجان ها
شدت هیجان
شدت فعال سازی هیجان
شدت تحریک هیجانی
سطح بهینه خیزش هیجان
پایایی هیجان
سایر جنبه های هیجانی
مغز و هیجان
جنبه های فیزیولوژیک احساسات و هیجان ها
هیجان و برانگیختگی دستگاه عصبی خودمختار
آیا انگیزه های هیجانی اساسی فیزیولوژی متفاوتی دارند؟
عناصر تجربه های هیجانی
ارتباط میان مراحل فیزیولوژی هیجان
طبقه بندی هیجان ها و ابعاد آن
اختلالات ابزار هیجانی
ارتباط بین انگیزش و هیجان
هیجان و ارتباط غیرکلامی
سابقه موضوع تحقیق
معلولی
معلول کیست و معلول چیست؟
معلولیت بینایی
خلاصه تحقیقاتی که در زمینه نابینایی در جهان صورت گرفته است
تحقیقی در مورد تظاهرات هیجانی یک کودک نابینا
معلولین حرکتی
خلاصه تحقیقاتی که در زمینه معلولین حرکتی در جهان صورت گرفته است
فصل سوم – روش تحقیق
روش تحقیق و جامعه آماری
نمونه مورد تحقیق
ابزار تحقیق
متغیر مستقل
متغیر وابسته
روش آماری
فصل چهارم- جداول آماری
جداول آماری تحقیق
فصل پنجم- نتیجه گیری
نتیجه گیری و تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق
فصل ششم- خلاصه تحقیق و پیشنهاد ها
خلاصه تحقیق و نتایج آن
پیشنهادات
محدودیت های تحقیق
پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده
فهرست منابع فارسی
فهرست منابع لاتین
استفاده از پایان نامه
پیوست ۱ فرمول های مورد استفاده در تحقیق
پیوست ۲ جدول نمرات بدست آمده
پیوست ۳ تست مورد استفاده
فصل اول
طرح تحقیق
پیشگفتار :
انسان از هنگام تولد در میان شبکه ای از روابط متقابل اجتماعی به سر می برد و جامعه و فرهنگ در جهت دادن به کوشش های تربیتی نقش اساسی دارند.
احساس و هیجان یکی از جالبترین و بحث انگیزترین موضوعاتی هستند که از گذشته ای بسیار دور تاکنون ذهن انسان را به خود مشغول داشته اند. بشر، از دیرباز تاکنون در کاوش یافتن شیوه هایی بوده است نا با یاری آنها به آرامش و خوشبختی دست یافته و خود را از چنگال ترس، اضطراب، غم و اندوه برهاند.
هیجان ها همیشه مورد توجه کامل انسان بوده اند. زیرا در هر تلاش و هر اقدام مهم بشری حالات هیجانی به طریقی دخالت دارند. تقریباً بزرگ از ارسطو گرفته تا اسپنوزا ، ازکانت ، تادیونی ، ازبرگسون  و تاراسل  همگی در مورد ماهیت هیجان ها اندیشه اند. در مورد ریشه ها، نمودها، اثرات و جایگاه آنها در نظام طبیعی زندگی انسان تفکر کرده اند و نظریه هایی ارائه داده اند.
حکمای اسمی به اهمیت بعضی هیجان های خاص مرتبط با تجربه مذهبی افراد پی برده اند و پرورش این هیجانات را به طور غیرمستقیم و راس برنامه تربیت مذهبی قرارداده اند. نویسندگان، نقاشان و موسیقی دانان همواره سعی کرده اند برای تحریک احساسات افراد و تاثیر گذاشتن برآنان از طریق ارتباط های سمبلیک به هیجان ها متوسل شوند.
پیشرفت های نیم قرن اخیر در زمینه روانکاوی، روانشناسی بالینی و جلب روان شی نقش هیجان را در سلامت و بیماری افراد به طور دقیق مورد توجه قرار داده  اند.
مقدمه:
به جرأت می توان گفت که هیجانات لذت بخش یا مثبت در زندگی انسان به طور کلی درست به همان اندازه مهم و متنوع هستند که هیجانات ناگوار یا منفی، مگر آن که برداشتی بسیار بدبینانه از زندگی داشته باشیم.
در اجتماع ها گرو وسیعی از کودکان و بزرگسالان هستند که به گونه ای خاص از جنبه های فکری، حسبی، عاطفی، هیجانات و یا ویژگیهای رفتاری با دیگر همسالان خود تفاوت دارند. این افراد به کمک ویژه ای نیاز دارند تا استعداد های نهائی خود را به شکلی مطلوب شکوفا سازند.
تشخیص نیازهای ویژه این کودکان و بزرگسالان از جانب مربیان و افراد عادی به یک رشته طرح و برنامه ریزی ویژه منتهی می شود، که از جهات مختلف کمک موثری به این گروه است.
برای معرفی نوجوانانی که خصوصیاتشان مانع می شود با بهره گیری از امکانات آموزشی معمول مداریش به صورت طبیعی رشد کنند واژه های متعددی استفاده شده است. ولی واژه ای که امروزه بیش از حد مورد استفاده قرار می گیرد واژه معلول و یا (handrcapped) می باشد و البته عده زیادی از متخصصان بر این عقیده هستند که واژه معیوب impaired و ناتوان disabled است که به افرادی اطلاق می شود که دارای نقص عضو هستند لذا کاربرد واژه معلول چندان صحیح نیست.
در عین حال اگر بتوان گفت که هیجان‌ها در سگ‌ها، گربه‌ها و سایر موجودات زنده و نیز انسان‌ها قابل تشخیص است باید دانست که در قشر معلول جامعه نیز عامل وجود دارد و همین احساسات هیجانی است که سبب ایجاد برخی رفتارها در آنها می شود و ما نمی‌توانیم بر روی یک ردة تکاملی خطی کشیده و نتیجه گیری کنیم، که از آن رده به بعد دیگر هیجانی وجود نخواهد داشت.
بدون شک تأثیر هیجانها است و نوجوان در این سن باشد هیجان و تکامل احساس و رشد عقل مواجهه است و بیشتر تابع هیجان است تا عقل سلیم.
سپس از مطالعة احساسات این قشر از افراد اجتماع که فردای جامعه را می‌سازند و شناخت و درک معضلاتی که از راه طغیان هیجانات آنها ایجاد می‌شود و امکان اینکه گاهی در افراد معلول نمود بیشتری داشته باشد، زیاد می‌باشد، لذا تصمیم به بررسی موردی در رابطه با این مسئله گرفتم و احساسات هیجانات را در آنها مورد بررسی قرار دادم. چرا که هیجانات نیز مانند سایر انگیزه‌ها تابع اصل یادگیری بوده و ظهور آنها در جوامع مختلف و سنین مختلف متفاوت می‌باشد.
ضرورت تحقیق :
مانند تمام افراد عادی یک فرد معلول (حرکتی و حسی (نابینا)) نیز خواستار این است که باوی همچون سایر افراد رفتار شود. تعداد زیادی از افراد نابینا و معلول نمی‌خواهند مورد ترحم قرار بگیرید و در عین حال می‌خواهد دیگران آنها را درک کنند.
بیشترین نیازهای سازگاری افراد معلول (حسی و حرکتی) به سلامت عاطفی ایشان مربوط می‌شود و به دلیل نارساییهای حرکتی و مشکلات ارتباطی و در بیشتر موارد ظاهر ناخوشایند، آنان اغلب از اجتماع طرد می‌شوند یا نسبت به آنان دلسوزی بیش از اندازه‌ای ابراز می‌شود، پذیرشی را که تمام افراد در جستوی آنند، غالباً از آنان دریغ می‌شود والدین و بستگان بیشتر این افراد آنها را طرد می‌کنند و از مسبوب بودن خود به آنان شرم دارند. (این موضوع امروزه چندان صحت ندارد) آنان بدون آنکه برای پذیرفته شدن جو مناسبی در اختیار داشته باشند، برای رسیدن به خود فهمی و در پی آن دستیابی به حس شایستگی و خرسندی، با مشکلات بسیاری روبرو خواهند بود. در مقابل، ناکامی شدید، که احتمالاً با ترس زیاد همراه است، در آنان امری عادی است.
کودکان که دچار آسیب دیدگی بینایی شده‌اند، در مقایسه با سایرکودکان دارای نیازهای مشابهی هستند. اما درحقیقت آنان قادر نیستند به طور طبیعی ببینند، در موارد متعددی فعالیتهای آنان را در بازیها تا ؟ محدود می‌کند که رشد جسمی آنان در کودکی در حد قابل ملاحظه‌ای کند می‌شود. چون اشتیاق فرد نابینا به حرکت و بازی به سردی می‌گراید، وی غالباً به برخی رفتارها که ؟ناگری خوانده می‌شود، رو می‌آورد، این رفتارها عبارتند از آن حرکتهای بدنی که تصور می‌شود فرد نابینا می‌خواهد با انجام آنها بدون جا به جا شدن در فضا نیاز خود را به حرکت عضلانی برآورد. عقب و جلو شدن، ؟ سرو … و از طرف دیگر اینکه نابینایی که در سازگاری با محیط اطراف خود موفق نبوده‌اند، به طور دایم دچار اوهام و خیال پردازی می‌شوند.
به طور کلی یک معلول گاهی چنان احساس اضطراب و ترس از ناتوانی جسمی و تأثیرهای آن برآیندة شخص می‌کند که دچار دلواپسی و ترسهایی می‌شود. معمولاً حالت سه خوردگی در اکثر آنها دیده می‌شود و حس امنیت و اعتماد به نفس آنان مورد تهدید قرار می‌گیرد. گاهی احساس گناه به معلول دست می‌دهد و تصور می‌کند با بلایی که به آن دچار شده است کیفر گناهانش را می‌بیند. از یکی از مشکل ترین کمکهایی که می‌شود به این گونه افرد ؟ ناهنجاریهای روحی آنان است.
اگر افراد اجتماع از آنها انتظار داشته باشند که از چندی ؟ که باعث خوشحالی آنان می‌گردد و یا خبری آنها را خشمگین نسازد، زمانی افراد عادی را خشمگین نمی‌کند، کاملاً مشخص است که هنوز یک معلول را درک نکرده‌اند.

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه مقایسه میزان هیجان خواهی در پسران و دختران نابینا و معلول حرکتی در گروه سنی ۱۸-۱۵ سال ,
:: بازدید از این مطلب : 535
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود پروژه بررسی و تحلیل عملیات روانی علیه جوانان کشور در سال ۱۳۸۶ و ارائه راهبردهای مقابله با آنها

فهرست مطالب

فصل اول :کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت تحقیق
اهداف تحقیق
پیشینة تحقیق
سؤالات تحقیق
روش تحقیق
روش جمع‌آوری اطلاعات
جامعه آماری و نمونة تحقیق (روش نمونه‌گیری ذکر شود)
ابزار اندازه‌گیری (روایی و اعتبار ابزار ذکر شود)
روش‌های تجزیه و تحلیل اطلاعات و مدل‌های آماری مورد استفاده
تعریف مفاهیم
شرح خدمات گزارش
فصل دوم : مبانی نظری تحقیق
مقدمه
بخش اول:عملیات روانی و تهدیدات علیه جوانان در نگاه مقام معظم رهبری
نقش منافقان داخلی در خارج کردن جوانان از صحنه
ولنگاری ، بی بند و باری و سرگرم شدن جوانان به مسائل جنسی
تاثیر پذیری جوانان از تبلیغات دشمن
تلاش برای منحرف کردن ذهن جوانان از آرمانهای انقلابی و اهداف نظام
بخش دوم : تعاریف و مفاهیم نظری
عملیات‌روانی
تقسیم بندی عملیات‌روانی
الف) عملیات‌روانی استراتژیک
ب) عملیات‌روانی تاکتیکی
تقسیم‌بندی دیگری از عملیات‌روانی
الف) عملیات‌روانی آشکار
ب) عملیات‌روانی پنهان
الف – تبلیغات سیاه
محدودیتها و معایب تبلیغات سیاه
نمونه‌های تبلیغات سیاه
ب- تبلیغات خاکستری
محدودیتهی تبلیغات خاکستری
بخش سوم : فشارهای عملی و روانی در عملیات روانی
فشارهای عملی در جنگ روانی
فشارهای عملی
فشارهای نظامی و تسلیحاتی
فشارهای اقتصادی
فشارهای سیاسی ـ دیپلماتیک
فشارهای فرهنگی و اجتماعی
فشارهای روانی ـ تبلیغی
امکانات و تجهیزات کشور مبدأ
بخش چهارم : عملیاتی‌سازی عملیات روانی
فصل سوم : ارائه و تحلیل داده های جمع آوری شده از رسانه های بیگانه
مقدمه
بخش اول : فضای کلی رسانه ای علیه قشر جوان ایرانی با تاکید بر تبلیغات رسانه های بیگانه
بخش دوم : محور یابی  عملیات روانی
بخش سوم : اطلاعات کمی محوریابی عملیات روانی رسانه های بیگانه علیه جوانان
در این بخش از گزارش، هر یک این پنج مقوله اصلی و زیر مقوله های آنها، به تفکیک در قالب نمودار و جداول زیر نشان داده می شوند.
الف) موضوعات و مسائل اجتماعی
نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای اجتماعی
نمودار ۱- اجتماعی (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه¬های عملیات روانی در جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی)
نمودار ۲- اجتماعی (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی در جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی)
نمودار ۳- اجتماعی (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی)
نمودار ۴- اجتماعی (درصد سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی)
نمودار ۵- اجتماعی (مجموع فراوانی متغیرهای عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی به تفکیک کشور)
نمودار ۶- اجتماعی (مجموع فراوانی فعالیت هر کشورها به تفکیک عامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی)
نمودار ۷- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی آمریکا)
نمودار ۷- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی اسرائیل)
نمودار ۹- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی انگلیس)
نمودار ۱۰- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی فرانسه)
نمودار ۱۱- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی آلمان)
نمودار ۱۲- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی گروه¬های معاند و مخالف)
ب) متغیر های اقتصادی
نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای اقتصادی
نمودار ۱۳- اقتصادی  (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)
نمودار ۱۴- اقتصادی  (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)
نمودار ۱۵- اقتصادی (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)
نمودار ۱۶- اقتصادی (درصد سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)
نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای سیاسی
نمودار ۲۰- سیاسی  (وضعیت فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی به تفکبک کشور)
نمودار ۲۱- سیاسی  (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)
نمودار ۲۲- سیاسی  (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)
نمودار ۲۳- سیاسی  (مجموع فراوانی فعالیت هر یک از کشورها در جهت ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)
نمودار ۲۴- سیاسی  (درصد فعالیت هر یک از کشورها در جهت ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)
نمودار ۲۵- سیاسی  (درصد فعالیت آمریکا به تفکیک مؤلفه¬های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)
نمودار ۲۶- سیاسی  (درصد فعالیت اسرائیل به تفکیک مؤلفه¬های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)
نمودار ۲۷- سیاسی  (درصد فعالیت انگلیس به تفکیک مؤلفه¬های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)
نمودار ۲۸- سیاسی  (درصد فعالیت فرانسه به تفکیک مؤلفه¬های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)
نمودار ۲۹- سیاسی  (درصد فعالیت آلمان به تفکیک مؤلفه¬های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)
نمودار ۳۰- سیاسی  (درصد فعالیت معاند و مخالف به تفکیک مؤلفه¬های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)
ت) متغیر مسائل فرهنگی و مذهبی
نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای فرهنگی و مذهبی
نمودار ۳۱- فرهنگی و مذهبی (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)
نمودار ۳۲- فرهنگی و مذهبی (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)
نمودار ۳۳- فرهنگی و مذهبی (مجموع فراوانی فعالیت هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)
نمودار ۳۴- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)
نمودار ۳۵- فرهنگی و مذهبی (مجموع فراوانی فعالیت هر کشور در ایجاد تأثیر بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی از طریق عوامل عملیات روانی)
نمودار ۳۶- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت آمریکا به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)
نمودار ۳۷- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت اسرائیل به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)
نمودار ۳۸- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت انگلیس به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)
نمودار ۳۹- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت فرانسه به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)
نمودار ۴۰- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت آلمان به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)
نمودار ۴۱- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت گروه¬های معاند و مخالف به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)
ث) سایر موضوعات ( غیر قابل جایگذاری در طبقات چهار گانه )
نمودار ۱۷- اقتصادی (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد مرلفه¬های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)
نمودار ۱۸- اقتصادی (درصد مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی “القاء بحرانی بودن اوضاع جوانان و بزرگنمایی مشکلات جوانان”)
نمودار ۱۹- اقتصادی (درصد مجموع سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی “القاء وجود تبعیض طبقاتی در میان جوانان”)
متغیر مسائل سیاسی
نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه موضوعات متفرقه غیر قابل جایگذاری در طبقات چهار گانه
نمودار ۴۲- سایر موضوعات  (مجموع فراوانی عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی سایر موضوعات به تفکیک کشور)
نمودار ۴۳- سایر موضوعات  (درصد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی سایر موضوعات به تفکیک کشور)
ت) مجموع کل فراوانی مؤلفه¬های عملیات روانی
نمودار ۴۴- مجموع کل فراوانی فعالیت¬های عملیات روانی به تفکیک حوزه¬های تأثیر
نمودار ۴۵- درصد کل فعالیت¬های عملیات روانی به تفکیک حوزه¬های تأثیر
نمودار ۴۶- مجموع کل فعالیت¬های عملیات روانی به تفکیک کشور
نمودار ۴۷- درصد کل فعالیت¬های عملیات روانی به تفکیک کشور
محورهایی که بیشترین استفاده را در عملیات رسانه ای بیگانگان داشتند
محورهایی که کمترین استفاده را در عملیات رسانه ای بیگانگان داشتند
محورهایی که در عملیات رسانه ای همه کشورها بیگانه مورد استفاده قرار گرفته
بخش چهارم : شگردهای تبلیغی
فصل چهارم : تعیین فرصتها، تهدیدها، نقاط قوت، نقاط ضعف و ارائه راهبردهای مقابله با عملیات روانی
مقدمه
بخش اول : فرصتها، تهدیدات، نقاط قوت و نقاط ضعف
فرصت ها و تهدیدات خارجی
نقاط قوت و ضعف داخلی
فرصتهای عمده برای نهادهای مسئول کشور در حوزه فعالیتهای رسانه ای در برابر عملیات روانی بیگانگان علیه جوانان کشور
تهدیدات عمده برای نهادهای مسئول کشور در حوزه فعالیتهای رسانه ای در برابر عملیات روانی بیگانگان علیه جوانان کشور
نقاط قوت عمده  نهادهای مسئول کشور در حوزه فعالیتهای رسانه ای در برابر عملیات روانی بیگانگان علیه جوانان کشور
نقاط ضعف عمده  نهادهای مسئول کشور در حوزه فعالیتهای رسانه ای در برابر عملیات روانی بیگانگان علیه جوانان کشور
بخش دوم : راهبردهای مقابله با عملیات روانی رسانه های بیگانه
راهبرد
راهبردهای مقابله با عملیات روانی دشمن علیه جوانان
منابع
پیوستها
تحلیل برخی از موضوعات مرتبط با جوانان در رسانه های بیگانه
مقاله‌ اکونومیست‌ با عنوان‌ “فرزندان‌ خمینی‌”
الجزیره : تصویرسازی  برای القاء شکاف الگویی بین جوانان و  حاکمیت
فرانس بیست و چهار: شبکه های تلویزیونی بیگانه در پی القائ شکاف فرهنگی در بین  جوانان و مسئولان نظام
الجزیره انگلیسی : تصویرسازی برای ترسیم فضای بسته فرهنگی و هنری‌ برای جوانان ایرانی
دویچه‌وله‌، آمار خودکشی‌  جوانان‌ در ایران‌ روبه‌ افزایش‌ است‌
اوپی نیون : احمدی نژاد در تقابل با سه نسل از انقلاب
سایت خبری التر نت:  تحلیل  جایگاه سیاسی و اجتماعی جوانان و زنان در جامعه  ایران
نیویورک  تایمز :  تلاش در ایران برای توازن نیازهای فردی  و اجتماعی جوانان
رویترز : تلاش خبرگزاری رویترز برای ترویج الگوی رفتاری ضد اسلامی همجنس بازی
گزارش روزنامه “آ.ب.ث” درباره اوضاع اجتماعی جوانان ایران
شبکه‌ خبری‌ بی‌بی‌سی‌ : بیکاری ۲۲ درصدی جوانان‌ ایرانی‌
۱۲- الجزیره : سوژه   جراحی زیبایی بینی در میان جوانان
۱۳- فرانس بیست و چهار:  ارایه  تصویری بحرانی از جوانان در ایران
۱۴-  خبرگزاری فرانسه : طرح برخورد با موسیقی رپ در ایران
۱۵- بی بی سی : آمار بالای ازدواج کم سالان در ایران
۱۶-  بی بی سی : بازداشت جوانان بزهکار در ایران  اقدامی سطحی است
۱۷- رادیو  فرانسه : گزارشی درباره نحوه استفاده از ماهواره در ایران
۱۸- لیبراسیون : تناقضات  جامعه جوان ایرانی
۱۹-  اشپیگل :  مصاحبه اشپیگل آنلاین با نازنین افشین جم : ” مدل “مانکن” مقابل ملایان”
۲۰- خبرنگار اشپیگل عنوان نمود
۲۱-   فیگارو: زندگی آزاد جوانان‌ ایرانی با وجود ممنوعیت‌ها
۲۲- دویچه‌وله‌: اختلال‌های‌ روانی‌ دومین‌ بیماری‌ رایج‌ در میان جوانان ایران‌
۲۳-  بی بی سی : وضعیت نامعلوم “رپ” در بازار موسیقی ایران
۲۴- روزنامه فیگارو:  مبارزه با آرایش های غربی در ایران
۲۵- لوفیگارو : سرکوب های اجتماعی در ایران
۲۶-  لوفیگارو : تشدید تدابیر خدمت وظیفه در ایران
۲۷-  سایت بی بی سی : پسرهای ایرانی، مو افشان می کنند/مدل های تازه ای برای آرایش مو میان پسرهای جوان ایرانی باب شده است
۲۸- رادیو فردا : تغییر الگوی‌ انتقال‌ ایدز جوانان‌ ایرانی‌ را تهدید می‌کند
۲۹- رادیو فردا : رپ ایرانی و زبان روزمره مردم
۳۰- رادیو  فردا : ادعای برخورد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با خواننده‌گان رپ در ایران
۳۱- رادیو فردا : بی چین و چروک!
۳۲- رادیو  فردا:  زندان آموزشگاه بدآموزی برای جوانان ایرانی
۳۳- رادیو فردا: به نقل از مهرانگیزکار میگوید، نبود امکانات  کافی برای دختران به منظور گذراندن اوقات فراغت
۳۴- روزنامه‌ال‌پاییس:  وجود همجنس‌ بازی‌ در میان جوانان ایرانی‌
۳۵- روزنامه البیان امارات : رواج عمل جراحی پلاستیک در ایران
۳۶- خبرگزاری آفتاب:  الگوی خطرناک مصرف الکل در کشور
۳۷- ال  پائیس: حجاب مانعی برای ورزشکاران زن ایرانی
۳۸- سایت عصر ایران : مسائل اخلاقی از دلایل مراجعه زوجین به دادگاه
۳۹- سایت”الف” :ایران زیر پوشش ماهواره‏ها
۴۰- وینر  سایتونگ اتریش: مقابله با ترویج مدهای غربی در ایران
۴۲- خبرگزاری مهر : زنگ خطر برای مسئولان ، دانش آموزان “کراک” را بهتر از “تریاک” می‌شناسند!
۴۳-  رویترز: گزارش رویترز از زنان ایرانی: شبیه آنجلینا جولی شده ام!
۴۴-  رویتر : افزایش فال بینی در ایران
۴۵- رویترز :  زیبایی و شریعت
۴۶-  سایت اخبار روز : وضعیت جوانان ایرانی

(((برای دانلود کلیک کنید)))

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه بررسی و تحلیل عملیات روانی علیه جوانان کشور در سال ۱۳۸۶ و ارائه راهبردهای مقابله با آنها ,
:: بازدید از این مطلب : 598
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود پروژه بررسی نگرش فرهنگیان نسبت به عوامل موثر بر رعایت حجاب توسط معلمان

فهرست مطالب
فصل اول
۱-۱- مقدمه :
۲-۱-۱- بیان مسئله
۳-۱- ۱- اهمیت موضوع
اهداف تحقیق
الف : هدف کلی
ب : هدف جزئی

فصل دوم
مروری بر تحقیقات پیشین
پیشینه داخلی :

فصل سوم
۱-۳- مروری بر نظریات :
۱-۱-۳- نظریه فمنیستی دردوان معاصر :
۲-۱-۳- ویل دورانت :
۳-۱-۳- دیدگاه جامعه شناسی درباره حیای زن:
۴-۱-۳- لمبروز:
۵-۱-۳-مطهری :
۶-۱-۳- وست کوت :
فلسفه وحکمت وجوب پوشش و حجاب برای زنان
۷-۱-۳- کتاب چهره عریان زن عرب می نویسد :
۸-۱-۳- دیدگاه زیست شناسی وروان شناسی درباره حیای زن :
۹-۱-۳- دیدگاه اسلام درباره حیای زن :
۱۰-۱-۳- امام خمینی (ره)
۱۱-۱-۳- نظریه فمنیستی
۱۲-۱-۳- نظریه جامعه پذیری :
۲-۳- چارچوب نظری
فصل چهارم :
روش شناسی تحقیق
۱-۴- روش تحقیق :
۲-۴- تکنیک های تحقیق :
۳-۴- جامعه آماری
۳-۴- نمونه آماری
۵-۴- حجم نمونه
۶-۴- تعریف عملیاتی مفاهیم ومتغیرها
۱۵-۶- ۴- پایایی: (Riabiliy)
فصل پنجم
تجزیه و تحلیل داده ها
۱-۵: آمار توصیفی
۲-۵:  آمار استنباطی
۱۹ فرضیه
فصل ششم
۱-۶: بحث و نتیجه گیری
منابع

پرسشنامه

(((برای دانلود کلیک کنید)))

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه بررسی نگرش فرهنگیان نسبت به عوامل موثر بر رعایت حجاب توسط معلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 494
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد
دانلود پروژه بررسی نقش خانواده در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دیر آموز شهرستان مینودشت
فهرست مطالب
فصل اول : کلیات تحقیق
طرح تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
اهداف تحقیق
اهمیت و ضرورت تحقیق
فرضیه های تحقیق
تعاریف
روش تحقیق
روش جمع آوری اطلاعات
فصل دوم : ادبیات تحقیق
ادبیات تحقیق
کارکردهای خانواده
انواع خانواده از بعد تربیتی
روابط و نظام ارزشی خانواده
تاریخچه کودکان استثنائی
خصوصیات دانش آموزان دیر آموز
ملاکهای تشخیص دیرآموزان
طبقه بندی عقب ماندگان ذهنی
علل عقب ماندگی ذهنی
فصل سوم : روش تحقیق
نوع تحقیق
جامعه و نمونه آماری پژوهش
روش نمونه گیری
ابزار اندازه گیری
روش جمع آوری اطلاعات
شاخص اعبار روائی
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها
تجزیه و تحلیل داده ها
فصل پنجم :  نتیچه گیری و پیشنهادات
یافته ها و پیشنهادات
پیشنهادات این پژوهش
محدودیت های تحقیق
فهرست منابع
ضمائم   

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه بررسی نقش خانواده در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دیر آموز شهرستان مینودشت ,
:: بازدید از این مطلب : 489
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 آبان 1392 | نظرات ()