نوشته شده توسط : محمد

دانلود پروژه گرافیک و مد (تصاویر موجود نیست)

فهرست مطالب

مقدمه
فصل اول: تاریخچۀ لباس
۱ـ۱ـ مسئله
۱ـ۱ـ۱ـ مد چیست؟
۱ـ۱ـ۲ـ مختصری از مد در قرون ۱۷، ۱۸ و ۱۹
۱ـ۲ـ مختصری از سبکهای هنری
۱ـ۲ـ۱ـ سبک امپرسیونیسم
۱ـ۲ـ۲ـ سبک سمبولیسم
۱ـ۲ـ۳ـ سبک تزئینی گیاهی و سبک جوانی
۱ـ۲ـ۴ـ سبک موویسم
۱ـ۲ـ۵ـ سبک کوبیسم
۱ـ۲ـ۶ـ هنر انتزاعی
۱ـ۲ـ۷ـ سبک فوتوریسم
۱ـ۲ـ۸ـ هنرهای تجسمی و عکاسی
۱ـ۲ـ۹ـ سبک کوبیسم
۱ـ۲ـ۱۰ـ سبک دادائیسم
۱ـ۲ـ۱۱ـ سبک سورئالیسم
۱ـ۲ـ۱۲ـ هنر پاپ
۱ـ۲ـ۱۳ـ هنر مفهومی
فصل دوم: نگرشی به مد درسالهای ۱۹۰۰ تا ۱۹۹۰
۲ـ۱ـ تاریخچۀ مد در سالهای ۱۹۱۰ ـ ۱۹۰۰
۲ـ۲ـ تاریخچۀ مد در سالهای ۱۹۲۰ ـ ۱۹۱۰
۲ـ۳ـ تاریخچۀ مد در سالهای ۱۹۳۰ـ ۱۹۲۰
۲ـ۴ـ تاریخچۀ مد در سالهای ۱۹۴۰ـ ۱۹۳۰
۲ـ۵ـ تاریخچۀ مد در سالهای ۱۹۵۰ـ ۱۹۴۰
۲ـ۶ـ  تاریخچۀ مد در سالهای ۱۹۶۰ـ ۱۹۵۰
۲ـ۷ـ تاریخچۀ مد در سالهای ۱۹۷۰ـ ۱۹۶۰
۲ـ۸ـ تاریخچۀ مد در سالهای ۱۹۸۰ـ ۱۹۷۰
۲ـ۹ـ تاریخچۀ مد در سالهای ۱۹۹۰ـ ۱۹۸۰
فصل سوم: اهمیت تبلیغات در مد
۳ـ۱ـ تعریف تبلیغات
۳ـ۲ـ انواع تبلیغات از جهت نوع ارتباط
۳ـ۲ـ۱ـ تبلیغات مستقیم
۳ـ۲ـ۲ـ تبلیغات غیرمستقیم
۳ـ۳ـ تبلیغات بازرگانی
۳ـ۳ـ۱ـ تعریف تبلیغات بازرگانی
۳ـ۳ـ۲ـ تبلیغات بازرگانی در جهان
۳ـ۳ـ۳ـ تبلیغات بازرگانی در ایران
۳ـ۴ـ تبلیغات تجاری
۳ـ۴ـ۱ـ تعریف تبلیغات تجاری
۳ـ۴ـ۲ـ ابزار تبلیغات تجاری
فصل چهارم: مد و گرافیک
۴ـ۱ـ گرافیک چیست؟
۴ـ۱ـ۱ـ تاریخچۀ گرافیک
۴ـ۱ـ۲ـ پیدایش و ظهور گرافیک نوین
۴ـ۱ـ۳ـ هنر گرافیک در ایران
۴ـ۲ـ مد و گرافیک
۴ـ۲ـ۱ـ چه کسی مد را قانون گذاری می کند
۴ـ۳ـ گرافیک و شاخه های آن در ارتباط با مد
۴ـ۳ـ۱ـ برچسب ها و علائم تجاری و مد
۴ـ۳ـ۲ـ پوسترهای تبلیغاتی
۴ـ۳ـ۲ـ۱ـ مد و پوستر
۴ـ۳ـ۳ـ تصویر سازی و مد
۴ـ۳ـ۴ـ عکاسی و مد
۴ـ۳ـ۴ـ۱ـ عکاسی مد در آغاز قرن بیستم
۴ـ۳ـ۴ـ۲ـ تاثیرگذاری عکاسان روی مد
۴ـ۳ـ۴ـ۳ـ عکاسان معروف مد
۴ـ۳ـ۴ـ۴ـ تنزل عکاسی مد
نتیجه گیری
گزارش کار عملی
تصاویر کار عملی
فهرست منابع و مآخذ
فهرست منابع تصویری
تصاویر مربوط به فصلها
مقدمه
لباس پوشیدن، شأنی از شئون انسان است و پدیده ای که تقریباً به اندازه طول تاریخ بشر سابقه و به قدر پهنه جغرافیایی امروزین زمین، گسترش دارد. این پدیده با خصوصیات مختلف فردی و اجتماعی انسان در ارتباط است و می توان آن را از دیدگاههای مختلفی از قبیل روانشناسی، اخلاق، اقتصاد، جامعه شناسی، مذهب، قانون، تاریخ، جغرافیا مورد مطالعه قرار داد و برای یافتن پاسخی به این گونه پرسشها به جستجو برآمد که:
چرا انسان لباس به تن دارد؟
چه رابطه ای میان نوع لباس انسان و خصوصیات روانی او وجود دارد؟
چه ارتباطی میان وضع مالی و طبقه اقتصادی یک انسان با نوع لباس او برقرار است؟
گروههای مختلف اجتماعی یک جامعه چه لباسهایی می پوشند؟
مذاهب مختلف در باره لباس چه گفته اند؟
و ….
پیداست که پاسخ به هر یک از این پرسشها و دیگر پرسشهای متعدد مشابه آن، محتاج بحثهای مفصل و فرصتهای طولانی است. از مجموع تحقیقاتی که به عمل آمده، مسلم شده که لباس دست کم پاسخگوی سه نیاز آدمی است؛ یکی اینکه او را از سرما و گرما و برف و باران حفظ می کند دیگر اینکه در جهت حفظ عفت و شرم به او کمک می کند و بالاخره به او آراستگی و زیبایی و وقار می بخشد.
لباس را می توان به تعبیری «خانه» و درست تر بگوییم «خانه اول» هر کس دانست. لباس، خانه اختصاصی تر انسان است چون هر فرد نخست در لباس خود سکونت دارد و بعد در خانه اش، و از این قرار است که می توان گفت، همه ما به جهت لباسی که به تن داریم، خانه بدوشیم.

منشاء اصلی لباس، چنان که گفتیم؛ نیاز به محفوظ ماندن، عفیف ماندن و زیبا ماندن است، اگر به گروههای گوناگون اجتماعی نظر افکنیم. می بینیم که لباس زنان، مردان و کودکان با یکدیگر متفاوت است پوشش روستائیان با شهرنشینان فرق دارد. در شهر نیز زنان خانه دار، لباسی متفاوت با لباس زنان کارمند به تن می کنند و اصناف و صاحبان حرفه های گوناگون نیز به تناسب کار خویش لباس خاصی دارند. طبقات مختلف اجتماع نیز بسته به وضع اقتصادی و درآمد خود لباسهای گوناگون می پوشند و شرایط اقلیمی هر منطقه نیز بر نوع لباس مردم آن تأثیر می گذارد.

(((برای دانلود کلیک کنید)))



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه گرافیک و مد (تصاویر موجود نیست) ,
:: بازدید از این مطلب : 619
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود مقاله گذری بر تحولات پوستر در ایران و جهان

فهرست

 فصل اول:

گذری بر تحولات پوستر در جهان و ایران

۱-۱- مقدمه پوستر

۱-۲ تاریخچه پوستردر جهان

۱-۲-۱ تأثیرات ژول شره و لوترک در پیشبرد پوستر

 ۱-۳ تاریخچه پوستر در ایران

 ۱-۳-۱ تاریخچه پوستر بعد از انقلاب

 ۱-۴ اعلان های عامیانه مذهبی

 فصل دوم:

 ماهیت پوسترو کاربرد آن

 ۲-۱ ماهیت پوستر و کاربرد آن

 ۲-۲- طراحی پوستر

 ۲-۳ عوامل مؤثر در طراحی پوستر

 ۲-۴ ویژگی های فنی طراحی پوستر

 ۲-۵ کاربرد حروف در پوستر

 ۲-۶ ویژگی های یک پوستر مناسب

 ۲-۷ فواید آموزش از طریق پوستر

پــــــــــــــــــــــوســـــــــــــــتــــــــــــــــــــر

 - نتیجه گیری

 - منابع و مآخذ

 فصل سوم:

 گزارش پروژه عملی

(((برای دانلود کلیک کنید)))

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله گذری بر تحولات پوستر در ایران و جهان ,
:: بازدید از این مطلب : 604
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود مقاله قالی و قالیبافی

فهرست مطالب

مقدمه………………………………………۳

فصل اول

(قالی و قالی بافی در قرآن کریم)

۱-۱-واژه های هم معنی قالی به کار رفته در قرآن…….۷

۱-۲-پشم و ریسندگی در قرآن…………………….۸

۱-۳-ابریشم در قرآن…………………………..۹

فصل دوم

(اصطلاح قالی در فرهنگ های مختلف)

۲-۱ فرش در لغت نامه دهخدا……………………۱۲

۲-۲ تعریف فرش در لغت نامه معین………………..۱۳

۲-۳ تفاوت فرش و قالی…………………………۱۴

۲-۴ روای قالی قلعه…………………………..۱۴

۲-۵ واژه قالی نظریه حصوری…………………….۱۶

فصل سوم

(تاریخچه قالی و قالی بافی )

۳-۱ منشا قالی و قالیبافی………………………۱۸

۳-۲ استمرار قالی بافی در طول تاریخ……………..۱۸

۳-۳ اولین تاریخ نگاری های فرش دستباف…………..۱۹

۳-۴ واژه فرش و فرضیات منشا فرشبافی……………۲۰

۳-۵تاریخچه تکامل هنر بافت قالی………………..۲۱

فصل چهارم

(فرش ایران در اسطوره ها)

۴-۱ اسطوره در نقش فرش………………………۷۰

۴-۲ نقش و اسطوره در فرش دستباف ایران…………۷۵

۴-۳ طبقه بندی فرش ایران…………………….۷۷

۴-۴ نقوش مختلف در اسطوره ها………..۹۸

۴-۵ ریز نقش های گیاهی………….۱۰۴

۴-۶ ماهی در هم…………………….۱۰۵

فصل پنجم

(نتیجه گیری)…………………………۱۱۰

منابع…………………………………….۱۱۲

عکس…………………………………..۱۱۵

مقدمه

 نزد ایرانیان فرش یکی از جلوه‌های منحصر به فرد به شمار می‌رود. شماری از فرش‌های دست بافت ایرانی، درزمره‌ی برجسته ترین آثار هنری آفریده شده به دست بشر هستند. امروزه علیرغم بازار رقابت شدید، مشغله‌های دنیای جدید و دغدغه‌های جهان صنعتی، چه در ایران و چه در خارج از ایران، نام ایران با نام فرش گره خورده است. خانه‌ یک ایرانی بدون فرش، خانه‌ای بی روح و خالی جلوه می‌کند و این نمونهای کم نظیر و پیوند یک قوم با هنر ملی خود است. این نوشته بر آن است تا مختصری از تاریخچه فرش در ایران را مرور کند و شماری از آثار برجسته و ماندگار فرش ایران را معرفی کند. تاریخ شروع بافت فرش، به درستی معلوم نیست و ضمناً مشخص نیست که بافت فرش از کدام منطقه شروع شد. قدرمسلم این است که ایرانیان از جمله اولین اقوامی هستند که بافت فرش را شروع کرده اند. در واقع تبحر منحصر به فرد ایرانیان امروز، در امر فرش بافی دستاورد بیش از ۲۵۰۰ سال تلاش و تجربه در این زمبنه است. ردیابی تاریخ فرش در ایران، به مثابه مطالعه ی مسیر رشد و بالندگی فنی یکی از بزرگترین تمدنهای جهان است.  شواهد حاکی از آن است که فرش برای مقاصد صرفا کاربردی نظیر حفاظت خانه ی روستاییان از سرما و نم به وجود آمد و کم کم راه خود را به عنوان یک اثر زینتی و نشانه ای از تحول در خانه های اشراف و اعیان باز کرد. اولین نشانه های کاربرد فرش به عنوان یک اثر زیستی مربوط به حدود ۸۰۰ سال قبل از میلاد مسیح می باشد.  دوره ی شکوفایی هنر فرشبافی در ایران، مقارن حکومت صفویان (حدود قرن ۱۵ و ۱۶ میلادی ) و به خصوص دوران شاه طهماسب و شاه عباس می باشد. فرشهای بسیار نفیس و ارزشمندی از این دوران در موزه های سراسر جهان بیادگار مانده است. تحول عمده ی صنعت فرشبافی در قرون چهاردهم و پانزدهم میلادی در ایران و ترکیه آغاز شد و سپس دامنه ی آن در قرن شانزدهم به هند و در قرن هفدهم میلادی به چین رسید. در آمریکای شمالی برای اولین بار فرش دست بافت در سال ۱۸۶۱ در نمایشگاهی در فیلادلفیا در معرض دید عموم قرار گرفت. تأثیر این نمایشگاه درمردم به اندازه ای بود که یک تاجر آمریکایی تمام فرش های نمایشگاه را خرید و اوّلین خرده فروشی فرش را در آمریکای شمالی راه اندازی کرد.

(((برای دانلود کلیک کنید)))

 



:: موضوعات مرتبط: گزارش کارآموزی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله قالی و قالیبافی ,
:: بازدید از این مطلب : 817
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود پروژه قالی بافی

فهرست
قالی بافی     ۴
فصل اول _ تاریخچه فرشبافی            ۵
قالی بافی در ادوار پیشین  ۵
قالی بافی در عصر صفویه                ۷
طرح ترنج دار               ۸
قالی اردبیل (قالی شیخ صفی)            ۹
قالی موج دریا               ۱۱
فرش چلسی  ۱۲
فرش ترنجدار منظره حیوانات موزه میلان               ۱۲
طرح گلدانی  ۱۳
طرح شکارگاه                ۱۳
طرح درخت و بوته         ۱۴
طرح گلدار هراتی           ۱۵
طرح باغی   ۱۶
طرح فرش های لهستانی   ۱۷
وضعیت قالی بافی ایران در سالهای معاصر            ۱۹
شرکت سهامی فرش ایران  ۲۰
سازمان صنایع دستی ایران                ۲۱
وزارت جهاد کشاورزی    ۲۱
فصل دوم _ مواد اولیه مورد نیاز قالی بافی            ۲۲
پشم            ۲۲
کرک           ۲۴
پنبه            ۲۵
ابریشم        ۲۶
تکنیک گره زنی              ۲۶
گره            ۲۶
قیورد  یا ترکی باف ( یاگره ترکی)      ۲۷
جفت ایلیمه یا گره جفتی    ۲۹
فشردگی گر ها               ۲۹
بافت و ابزارهای آن        ۳۱
ابزار کار     ۳۲
انواع دار قالی               ۳۲
حاشیه دو سر قالی          ۳۴
گره ها        ۳۵
پود            ۳۶
تراشیدن و یا قیچی کردن  ۳۷
نقش           ۳۹
واگیره         ۴۰
اندازه ها      ۴۱
قالی           ۴۱
کلگلی یاکله ای               ۴۲
کناره          ۴۲
دوزرع ، پرده ، سجاده     ۴۳
نماز یا جانماز               ۴۴
زرع و نیم    ۴۴
یاستیک        ۴۵
نقش های و نمادها          ۴۶
آرایش و نقش طبیعی        ۴۸
نقش هندسی و منظم        ۵۰
نمادها         ۵۱
مرغ مذهب زرتشت         ۵۳
درخت        ۵۶
بته             ۵۸
چلیپا (صلیب)               ۵۹
نمادهای چینی               ۶۰
حیوانات      ۶۱
فصل چهارم _ نقش قالی   ۶۱
طرحهای ایلیاتی             ۶۴
طرح های شهری            ۶۴
طبقه بندی طرحهای قالی   ۶۵
اصطلاح لچک و ترنج       ۶۶
طرح شاه عباسی            ۶۷
طرح اسلیمی ۶۸
طرح گلدانی  ۶۸
طرح هراتی  ۶۹
طرح درختی ۶۹
طرح بته ای  ۷۰
طرح خشتی  ۷۱
طرح  مناظر طبیعی _ شخصیت ها و اثار تاریخی    ۷۱
طرحهای ذهن بافت ایلی   ۷۲
طرح محرابی                ۷۲
طرح افشان   ۷۳
طرحهای بندی               ۷۳
فصل پنجم _ طبقه بندی فرش ها         ۷۳
فرشهای ایلیاتی              ۷۴
فرش های روستائی و شهری              ۷۴
توضیحی درباره شناخت و ساختار قالیچه های تصویری             ۷۵
موضوعهای مذهبی و داستانهای قرآن   ۸۲
پادشاهان     ۸۵
کرمان و قالیچه های تصویری            ۹۰
قالی تصویری شاهپور دوم                ۹۳
قالی تصویر دار کرمان     ۹۶
راور و قالیچه های تصویری              ۱۰۱
قالیچه شتر لیلی              ۱۰۲
طرح : تصویری ، حضرت مریم و حضرت مسیح(ع) ۱۱۰
( از مجموعه موزه فرش ایران )          ۱۱۱
قالیچه تصویری کاشان     ۱۱۳
قم و قالیچه های تصویری ۱۲۰
قالیچه تصویری قم در قصص قرآن       ۱۲۳
قالیچه لیلی و مجنون        ۱۲۴
آذربایجان و قالیچه های تصویری        ۱۲۶
تبریز و قالیچه های تصویری             ۱۲۷
قالیچه تصویری انتظار حضرت یعقوب علیه السلام    ۱۲۹
قالی تصویری تبریز از قصص قرآن مجید یوسف و زلیخا            ۱۲۹
قالیچه _ تابلو مشاهر عالم ۱۳۰
تهران و قالیچه های تصویری             ۱۳۲
چهار محال بختیاری و قالیچه های تصویری           ۱۳۳
چالشتر        ۱۳۵
سامان         ۱۳۵
شلمزار        ۱۳۶
شاه عباس اول               ۱۳۶
نهاوند و قالیچه های تصویری            ۱۳۷
قالیچه تصویری نور علیشاه               ۱۳۸
کردستان و قالیچه های تصویری         ۱۳۹
عشایر و قالیچه های تصویری            ۱۴۱

ایلات ایرانی الاصل ( فارسی زبان)     ۱۴۳

(((برای دانلود کلیک کنید)))

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه قالی بافی ,
:: بازدید از این مطلب : 768
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود مقاله زندگی نامه و بررسی آثار فرانسیس بیکن

فهرست مطالب

مقدمه ……………………………………………………………………………. ۱

فصل اول

زندگی‌نامه فرانسیس بیکن …………………………………………………….. ۳

فصل دوم

اکسپرسیونیسم در آثار بیکن ………………………………………………….. ۲۶

تجزیه و تحلیل آثار………………………………………………………………… ۳۰

الف- تابلوی دوشقة گوساله ……………………………………………………. ۳۰

ب- سلف پرتره‌ها و پرتره‌ها ……………………………………………………… ۳۴

ج- سوئینی مبارز ………………………………………………………………… ۳۷

فصل سوم :

نتیجه‌گیری …………………………………………………………………………. ۳۸

فهرست منابع ……………………………………………………………………… ۴۶

گزارش کار عملی ………………………………………………………………….. ۴۷

تصاویر کار عملی ………………………………………………………………….. ۴۸

فهرست تصاویر

آدمهایی که از ترس به خود پیچیده ……………………………………………… ۲۲

سه طرح فیگور بر پایه تصلیب ……………………………………………………. ۲۳

پاپ معصوم دهم …………………………………………………………………… ۲۴

دوشقه گوساله …………………………………………………………………….. ۳۹

سه طرح برای یک پرتره …………………………………………………………….. ۴۰

پرتره – میشل لرس (۱) …………………………………………………………… ۴۱

پرتره – میشل لرس (۲) …………………………………………………………… ۴۲

سه طرح برای سلف پرتره …………………………………………………………. ۴۳

نقاشی ……………………………………………………………………………… ۴۴

سه لته الهام گرفته از شعر الیوت ………………………………………………… ۴۵

 مقدمه

      “اما بی شک شاخص ترین نقاشی شکل گرای انگلیسی و به واقع یکی از نامدارترین هنرمندان معاصر اروپایی، فرانس بیکن (۹۲-۱۹۰۹) است. بیکن انگلیسی در کنار بالتوس فرانسوی (متولد ۱۹۰۸) سرآمد نقاشان معاصری هستند که توانستند ادراک و ذهنیت نوگرای اروپایی را با زبانی تصویری- یا فیگورایتو- در آثارشان بیان کنند. این دو نقاش با شخصیتی عجیب و حدیث نفس اندوهگین خود، در کار هنری شباهت هایی داشتند.  اهمیت کار بیکن در سازشی بود که او بین نقاشی شکل نگار سنتی و نقاشی مدرن برقرار کرد و آن را به درجات مختلف در آثارش متجلی ساخت. در قیاس با بسیاری از هنرمندان و براساس استاندارد نقد مدرن، بیکن را باید چهره ای به شوق سنتی قلمداد کرد. او همواره با مواد قدیمی کار کرده (رنگ روغن بر روی بوم) و همیشه چارچوب های سنتی را در کارش رعایت می نمود. اما از سوی دیگر از روش های مرسوم و کهنه نیز به طور جدی فاصله می‌گرفت.”

(((برای دانلود کلیک کنید)))

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله زندگی نامه و بررسی آثار فرانسیس بیکن ,
:: بازدید از این مطلب : 936
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود مقاله تاکتیک ها و تکنیک ها در تبلیغات

فهرست مطالب

مقدمه …………………………………. ۱

فصل اول: تبلیغات و تاریخچه ی آن

۱٫ تبلیغات چیست…………………………. ۴

۲٫ تاریخچه تبلیغات………………………. ۶

۳٫ پیشینه تبلیغات در ایران……………….. ۸

فصل دوم: مفاهیم و مبانی

۱٫ تاکتیک و تکنیک تبلیغات……………….. ۱۲

۲٫ تاکتیک……………………………… ۱۳

۳٫ تکنیک………………………………. ۱۵

۴٫ تفاوت تکنیک، تاکتیک و استراتژی………… ۲۱

۵٫ استراتژی تبلیغات و ارتباط آن با تکنیک و تاکتیک   ۲۲

۶٫ تفکر تاکتیکی و تکنیکی ……………….. ۲۳

۷٫ انواع تفکر و تفاوت های تفکر تاکتیکی و تکنیکی ۲۵

۸٫ هوش تاکتیکی…………………………. ۲۶…

۹٫ سیستم تبلیغات……………………….. ۲۷

۱۰٫ اصل تضاد در تبلیغات…………………. ۲۸

۱۱٫ اهمیت و ضرورت تاکتیک و تکنیک در تبلیغات… ۲۸

فصل سوم: تاکتیک ها و تکنیک های نوین (رایانه ای و اینترنتی)

۱٫ پنج تکنیک مهم در تبلیغات به ویژه تبلیغات نوین ۳۴

۲٫ تکنیک گریز از بن بست تبلیغات………….. ۳۴

۳٫ تکنیک داد و ستد رایگان……………….. ۳۴

۴٫ تکنیک اعتماد………………………… ۳۵

۵٫ تکنیک کشش و ارسال……………………. ۳۶

۶٫ تکنیک بازار خالی در تبلیغات…………… ۳۶

۷٫ تاکتیک هوش مشارکتی در تبلیغات (تبلیغات مشارکتی یا تبلیغات ویروسی)……………… ۳۷

فصل چهارم: تاکتیک ها و تکنیک های خلاق در تبلیغات

فصل پنجم: تاکتیک و تکنیک های مبتنی بر هنرهای تجسمی، سینما و ادبیات

۱٫ تکنیک کلاسیک…………………………. ۴۳

۲٫ تکنیک تبلیغات باروک………………….. ۴۳

۳٫ تبلیغات اسطوره ای و تکنیک مبتنی بر اسطوره ها در تبلیغات   ۴۳

۴٫ تکنیک تبلیغات طبیعت گرا………………. ۴۳

۵٫ تکنیک تبلیغات رمانتیک (عاطفی – احساسی)…. ۴۳

۶٫ تکنیک تبلیغات اینده نگر………………. ۴۳

۷٫ تکنیک تبلیغات دادییستی (ساز مخالف)…….. ۴۳

۸٫ تکنیک تبلیغات ایماژیسننی (تجسمی – تصویری). ۴۳

۹٫ تکنیک تبلیغات امپرسیونیسیتی (تأثیری – لحظه ای)    ۴۴

۱۰٫ تکنیک تبلیغات اکسپرسیونیستی (تعبیری – احساسی)    ۴۴

۱۱٫ تکنیک تبلیغات سورئالیستی (فراواقعی – ضمیر ناخودآگاه) ۴۴

۱۲٫ تکنیک تبلیغات سمبولیستی (نمادی)………. ۴۴

۱۳٫ تکنیک تبلیغات کوبیستی (مکعبی)………… ۴۴

۱۴٫ تبلیغات چند بعدی……………………. ۴۴

۱۵٫ تکنیک تبلیغات اُپ آرت یا اپتیکال (بصری یا دیدمانی)    ۴۴

۱۶٫ تکنیک تبلیغات بدوی………………….. ۴۵

۱۷٫ تکنیک تبلیغات پات آرت (کوچه بازاری)…… ۴۵

۱۸٫ تکنیک تبلیغات چیدمان………………… ۴۵

۱۹٫ تکنیک تبلیغات اجرایی………………… ۴۵

۲۰٫ تبلیغات مفهومی …………………….. ۴۵

۲۱٫ تاکتیک و تکنیک های پست مدرن (پسانوگرا)… ۴۵

پاره آجر تبلیغات……………………….. ۴۶

فصل ششم : تاکتیک های مدیریتی و بازرگانی در تبلیغات

۱٫ تاکتیک های تبلیغات با توجه به مراحل عمر محصول ۴۸

۲٫ تاکتیک تبلیغات بدوبرتر……………….. ۴۸

۳٫ تکنیک تبلیغات از قافله عقب نماندن و پیروزی حتمی  ۴۹

۴٫ تاکتیک نفرت از مخالفت………………… ۴۹

۵٫ تاکتیک انحراف توجه…………………… ۵۰

۶٫ تاکتیک تبلیغات پنهان و زیرکانه ……….. ۵۰

۷٫ خطاها و دام های تبلیغاتی……………… ۵۱

۸٫ دام اطمینان بیش از حد………………… ۵۳

فصل هفتم: تاکتیک ها و تکنیک های روانشناسی درتبلیغات

۱٫ روانشناسی رنگ ها در تبلیغات…………… ۵۵

فصل هشتم:

تاکتیک ها و استراتژی حیوانی در تبلیغات……. ۵۹

فصل نهم: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی

نتیجه گیری…………………………….. ۶۲

منابع و مأخذ…………………………… ۶۳

 مقدمه

سر جیوزیمن در کتاب «تبلیغاتی که می‌شناسیم به آخر خط رسیده است» رازهای ناگفته ای را ازتبلیغات بازگو می‌کند و می‌گوید تبلیغاتی که از در و دیوارشهر بالا می‌روند و از شبکه های صدا و سیما پخش می‌شوند، برای مخاطبان خسته کننده و نفرت آور شده اند و به همین دلیل، مخاطبان بادستگاه کنترل از راه دور از تبلیغات شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای فرار می‌کنند. نظریه پردازان بزرگ تبلیغات به این نتیجه رسیده اند که بسیاری از تبلیغات امروزی موثر نیستند. در دنیای پیشرفته ی امروز با فن آوری های نوین، تبلیغاتی مطلوب خواهند بود که خلاق، متمایز، ارزشمند و سازگار با مخاطبان خود باشند.

آیا تبلیغات فقط نشان دادن نام، نشان و شعار در رسانه ها با صرف بودجه های کلان است؟ آیا تکرار پیام یک محصول یا شرکت در رسانه ها ضامن موفقیت است؟ آیا هنوز به جمله ی معروف شرکت مک کان که می‌گفت «قلب ها را تسخیر کن، کیف پول ها به دنبالش خواهد آمد» می‌توان معتقد بود؟ آیا می‌توان با تبلیغات، مخاطبان را وفادار ساخت؟ ایا ساختن تصویر ذهنی مثبت در مخاطبان فقط با تبلیغات امکان پذیر است؟ آیا می‌توان با تبلیغات اعتماد و اطمینان مخاطبان را به سوی خود جذب کرد؟ آیا فقط با تبلیغات می‌توان فروش را زیاد کرد؟ و…

در آن سوی مرزها دنیای بازاریابی ثابت شده است که ما به چیزهایی بیش از تبلیغات کنونی نیاز داریم. چیزهایی که فراموش شده اند. چیزهایی که فقط چشمان تیز بین قادر است آنها را مشاهده کند دراین تحقیق سعی شده است تاکتیک ها و تکنیک هایی ارائه شوند که بتوانند برخی شرکت ها را از تکرار و تقلیدهای تبلیغاتی خلاص کنند. همچنین سعی شده که با تکنیک ها و تاکتیک هایی آشنا شویم تا بتوانیم تبلیغات برتر و موثرتری داشته باشیم امیدوارم مورد توجه استاد عزیز جناب آقای عسگری قرارگیرد.

(((برای دانلود کلیک کنید)))

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله تاکتیک ها و تکنیک ها در تبلیغات ,
:: بازدید از این مطلب : 726
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود مقاله تاریخچه تایپوگرافیک در ایران و جهان

فهرست مطالب

مقدمه. ۶

تایپوگرافی. ۸

تایپوگـرافی  در  ا یران و جهان. ۱۰

تایپوگرافی در ایران. ۱۸

تایپوگرافی و ارزش‌های بصری حروف. ۳۰

مصاحبه ای با استاد قباد شیوا. ۴۰

تحلیل استاد احصایی از تایپوگرافی در ایران. ۵۰

تایپوگرافی شورشی (تایپوگرافی در جهان). ۶۶

نتیجه گیری. ۷۱

منابع:. ۷۵

 تاریخچه تایپوگرافی در ایران و جهان

مقدمه

گسترش شهرنشینی و جوامع بشری در ابتدای قرن بیستم و به وجود آمدن فرهنگ مصرف، کارکرد و رسالت بسیاری از هنرها در خدمت مصرف‌ قرار گرفت اما چیزی که در این میان بسیار مهم است، مطرح شدن بسیاری از هنرها به‌عنوان یک «رسانه» است.

نگاه مقدس، عارفانه و تزئینی به هنر، بعد از این دوره، ناگهان تبدیل به نگاهی صنعتی و کاربردی در امور زندگی و اجتماعی می‌شود.

زمانی که هنرمند نقاش به کمک کارخانجات و تولیدی‌های صنعتی برای به تصویر کشیدن محصول آنان می‌آید، مردم برسرچهارراه‌ها و خیابان‌ها و میادین شهرها شاهد بمباران اطلاعاتی توسط «اعلان‌ها» می‌شوند تا به‌وسیله آنها اطلاعاتی را در مورد کالای مورد نیاز خود دریابند. بمبارانی که به وسیله روسای کارخانجات با بهره از هنر هنرمند جهت فروش بهتر و بیشتر محصول صورت می‌گیرد. در این میان رقابت بر سر «زیبایی» شدت می‌یابد.

اما گسترش دامنه مفاهیم و نیز کم‌رنگ شدن مرز میان هنرها، همچنین افزایش تولید و تقاضا، رویکرد و انتظارات از تبلیغات را تغییر می‌دهد.

بازار مصرف جهانی با فرهنگ‌ها و زبان‌های متفاوت هنرمند را بر آن داشت تا به زبانی مشترک دست یابد تا به وسیله آن هر شخصی و در هر جایی از دنیا بتواند به ‌راحتی با آن ارتباط برقرار نماید.

در کنار «صنعت» گسترش مفاهیم اجتماعی نیز یکی دیگر از دلایل فراگیری «تبلیغات شهری» است. این گستردگی می‌تواند یکی از دلایل ساده‌شدن و اصطلاحا «استیلیزه» کردن عناصر بصری برای ارائه بیانی ساده و فراگیر باشد و اینجاست که هنر و به‌طور واضح از نظر نگارنده؛ «گرافیک» به‌عنوان «رسانه» مطرح می‌شود و اهمیت پیدا می‌کند.

(((برای دانلود کلیک کنید)))

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله تاریخچه تایپوگرافیک در ایران و جهان ,
:: بازدید از این مطلب : 561
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود مقاله پوستر

فهرست

 فصل اول

گذری بر تحولات پوستر در جهان و ایران

۱-۱- مقدمه پوستر

۱-۲ تاریخچه پوستردر جهان

۱-۲-۱ تأثیرات ژول شره و لوترک در پیشبرد پوستر

 ۱-۳ تاریخچه پوستر در ایران

 ۱-۳-۱ تاریخچه پوستر بعد از انقلاب

 ۱-۴ اعلان های عامیانه مذهبی

 فصل دوم:

 ماهیت پوسترو کاربرد آن

 ۲-۱ ماهیت پوستر و کاربرد آن

 ۲-۲- طراحی پوستر

 ۲-۳ عوامل مؤثر در طراحی پوستر

 ۲-۴ ویژگی های فنی طراحی پوستر

 ۲-۵ کاربرد حروف در پوستر

 ۲-۶ ویژگی های یک پوستر مناسب

 ۲-۷ فواید آموزش از طریق پوستر

پــــــــــــــــــــــوســـــــــــــــتــــــــــــــــــــر

 - نتیجه گیری

 - منابع و مآخذ

 فصل سوم:

 گزارش پروژه عملی

(((برای دانلود کلیک کنید)))

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله پوستر ,
:: بازدید از این مطلب : 531
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود پروژه گرافیک صفحات وب

فهرست مطالب
مقدمه 
۱ـ تاریخچه صفحات وب در جهان 
تاریخچه صفحات وب در ایران 
معرفی صفحات وب 
مشاهده صفحات وب 
اجرای برنامه کاوشگر اینترنت 
مشاهده صفحات قبلی و بعدی 
ذخیره وچاپ صفحات وب ‌
ارسال و دریافت پست الکترونیکی 
اشتراک سایتهای محبوب 
ارسال پیوند صفحه وب 
ارسال کل صفحه وب 
مشاهده سایت با استفاده از  History 
با انتخاب  view چهار گزینه ظاهر می شود 
سایتهای محبوب و مدیریت برآنها 
صدور لیست سایتهای محبوب 
دریافت پیوندهای محبوب 
جستجوی وب با مرور گراینترنت 
اصطلاحات وب
محتویات وب 
اصول طراحی صفحات وب 
مراحل طراحی صفحات وب 
معیارهای طراحی سایت 
روشهای طراحی صفحات وب ‌
۱ ـ بررسی پنجره fornt page
Document window 
 Title bar 
Menu bar 
Tool bar 
۲ ـ طراحی ساختار یک سایت وب 
۳ ـ تعریف عناوین در صفحات وب 
۴ ـ قراردادن متن در صفحه وب 
۵ ـ ذخیره سازی یک فایل 
۶ ـ ویرایش متن 
۷ ـ چاپ یک صفحه وب 
طراحی قالب صفحات وب 
۱ـ بکارگیری اشکال مختلف پاراگراف 
۲ ـ تعیین استیل های حروف 
۳ ـ مرتب کردن و تنظیم متن ‌
۴ ـ تغییر فونت 
۵ ـ تغییر سایز فونت 
۶ ـ تغییر رنگ متن  
۷ ـ افزودن خطوط افقی
۸ ـ ایجاد فهرستهای شماره گذاری شده 
پیاده سازی صفحات وب
۱ ـ تعریف یک پیوند 
۲ ـ رنگ پس زمینه 
۳ ـ تعریف یک تصویر بعنوان پیش زمینه 
۴ ـ درج یک تصویر
۵ ـ درج جدول 
۶ ـ تعریف نشانه ‌
۷ ـ درج نوار متحرک 
انتشار صفحات وب در اینترنت 
۱ ـ یافن فضا در یک سرور وب  Host   
۲ ـ تخمین فضای سرور مورد نیاز 
۳ ـ خلاصه اطلاعات مورد نیاز
۴ ـ چگونه   Domain خود را بدست آوریم
۵ ـ Domain 
۶ ـ انتشار صفحه وب  (up load) 
 Ftp vogager 
Microsoft web publishin wizard 
مدیریت سایت  (control panel) 
 set کردن Email 
اجراء out look express 
دریافت پیام جدید 
مشاهده یک پیام بصورت تمام صفحه 
مشاهده یک پیام بصورت تمام صفحه 
سازماندهی پیامهای رسیده 
ارسال پیام الکترونیکی 
آماده سازی پنجره ارسال پیام برای یک پیام جدید 
انتخاب یک عنوان برای پیام 
درج متن نامه 
ضمیمه کردن یک پرونده با نامه ارسالی 
ارسال پیام 
نحوه معرفی سایت به موتورهای جستجو 
نحوه معرفی سایت به موتورهای جستجو تقریباً یکسان میباشد و اطلاعاتی     نظیر 
نتیجه گیری 
منابع و مأخذ 
کار عملی  
توضیح درمورد عملکرد وچگونگی طراحی سایت
۱ ـ صفحه اصلی (index.HTM)
2 ـ صفحه درباره ما (Aboat me)
3 ـ صفحه گالری (Gallery) 

۴ ـ ارتباط با ما  (cantact us)

(((برای دانلود کلیک کنید)))

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه گرافیک صفحات وب ,
:: بازدید از این مطلب : 714
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود پروژه آرم و نشانه ها

فهرست مطالب
پیشگفتار
مقدمه 
تاریخچه نشانه‌ها  
تعریف نشانه  
چند و چون یک نشانه  
الف ـ انواع نشانه‌ها  
ب ـ مشخصات فنی نشانه‌ها  
انواع نشانه از جنبة مفهومی  
گوناگونی نشانه‌ها  
سه شکل اصلی  ( مثلت، مربع، دایره )
مثلث  
مربع  
دایره  
انواع نشانه‌ها  
تعریف پیکتوگرامها یا تصاویر ساده  
تعریف نشانه‌های نوشتاری ـ لوگوتایپ (Logo type)   
نکات اصولی و فنی در طراحی نشانه نوشته  
۱ ـ ایجاد تعادل و توازن در نشانه نوشته  
۲ ـ تعادل بین فضای مثبت و منفی ( سیاه وسفید )  
۳ ـ اهمیت دادن به فرم فضاهای منفی ایجاد شده در داخل و بین حروف  
۴ ـ استفاده از ضخامتهای مناسب برای حروف یک نشانه نوشته  
۵ ـ توازن و هماهنگی بین اندازه حروف در طراحی نشانه نوشته  
۶ ـ اهمیت ترکیب بندی در طراحی نشانه نوشته  
۷ ـ خاص نمودن نشانه نوشته  
۸ ـ ایجاد نظم و هماهنگی بین اجزاء نشانه نوشته  
۹ ـ اهمیت نقطه در نشانه نوشته‌های فارسی  
۱۰ـ استفاده از عناصر تصویری در طراحی نشانه نوشته  
۱۱ـ استفاده از نسبتهای استاندارد در طراحی نشانه نوشته  
۱۲ ـ زاویة دید  
تعریف نشانه‌های تصویری  
سابقه نشانه‌های تصویری  
نشانه‌های تصویری همچون زبان بصری  
فرم بندی نشانه‌ها با حروف الفبای انگلیسی
حرف A
حرف  B
حرف C
حرف D
حرف E
حرف F
حرف G
حرف H
حرف I
حرف K
حرف L
حرف M
حرف N
حرف O
حرف P
حرف Q
حرف R
حرف  S
حرف T
حرف U
حرف V
حرف W
حرف X
حرف Y
حرف Z
هزارویک رمز طراحی نشانه  
مراحل طراحی نشانه  
۱ـ تحقیق  
۲ ـ مخاطب کیست ؟ 
۳ ـ کجاوچگونه از نشانه استفاده خواهد شد ؟
۴ ـ میزان بودجة سفارش دهنده چقدر است ؟
۵ ـ آیا نشانه‌ای که طراحی کرده اید حداقل پنج تاده سال معتبر خواهد بود‌؟
نکات بررسی در تصمیم گیری روی یک نشانه
۱ ـ مناسبت بامحتوای نشانه ‌
۲ ـ هماهنگی با رسانه‌ها  
۳ ـ وجه تمایز  
۴ ـ همگامی با زمان‌  
۵ ـ ماندگاری در ذهن   
۶ ـ قابلیت جلب اعتماد  
۷ ـ بهره وری  
۸ ـ شاخص منطقه‌ای  
۹ ـ رنگ شاخص  
تکنیک‌های اجرای نشانه  
نشانه‌ها واحساسات  
رنگها ونشانه‌ها  
تغییر و اصلاح نشانه‌ها  
عوامل موفقیت نشانه  
نتیجه گیری 

فهرست منابع و مآخذ 

(((برای دانلود کلیک کنید)))

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه آرم و نشانه ها ,
:: بازدید از این مطلب : 521
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1392 | نظرات ()