نوشته شده توسط : محمد

دانلود مقاله نقش تبلیغات و بازاریابی در فروش کالا و یا جلب مشتری

نقش  تبلیغات و بازاریابی در فروش کالا و یا جلب مشتری

فهرست مطالب

نقش  تبلیغات و بازاریابی در فروش کالا و یا جلب مشتری

شیوه های بازاریابی برای فیلم «مارمولک»

معجزه تبلیغات حداقل!

- وسوسه الگانس

- مروارید شرق از نو کشف می شود.

کارزار مشترک بیروت با سی. ان. ان برای ارتقای گردشگری

- بغداد در محاصره بیلبوردها

- ایده هایی برای بازاریابی، تجارت سودآور

ایده های کلی

 بازار هدف

 توسعه محصول

خدمات مشتری و رابطه با مشتری

 شبکه  رابط ها و تبلیغ دهان به دهان

 تبلیغات

 رویدادهای ویژه

تبلیغات با کمک  اینترنت و موبایل

تبلیغ SMS دم گوش مشترکان

شورای اروپا و مقابله با معضی جدید

 ایران و ارسال پیام روی تلفن همراه

- چار تبلیغات اینترنتی؟

 اما چگونه می توان به روند رو به رشد آن سرعت داد؟

 الف- ارایه دهندگان تبلیغات بنر

ب- آگهی دهندگان

 نتیجه گیری:

 از اخبار، مقالات و نوشته های ما استفاده می کنند، با طنزها  کاریکاتورهای ما می خندند، اما در سایتهای ما تبلیغ نمی کنند!

 پس چرا سایتهای ما از این ساده ترین راه کسب درآمد محرومند؟

 پس چه باید کرد؟

- چالش های تبلیغات اینترنتی

 شیوه های بازاریابی برای فیلم «مارمولک»

معجزه تبلیغات حداقل!

تبلیغات برای فیلم های سینمایی در ایران هنوز از الگوهای چند دهه پیش پیروی
می کند. پاییز گذشته، وقتی برای نخستین نمایش جنان “ارباب حلقه ها ۳ : بازگشت پادشگاه ” در نیوزلند،‌ هواپیمایی منقش به تصایر این فیلم به عنوان یک حربه تبلیغاتی نو به پرواز درآمد، چیزی جز افسوس برای طولانی تر شدن فاصله میان ایده های تبلیغاتی سینمای روز جهان با آنچه در ایران با این عنوان خوانده می شود، بر جای نماند. با این مقدمه کوتاه، می توان گفت اطلاع رسانی و تبلیغ فیلم های سینمایی معمولا از مرحله تدارک تولید آغاز می شود و تا اکران عمومی ادامه دارد. اولین مواد تبلیغی، عکس های تست گریم پیش از آغاز فیلمبرداری و سپس عکس هایی از صحنه و پشت صحنه فیلم فیلم ها هستند. به اضافه، فهرستی از عوامل ساخت فیلم و خلاصه داستانی – معمولا چند جمله ای که خط داستانی فیلم را شرح می دهد در مطبوعات منتشر می شود.

(((برای دانلود کلیک کنید)))

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله نقش تبلیغات و بازاریابی در فروش کالا و یا جلب مشتری ,
:: بازدید از این مطلب : 653
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود مقاله ترکیب بندی و فام های رنگی مطابق با آنها در آثار نگارگری ایرانی اسلامی

ترکیب بندی و فام های رنگی مطابق با آنها در آثار نگارگری ایرانی- اسلامی
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه
جایگاه ترکیب‌بندی و رنگ در نگارگری
ترکیب‌بندی و رنگ و تطابق آنها با یکدیگر
نتیجه‌گیری
منابع و مأخذ
 چکیده:
در همة هنرها و از جمله در نگارگری، پرداختن به ترکیب‌بندی در جهت حفظ تناسبات و همچنین وحدت اثر همیشه مورد توجه بوده است. در این راستا و برای ایجاد ترکیب‌بندی خوب و تکامل یافته، همواره توجه به تناسبات در رابطه با تمامی عناصر بصری کار از اولویت برخوردار بوده است؛  و از جملة این عناصر بصری که از جایگاه خاصی در نگارگری ایران برخوردار است، عنصری است به نام «رنگ»؛ زیرا علت اصلی زیبایی خیره‌کننده و جادویی و شکوه و جلال نگارگری ایرانی، رنگهای خالص و ناب آن می‌باشد. رنگ در نگارگری خود نور است و تاریکی در آن وجود ندارد. چون بر اساس اعتقاد هنرمند مسلمان که خداوند رحمت خود را به صورت یکسان بر همه چیز گسترده است و نور نشانی از رحمت اوست، نگارگر در آثارش به این اعتقاد اشاره دارد. علاوه بر این موضوع نیز در انتخاب نوع ترکیب‌بندی و مایه رنگ حاکم، دخالت داشته و از این روست که هنرمند، ترکیبهای ایستا را برای صحنه‌های آرام و عاشقانه، ترکیبهای پویا را برای موضوع‌هایی با مضامین نبرد و جنگ و نزاع، ترکیبهای تک مرکزی و انفجاری را برای مضامین مذهبی بکار می برد.

(((برای دانلود کلیک کنید)))

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله ترکیب بندی و فام های رنگی مطابق با آنها در آثار نگارگری ایرانی اسلامی ,
:: بازدید از این مطلب : 686
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود مقاله فلسفه طبیعت در غرب

فهرست مطالب

ـ مقدمه

ـ فلسفه طبیعت پیش از سقراط
ـ فلسفه طبیعت بعد از سقراط
ـ فلسفه قرون وسطایی (قبل از رنسانس)
ـ فلسفه طبیعت در دورة رنسانس
ـ فلسفه طبیعت بعد از  رنسانس
ـ فلسفه طبیعت در دوره باروک
ـ عصر روشنگری
ـ‌ فلسفه طبیعت در دروه رمانتیسم
ـ طبیعت گرایی
ـ منابع
مقدمه
نخستین فلاسفه یونان را طبیعت‌گرا می‌دانند. زیرا آنها بیش از همه به طبیعت و رویدادهای طبیعی توجه داشته‌اند. امروزه بسیاری از مردم کم و بیش معتقدند که در زمانی نا معلوم باید همه چیز از هیچ به وجود آمده باشد. این اعتقاد در میان یونانیان آن ایام چندان متداول نبود. آنان به دلایلی بر این باور بودند که از همان بدو امر «چیزی» وجود داشته است. آنچه یونانیان را بیشتر به خود مشغول کرد.این مسئله بود که آب چگونه به ماهی مبدل شده است و خاک بی جان از چه طریق به درختان سر به فلک کشیده و گلهای رنگارنگ تبدیل می‌شود. فلاسفه یونانی همگی بر این اعتقاد بودند که باید مادة اولیة مشخصی موجب تمامی تغییرات شود. و این تصور مطرح بوده که ماده‌ای اولیه باید وجود داشته باشد که در اثر آن تغییرات طبیعی صورت پذیرد.
 فلسفه طبیعت پیش از سقراط
نخستین فیلسوفان به دنبال تغییرات ظاهری بوده‌اند. آنها سعی داشته تا به قوانین‌ای جاودانه در طبیعت دست یابند. و آنچه را که در طبیعت رخ می‌داد از طریق طبیعت توضیح دهند. این روش و تفکر که مربوط به پیش از سقراط می‌باشد. بر ‌می‌گردد به سه فیلسوف از شهر میلتوس، طالس۱ این فیلسوف یونانی آب را ماده اولیة همه چیز می‌دانست. زمانی که طالس در مصر به سر می‌برد. دقیقاً به حاصلخیزی مزارع بعد از طغیان و فرونشستن آب رودخانة نیل توجه داشته و دیده است که چگونه پس از هر بارندگی قورباغه‌ها و کوهها پیدا می‌شده‌اند. علاوه بر این شاید طالس دربارة تبدیل آب به یخ و بخار و تبدیل دوبارة آنها به آب نیز فکر کرده باشد. سرانجام طالس به این نتیجه رسید که همه چیز پر از خدایان است و به این ترتیب طالس تصور می‌کرد که جهان همه از نیروهای محرک نامریی است. مسلماً منظور او از خدایان نیز همین نیروهای محرک بوده است و به خدایان سروده‌های هومر ارتباطی ندارد.

فیلسوف دیگر یونانی که آناکسیماندروس۲ نام دارد. اعتقاد داشته است . که جهان ما تنها یکی از جهان‌های بیشمار  است. و این جهان‌های بیشمار از ماده‌ای جاودان پدید آمده است ، به آن باز می‌گردند. منظور از ماده جاودان را نمی‌توان درک کرد ولی مسلماً وی بر خلاف طالس به ماده‌ای مشخص اشاره ندارد. شاید منظور او این باشد که آنچه به وجود آمده است باید متفاوت از به وجود آورنده‌اش باشد و از آنجا که هر چه به وجود بیاید، فانی است. پس باید به وجود آوردنده‌اش جاودان باشد. تا همه چیز بتواند از آن پدید آید و به آن باز گردد. بدین ترتیب روشن است که این مادة اولیه نمی‌تواند همین آب معمولی باشد.

(((برای دانلود کلیک کنید)))

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله فلسفه طبیعت در غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 729
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود پروژه تاریخچه رنگ و رنگرزی

تاریخچه رنگ و رنگرزی

فهرست مطالب

فصل اول ۵
۱-۱مقدمه ای بر تاریخچه رنگ ۶
۱-۲کالریمتری و علم رنگ ] ۱ [ ۷
۱-۳ تاریخ و تولید صنعتی مواد رنگ زا ۱۱
۱-۴ کالریندکس ۱۵
۱-۵ مراجع ۱۹
فصل دوم ۲۰
۲-۱طبقه بندی مواد از لحاظ شیمیایی و تهیه مواد رنگرزی و مواد رنگی ۲۱
۲-۲مواد رنگزای آزو ] ۲ [ ۲۱
شکل (۲-۱) ۲۲
شکل (۲-۲) ۲۳
شکل (۲-۳) ۲۴
۲-۳دی آزوتاسیون یا دی آزوته کردن ۲۵
رابطه (۲-۳) ۲۶
رابطه (۲-۴) ۲۷
۲-۴روشهای عملی در دی آزوتاسیون را می توان به صورت زیر عنوان کرد ] ۴ [ ۲۸
رابطه (۲-۵) ۲۸
رابطه (۲-۶) ۲۹
۲-۵جفت یا کوپله شدن آزو ۳۰
۲-۶کاربرد در رنگرزی ۳۵
۲-۶-۲مواد رنگزای دیسپرس آزو ۴۱
۲-۶-۳مواد رنگزای آزوئیک ۴۲
۳-مواد رنگزای راپیدوژن (Rapidogen) ۴۵
رابطه (۲-۱۱) ۴۶
۴-مواد رنگزای راپیدازول (Rakpidazol dyes) ۴۶
۲-۶-۴مواد رنگزای منوآزوی تشکیل دهنده-کمپلکس ۴۷
شکل (۲-۷) ۴۸
رابطه (۲-۱۱) ۵۰
۲-۶-۵ مواد رنگزای مستقیم ۵۴
شکل (۲-۲۰) ۶۰
۲-۶-۶ مواد رنگزای واکنشی ۶۱
گروه ری‌اکتیو: ۶۲
رابطه (۲-۱۵) ۶۴
ـ کاتالیزوری شدن بازی اختصاصی اضافه شدن گروه عاملی نوکلئوفیلیکی لیف نساجی ۶۸
مواد رنگزای PROCINYL ۶۹
پل اتصالی: تأثیرات آن بر عوامل زیر: ۷۲
گروههای حل شونده درآب: ۷۳
۲-۷- مراجع ۷۴
فصل سوم ۷۶
۳-۱ مواد واسطه ۷۷
جدول ۳-۱ مسیر تبدیل ماده خام تارنگینه ۷۸
۳-۲ نیترودارکردن ۷۹
مثال: ۷۹
رابطه (۳-۳) ۸۰
رابطه (۳-۷) ۸۱
(۳-۸) بنزن سولفونیک  اسید ۸۲
۳-۵- واکنش‌های فریدل ـ کرافت ۸۴
رابطه (۳-۱۴) ۸۵
رابطه (۳-۱۵) ۸۵
رابطه (۳-۱۶) ۸۶
۳-۶ اکسایش ۸۷
۳-۷ احیا کردن ۸۷
۳-۸- هیدرولیز کردن ۸۸
۳-۱۳ واکنش‌های متفرقه ۹۱
۳-۱۳-۱ سولفون زدایی ۹۱
۳-۱۳-۲ قراردادن Cl به جای NH2 ۹۲
۳-۱۳-۳ قراردادن OH به جای NH2 ۹۳
استو استانیلید ۹۴
اسید برم‌آمین ۹۵
شکل (۳-۲) ۹۶
روش کار: ۹۶
۳-۱۴-۳ طرز ساختن کنگورد (Congo Red) ۹۷
مراجع: ۹۹
فصل چهارم ۱۰۱
۴-۱ رنگرزی الیاف نایلون و پشم با ماده رنگزای نفتل بلوبلاک ۱۰۲
۴-۱-۱ مشخصات کلی رنگ در کالدیندکس ۱۰۲
۴-۲-۱ تئوری رنگرزی ۱۰۲
۴-۲-۲ رنگرزی نایلون ۱۰۵
۴-۲-۳ بررسی خواص رنگرزی روی لیف نایلون ۱۰۶
۴-۲-۴ رنگرزی پشم ۱۰۸
۴-۲-۵- بررسی خواص رنگرزی پشم با رنگزای آمینوبلاک B10 ۱۱۰
وضعیت در محلول ۱۱۰
مراجع: ۱۱۲

 ۱-۱مقدمه ای بر تاریخچه رنگ
 از هنگامی بیادنیاوردنی، بشر رنگ آبی شفاف اوج آسمان، سرخی ها و     نارنجی های تابان و سوزان هنگام غروب، رنگ های ملایم و متغیر رنگین کمان که مظهر امیدهای بهشتی است، نور ضعیف و غیر ثابتی که از پروبال طاووس ها         می درخشند. جامه های پر از رنگ گلها، قهوه ای ها و قرمزهای طلائی برگهای خزان که تباینی بسیار با رنگ های سبز بهار پیشین دارند. قرمز درخشان و تهدیدآمیز فوران خون، سوسوی زرد شعله پیه آب کرده که سایه های پیکره هایی بی تاب را بر روی دیوارهای اعماق خلوت غارها نقاشی می کردند را می بایست با شگفتی، شعف و حیرتی بسیار مشاهده کرده باشد لیکن تمام این رنگها نت های مجردی از کل نت های به اهتزاز درآورنده سمفونی تحریک آمیز رنگ در زندگی بشر می باشند.

چندی نپایید که بشر کوشید تا خود را با این سمفونی مرموز و اسرارآمیز که رنگ نام دارد وفق دهد. استخوان هایی(استوانه ای شکل) کشف شده اند-شاید مربوط به ۰۰۰/۱۵۰تا۰۰۰/۲۰۰ سال قبل- که بشر در درون آن ها از قرمز و زرد و خاک های اخرا (OCHER CLAYS) مواد نقاشی چرب (GRAEASE PAINTS) تهیه می کرده و برای تزئین و آرایش بدن خود مورد استفاده قرار می داده، بشر اولیه طبعاً برای خود دلیل آورد که مواد قرمز رنگ زندگی بخش می باشند. بنابراین بشرهای آخرین عصر یخ(۰۰۰/۱۰۰ سال پیش) در گذشتگان خود را زیر خاک های قرمزفام اخرا به خاک می سپردند، و یا به استخوانهای آنها رنگ قرمز می مالیدند و بدینوسیله سنتی را در اروپا آغاز می کردند که هزاران سال پا برجای ماند و حتی به آفریقا و آسیا نیز گسترش یافت. مثلاً در سال۱۸۲۳، در ولزورلیدی او پاویلاند (RED LADY OF PAYILAND) که در واقع اسکلت یک جوان است کشف شده است. آثار مشابهی نیز در غارهایی در جنوب آفریقا و چین مشاهده گردیده است.

(((برای دانلود کلیک کنید)))

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه تاریخچه رنگ و رنگرزی ,
:: بازدید از این مطلب : 754
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود پروژه هنر بازیگری

فهرست مطالب
مقدمه :         

بازیگری چیست ؟

علت انتخاب نقش :
جذابیتهای موجود در نقش :

فصل اول

۱ـ۱‌ شناخت نویسنده
۱-۲ بستر‌های نمایشنامه
یعنی یک ناظر کلی بر ماجرا:
۱-۳ تحلیل کلی نمایشنامه
۱-۴- فضا و عناصر دراماتیک نمایشنامه :
۱-۵ روابط و چگونگی ارتباط اشخاص نمایشنامه :

فصل دوم

چگونگی نزدیک شدن بازیگر به نقش

۲-۱ تشریح انتخابی بر اساس تیپ یا شخصیت :

۲-۲ تشریح کلی و عام نقش :
گذشته شخص بازی :
۲-۳ تشریح وضعیت جانبی نقش :
۲-۴ تشریح وضعیت روحی / روانی نقش و پیچیدگی‌های آن :

انسان به مثابه یک کل واحد

یونگ و ضمیر ناخودآگاه

نقش حیوانات در فرایند روانی ضمیر ناخودآگاه

بازی کردن نقش، بازیگر را :
۲-۵ تشریح شرایط و موقعیتهای محیطی و غیر محیطی شخص بازی :

فصل سوم

چگونگی شکل گرفتن نقش در اجرا

نگاه کردن / مشاهده / دیدن :

آیا هیچ گاه دیده بان و جاسوس با یکدیگر مواجه می شوند ؟

تبدیل خود و دیگری بودن :
۳-۱ تأثیر نقش در تغییر رفتارهای جسمانی بازیگر :
۳-۲ تشریح چگونگی نهادینه شدن رفتار جسمانی مورد نظر بازیگر :
۳-۳ تشریح رفتارهای بیرونی شاخص و مراحل رسیدن به آنها :
ب ) رفتار درونی :

نجوایی با او درام از سر ارادت

فراتر از تفکر :
ناخودآگاهی محض / راز بزرگ :
۳-۴ مشخص کردن شاخص‌های ویژه عاطفی و حسی نقش در صحنه‌های مختلف و تشریح:
چگونگی رسیدن به آنها :
۳-۵ منبع عواطف و احساسات و روش بهره برداری از آنها :
ج ) ریتم نمایش
نقش ریتم در تئاتر  

ریتم و تمپ

ریتم در نمایش « هنگامه‌ای که آسمان شکافت»

فصل چهارم

ارتباط بازیگر و کارگردان

درباره‌ی نقش

۴-۱ تشریح نظر و تحلیل کارگردان درباره نقش :
۴-۲ تشریح شیوه و مکتب انتخابی کارگردان در هدایت جمعی گروه و نوع بازی بازیگر
۴-۳  نکته های مورد توافق و اختلاف بازیگر و کارگردان درباره‌ی نقش و چگونگی رسیدن به توافق نهایی
۴-۴ تشریح و گزارش جلسات تمرین:

فصل پنجم

۵-۱ نتیجه‌گیری :
۵-۲ منابع و مأخذ

(((برای دانلود کلیک کنید)))

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه هنر بازیگری ,
:: بازدید از این مطلب : 745
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود مقاله زمان و حرکت در آثار تجسمی

زمان و حرکت در آثار تجسمی

فهرست مطلب
زمان و حرکت در آثارتجسمی
حرکت واقعی
تصور حرکت
فهم و نظم بصری
تعادل
تناسب
حرکت
اقتصاد
زیبایی
فهرست منابع
زمان و حرکت در آثارتجسمی
درک و خلاقیت تصویری یا فقدان آن، در کیفیت هنرهای تجسمی و آثار تصویری و حجمی، عامل فوق العاده مؤثری است که هنرمند می تواند برای خلق اثر خویش آن ار به کار گیرد و بی تردید در صورت پختگی هنرمند ابزارها و نشانه های بکارگیری آن برای او مشخص تر و شناخته شده تر شده و شمارشان فزونی می یابد. اما هنرمند هر قدر هم که ماهر باشد به وجود آوردن یک نقاشی که دقیقاً مشابه صحنه واقعی باشد غیر ممکن است. به یک دلیل ساده: دنیای ما هیچ وقت ساکن نیست. در هر لحظه، گذشت زمان احساس می شود. اما بعضی از کارهای هنری بیشتر از آثار دیگر با زمان و حرکت سرو کار دارند و به بیان دیگر، نشان دادن گذر زمان و حرکت از اهداف مهم آن آثار و هنرمندان آنهاست. مصریان قدیم بدون شک در مباحثات هنری در پی کشف معمای زمان و حرکت بوده اند. در فرهنگ مصر و در خیلی دیگر از فرهنگ ها همیشه این تصور وجود داشت که هنر تصویری فاقد عناصر زمان و حرکت است. دنیای خود ما به طور قابل ملاحظه ای پویا و دینامیک است. بیشتر ما به ویژه در کشورهای صنعتی، ذهنمان درگیر زمان است و حرکت یک عامل و فاکتور در زندگی روز مره ما به شمار می رود. هر دو عامل زمان و حرکت باید به عنوان عناصر مهم هنری تلقی شوند، اگر معتقد هستیم که آثار هنری در روند زندگی معاصر ما نقش کارسازی دارند.

(((برای دانلود کلیک کنید)))

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله زمان و حرکت در آثار تجسمی ,
:: بازدید از این مطلب : 798
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود مقاله معنای هنر از نظر نظام های فکری و جهان بینی های مختلف

معنای هنر از نظر نظام های فکری و جهان بینی های مختلف

توضیحات مقاله:

 معنای هنر و تعریف آن با روش‌های گوناگون و از نظر نظام‌های فکری و جهان‌بینی‌های مختلف مورد پژوهش و بررسی واقع شده و مطالب زیادی در این زمینه موجود است. فلاسفه، زیبائی شناسان، مورخین، باستان شناسان، مردم شناسان و بالاخره ناقدین هنر نیز به نوبه خود هر یک از منظر خاص خود موضوع را بررسی کرده و سعی کرده‌اند راه به جائی ببرند. اما تاکنون یک تعریف واحد و مقبول همگان ارائه نشده است. بلکه برخلاف تصور، مسأله آنقدر گسترده و پیچیده است که پژوهشگر به یاد این دو بیتی خیام می‌افتد که :

آنانکه محط فضل و آداب شدند                     در جمع کمال شمع اصحاب شدند

ره زین شب تاریک نبردند برون                     گفتند فسانه‌ای و در خواب شدند

علاوه بر اختلاف روش‌ها، اختلاف مشرب‌ها و روحیات، اختلاف جهان‌بینی‌ها و مرام‌ها نیز مزید بر علت شده، و به اختلافات دامن زده است. در صورتی که هنر یک مقولة علمی و یا تجربی نیست که…..

(((برای دانلود کلیک کنید)))

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله معنای هنر از نظر نظام های فکری و جهان بینی های مختلف ,
:: بازدید از این مطلب : 666
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود پروژه معنای واقعی هنر و هنرمند

معنای واقعی هنر و هنرمند

فهرست مطالب
هنر چه رحمانی باشد و چه شیطانی ۱۲
آیات الهی در هنرهای سنتی ۱۸
خواجو ۲۰
نیست از جلوة صور خبرم ۲۱
استفاده از آیات قرآن ۲۲
پارچه بافی در ایران ۲۴
پی نوشت ها: ۲۶
از ویژگی های خاص این هنر ۲۸
ارتباط میان هنرهای سنتی و کاربردی بودن اشیاء ۴۲
طبقه بندی هنرها بر طبق رسانه های آنها ۴۹
د – هنرهای آمیخته ۵۱
اختلافات هنرها بر طبق رسانة آنها ۵۳
هنر به مثابة تقلید (بازنمایی) ۵۷
هنر در مقام طرز بیان ۵۹
هنر و فُرم ۶۰
اول دفتر بنام ایزد دانا
عاشق ورنه و نظر بازم و می گویم فاش
تا بدانی که به چندین هنر آراسته ام
عوام عیب ام کنند که عاشقی همه عم
کدام عیب که سعدی همین هنر دارد
با گذر از مکتب ها و سبک های  فکری فرهنگی و با همة تعاریفی که متفکران و فیلسوفان از هنر و عوالم هنری کرده اند: هنر، شاید به دلیل بازگشت اش به حس انسانی و شاید به خاطر تکیه اش بر شهود و مکاشفه کارآیی بسیار در انتقال تجربه های درونی و باطنی زندگی آدمی دارد و خبر از رهایی می آورد که قفل آنها با هیچ کلید دیگری گشودنی نیست. هنر مسیری در زندگی آدمی می گشاید که با پای چوبی خردورزی و منطق استدلالی نمی توان از آن گذشت. آفرینش هنری در زندگی معنوی آدمی ارجی والا دارد و از این جنبه، برتر و قدرتمندتر از علم منطق فلسفه و اخلاق جلوه می کند.
و فلسوف و فلسفه چه حق دارد که از امری والاتر از خود سخن گوید. آیا فیلسوف همان نیست که در زندان فلسفه، در همان غاری بسر می برد که افلاطون ما را از ظلمت آن
می ترساند؟
جایی که از حقیقت جز در پیکره سایه هایی بر دیوار نمی توان با خبر شد؟ آیا هنرمند آن زندانی رها شدة آن غار نیست که به یاری شهود هنری با نور حقیقی جهان آشنا شده است و برای دیگران خبر از حقیقت آورده، پس چرا باید وقت خود را با خواندن بحث و جدل در مورد انواع فلسفه هایی بپردازیم که در آستانة کشف حقیقت متوقف شده اند؟
هنرمندان به اعتباری هرگز به دنبال فلسفه نیستند، آنها تنها سعی می کنند که در تکنیک کار خویش مهارت بیشتری کسب کنند، ولیکن آنچه در تکنیک و قالب کار هنری آنها به مثابه محتوا اظهار می شود چیست اگر فلسفه نیست؟
معمول است که انسان را به دو ساحت مجزا و مستقل از یکدیگر تقسیم می کنند عقل و احساس. آنگاه عقل را متعلق به ساحت عقل می دانند و هنر را متعلق به ساحت احساس و نسبت و رابطه عقل و احساس را مغفول باقی می گذارند. ساحت عمل و ساحت نظر را از یکدیگر مجزا کرده اند ومیان آن دو را چنان شکاف عظیمی انداخته اند که هرگز پر نمی شود، حال آنکه نظر و عمل انسان در اصل و منشأ  کند و گرنه هیچ عملی را نمی توان منتسب به کسی دانست.
از منطق نمی توان انتظار داشت که امور از یکدیگر انتزاع نکند و اعتبارات مختلف را برای واقعیت قائل نشود. خطای کار از آنجا آغاز می شود که برای این اعتبارات و انتزاعات مستقل از یکدیگر ، قائل به اصالت و حقیقت شویم… این خطاست که به ‌منطقی منتهی می شود و علم و حکمت و فلسفه و سیاست و دین، یعنی مظاهر مختلف حقیقت واحد، به مثابه حقیقتی مستقل از یکدیگر اعتبار می شوند و اشتراک و اتفاقشان در اصل و منشأ مورد غفلت قرار می گیرد. خطایی نیست اگر عقل ظاهر به انتزاع ماهیت از وجود بسنده کند، اگر چه در نفس الامر ، وجود و ماهیت عین یکدیگراند و لکن خطا آنجاست که برای این اعتبار ذهن محض به اشتباه، اصالتی در وجود قائل شویم وفراموش کنیم که اصلاً وجود و ماهیت دو اصطلاح مربوط به منطق و فلسفه هستند و در نفس الامر چیزی به اسم ماهیت و مستقل از وجود، موجود نیست.
اشتباهی که بسیار غریب می نماید اما مالاسف رخ داده است، این است که بشر برای اعتبارات ذهن خویش ، در واقعیت خارج، حقایقی مستقل از یکدیگر قائل شده است، با غفلت کامل از این امر که این اعتبارات ذهنی و منطقی هستند و عالم با همة تحولات و تغییرات و تبدیلات خویش،‌دارای حقیقت ثابت و واحد هستند وهمین حقیقت است که در دین ظهوری تمام و کمال دارد و در علم و در فلسفه و حکمت و هنر نیز به انحای مختلف ظهور یافته است. پس دین جامع همة مراتب و مظاهر دیگر حقیقت است و رابطة آن با علوم و معارف و هنر نه عرضی، که طولی است.
علامة شهید استاد مطهری هنر را نوعی حکمت ذوقی دانسته است و این سخن دربارة هنر لااقل از حیث محتوا عین حقیقت است. پس بار دگر بپرسیم که آنچه توسط تکنیک و در قالب کار هنری به مثابه مضمون و محتوا بیان می شود چیست اگر فلسفه و معرفت نیست.
می خورد که عاشقی نه به کسب است و اختیار
این موهبت رسید ز میراث فطرت ام
هنرمند پیش از آنکه هنرمند باشد. انسان است. آدمی در هر مرتبه از وجود که باشد در نسبت با زمان و مکان باقی بنابر تجلی وجود در  سکنی می گزیند و به آن دل می بندد از اینجا وجهة نظر و نحوة دید و جهت دیدار او بنابر سکنی گزینی و جلوه گری وجود از افق زمان و مکان  خاص پیدا می کند بدین معنی وجهة نظر او گاهی صورت ملکی وگاهی صورت ملکوتی به خود می گیرد و همین معنا است که در نگاه هنرمندان بیش از دیگران این عوالم راظاهر می کند.
هنرمندان هر عصری عالمی را  می کنند که در آن حضور دارند. این عالم صرف عالم محسوسات و متعلقات عالم محسوس نیست، بلکه عالمی کلی است که هنرمند خویش را در برابر آن حاضر می بیند وندای باطنی آن را در اثر هنری خویش منعکس می سازد. [ ساحت خیال و تخیل ابداعی هنرمند که ریشه در عالم خاک دارد مجلای کاملی برای تجلی] از این جا هر بار در برابر تجلیات.
عالم وجود در عالم کل زبان و بیانی دیگر در کار می آید و ساحت خیال و تخیل ابداعی هنرمند که ریشه درعالم خاک دارد مجلای کاملی برای تجلی وجود داست و احسن جلوه گاه برای ظهورات متون در افق زمان فانی و باقی. زمان افقی است که با ایتلا از آن می توان وجود را درک کرد. یک بار وقتی که آدمی به جهت حقی خویش روی می کند و با زمان ‌ باقی پیدا می کند. و با ساحت قدسیان و فرشتگان قرین می شود و در آنجا سکنی می گزیند و وطن می گیرد در چنین افقی عالم قدسی از جلوه گاه زمان باقی و به عبارتی ملکوت اشیاء را می بیند و دیدار او عرشی است و گاه به وجود فرشی حیوانی یعنی جهت خلقی خویش رو می کند و با زمان فانی نسبت پیدا می کند و تشبیه به حیوانات می جوید و زمان باقی را فراموش می کند در چنین حالتی او واقعیت و جهت فانی اشیاء و به عبارتی فقط ملک اشیاء را می بیند.
در این مرتبه اشیاء از جلوه گاه زمان و مکان فانی و کثرت برای آدمی متجلی می شود از این دیدگاه ما با دو نوع انسان متفاوت در حال تعامل هستیم. انسان پاپ گونه یا سنتی و انسان پرومته وار یا مدرن [تعبیری که از دکتر نصر وام گرفته شده].
تعریف آدمی به عنوان پلی میان زمین و آسمان مفهومی است که در نقطه مقابل مفهوم انسان پرومته وار قرار می گیرد. مفهومی که انسان را موجودی عصیان گر می داند که علیه آسمان برخاسته و می کوشد که نقش الوهیت را از آن خود سازد.
انسانی سنتی در جهانی می زید که فقط یک مبدأ و یک مرکز دارد و او نسبت به آن مبدأ از آگاهی کامل بسر می برد. مبدأ این که مشتمل بر کمال و پاکی ازلی و تمامیت است که بشر سنتی می خواهد در جستجوی آن برود آن را بدست آورد و انتقال دهد او روی دایره زندگی می کند که همیشه از مرکز آن با خبر است. و در زندگی ، اعمال و اندیشه هایش رو به سوی آن مرکز دارد او جانشین خداوند است و نزد خدا مسئول اعمال خویش است و امین و حافظ زمین است که به عنوان قلمرو به او داده شده است. البته به این شرط که در مقام شخصیت اصلی زمین که به صورت خداوند خلق شده و به عنوان موجودی خداگونه، که اگر چه در این عالم می زید، خلق شده است تا جاودانه بماند، به خویشتن بماند انسان سنتی از نقش خویش در مقام مفصل میان خاک و خدا آگاه است و می داند که نهایت او فراتر از قلمرو ناسوتی است که به او داده شده است تا بر آن حکومت کند و نسبت به گذرا بودن سفرش روی این کره خاکی نیز آگاه بماند. او می داند عرشی که او را به ساحلی فراتر از سفر کوتاه زمینی اش می خواند به نحوی توسط اعمال و چگونگی حیات او در مرحله انسانی رقم می خورد. به عکس انسان پرومته وار، مخلوق این جهانی است (یا خود را مخلوقی این جهانی می داند ) او بر روی زمین احساس می کند که در وطن است. وی زمین را نه طبیعت بکری که انعکاس عالم دنیوی، بلکه آن را دنیای مصنوع می داند که توسط انسان مدرن خلق شده تا بتواند خدا و حقیقت باطنی خویش را فراموش سازد چنین فردی زندگی را یک فروشگاه بزرگ می داند که او در آن آزاد است تا پرسه زند و هرچه را می پسندد انتخاب کند. او در حالی که معنای امر قدسی را گم کرده، غرق در گذار و ناپایداری است و اسم طبیعت فروتر خویش است او تسلیم چیزی شده است که فکر می کند برای او آزادی می آورد او با بن تقاوتی جریان نزولن چرخه تاریخی خویش را دنبال می کند و در این مسیر با این ادعا که او خود سرنوشت خویش را بدست گرفته است فخر می ورزد با این حال او هنوز انسان است و دریغ و افسوس امر قدسی و ابری را می خورد. بنابراین به طرف یکی از هزاران طریقی می رود که نیاز او را برآورده سازند از رمان های روانشناختی گرفته تا عرفانهای دارو- ابزاری .
چنین تفکری و جه بارزش بیهودگی و نظریه هنر برای هنر است. انسان  شاید بیهودگی را در هیچ زمینه این به اندازه هنر نمی بیند. در این عرصه انسانی ظهور می کند که برای هنرمند هنر است و مرگ هنر را اعلام می کند و همچنانکه مرگ خدا به گفته میشل فوکو منجر به مرگ انسان می شود مرگ انسان هم به مرگ هنر می انجامد. از اشغال در این و فرهنگ زباله این هنر خود شکن تا هنر زمینی که رواج دهندگان اش زمین کن هستند، چاله های گوناگون در کویر کالیفرنیا می کنند، تا سازندگان  چون کریستو که پرده این به ابعاد غول آسا بر روی صخره عظیم گر کنیون در کلرادو می آویزند.
ما با همان مفهوم ضد همه چند بودن و بیهودگی محض روبرو هستیم . برای گریز از این بنا بست انسان به همه چیز متوسل می شود، بد بازی با زباله هایی که پس زده است به خشونت و جنایت  که هیچ عنایتی ندارد، تا بتواند به نحوی از زندانی که خود ساخته است بگریزد و رهایی را در انفجار بی نبر و بار امیال خود بیابد. او همه جا را می گردد تا راه حل هایی را بیابد، حتی تعلیماتی را که انسان سنتی عصرها با آن زیسته بود. اما این منابع نمی تواند به او کمکی کنند زیرا هنوز به عنوان انسان پرومتدوار- عاصی و سرکش – زمینی با آن حقایق ربرو می شود.
انسان پرومتد وارنه تنها در پی آن است که نور از آسمان برباید بلکه می خواهند خدایان را نیز بکشد غافل از  اینکه آرص نمی تواند تصویر الوهیت را از بین ببرد مرگر اینکه خود را نابود سازد.

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه معنای واقعی هنر و هنرمند ,
:: بازدید از این مطلب : 760
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد
دانلود گزارش کارآموزی در مجتمع کارگاهی دانشگاه آزاد خودرو پژوGLX
فهرست مطالبصفحه
۱-مقدمه                               ۲
۲-سیستم شاسی و بدنه و ترمز پژو ۴۰۵           ۳
۳-سیستم فرمان هیدرولیکی پژو ۴۰۵                 ۵
۴-سیستم فنربندی پژو ۴۰۵                  ۶
۵-سیستم سوخت رسانی                       ۹
۶-سیستم خنک کار پیکان و پژو ۴۰۵                 ۱۱
۷-سیستم انتقال قدرت در پژو ۴۰۵               ۱۸
۸-جمع آوری موتور                         ۲۰
خلاصه ای بر ترمزهای ABS                    ۲۵
ترمزهای ضد بلوکه ABS                      ۲۶
اساس کار سیستم ABS                     ۲۸
ترمزهای ABS در خودروهای سنگین                 ۳۳
ABS در شرکتهای بزرگ خودروسازی                 ۳۶
اصول هیدرولیک                         ۴۰
ترمز پر قدرت کلسی – هیز                      ۴۴
مقدمه                                                 
در این دوره کارآموزی،با وجود استادانی مجرب و تحصیل کرده و وجود اتومبیلهایی از نوع پژو(GLX)و بازدید از قسمتهای مختلف آن خصوصا موتور، به نکات جدید و جالبی رسیدم.از آنجائیکه در دوران تحصیلی از مکانیسم چنین اتومبیلهایی اطلاع کافی نداشتم برای من بسیار تازگی داشت و جالب بود
امیدوارم باز هم بتوانم با تلاش و پشتکار خود و کمک شما عزیزان به نکات جدید و آموزنده دیگری دست پیدا کنم.

 



:: موضوعات مرتبط: گزارش کارآموزی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود گزارش کارآموزی در مجتمع کارگاهی دانشگاه آزاد خودرو پژوGLX ,
:: بازدید از این مطلب : 801
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلودگزارش کارآموزی در پارس خودرو

فهرست مطالب

چگونگی علامت زدن پولی میل لنگ
بررسی و تنظیم تایمینگ موتور (زمان جرقه )
چگونگی تنظیم آوانس اولیه و تنظیم کردن موقعیت قرار گیری دلکو
سیستم جرقه – قسمت شمع ها
بررسی نقایص فنی شمعها
پمپهای سوخت (بنزینی)
پمپ بنزینی مکانیک
عملکرد بخش خلاء
عملکرد پمپ بنزینی
آزمایش پمپ سوخت
آزمایش فشار
آزمایش حجم وتوانایی
آزمایش پمپ خلاء
بررسی توسط خلاء سنج
بررسی بدون استفاده از معیارها
سرویس پمپ سوخت
پمپ سوختی الکتریکی
آزمایش پمپ سوختی
آزمایش پمپ سوخت
کاربرات کردن
آمادگی برای عملکرد
دریچه کنترل گرمایی
پیچ کاربراتور
شوک اتوماتیک
تمیز کننده هوایی
تراوش مواد و جذب
تانک سوخت
پمپ سوخت
شوک ترموستات
بخشهای مسطح کارتر
بررسی Carburator (کاربراتور)
تعویض کارباتور
محدود کننده های کاربراتور
تعدیل پمپ
بررسی و تنظیم تایمینگ موتور (زمان جرقه )
چگونگی علامت زدن پولی میل لنگ
اگر چنانچه موتور در حالتهای شتاب گیری و یا در مواقعی که موتور زیر بار قرار می گیرد، افت قدرت یا سرعت آشکار می شود، بررسی زمان جرقه موتور امری ضروری می باشد ویا اینکه ممکن است سیستم سوخت رسانی در ارسال سوخت مناسب و کافی دارای نقایصی باشد و یا اینکه ممکن بنا به دلایل خاصی دلکو را از حالت فیت (اصلی)خود خارج شده باشد (به خاطر تکانهای شدید جاده و یا عوامل دیگر ).در هند بوک ما (hand book) یا کاتالوگ های خودرو، تایمینگ استاتیک (آوانس اولیه) (حالت کارکرد خلاصی موتور )توسط شرکتهای سازنده در نقطه مرگ بالا یا BTDC تنظیم شده است ومقدار آن نیز ذکر گردیده است.تنظیم این نمونه پولی ها آسان می باشد، معمولاً مقداری بالاتر از نقطه مرگ بالا توسط یک خط لامت زده شده است. برای ارائه یک تنظیم صحیح، درجه های درج شده بر روی پولی میل لنگ باید به واحدهای طولی طبق فرمولی که ارائه شده است، تبدیل گردد. قطر پولی که می توانید آن را باید با خط کش اندازه گیری نماید به حالت ۳:۱۴ در طی ۳۶۰ درجه تقسیم کنید. اعداد درج شده بر حسب درجه نمایانگر میزان آوانس میباشد.

(((برای دانلود کلیک کنید)))

 



:: موضوعات مرتبط: گزارش کارآموزی , ,
:: برچسب‌ها: دانلودگزارش کارآموزی در پارس خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 814
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آبان 1392 | نظرات ()