نوشته شده توسط : محمد

دانلود پروژه شرکت رهنمون فناوری اطلاعات

شرکت رهنمون فناوری اطلاعات 

فهرست مطالب
معرفی و خلاصه فعالیتها و سوابق کاری ۴
واحد تحقیق ، توسعه ،‌و تولید کامپیوترهای شخصی و دستگاه های سرور ۷
عمده فعالیتهای شرکت رهنمون را می‌توان در موارد ذیل خلاصه نمود : ۷
تولید کامپیوترهای شخصی ۱۲
کامپیوترهای رومیزی ( Desktop PCs): ۱۶
کامپیوترهای خادم (Server PCs): ۱۶
HP Server Solutions ۱۷
Intel & super Micro server Solutions ۱۸
کامپیوترهای شخصی همراه ( Laptop PCs): ۱۸
امکان سنجی ،‌طراحی و اجرای شبکه‌های ساختیافته ۱۸
امکان سنجی ،‌طراحی و اجرا ۲۲
شبکه‌های محلی (LAN) ۲۲
کابل کشی ساختیافته ( Structured Cabling) ۲۲
شبکه های بی‌سیم (Wireless Networks) ۲۵
سرویس‌های VSAT ۲۷
سرویس های تحت شبکه – نرم افزارهای پایه ۲۷
سیستم عامل شبکه ۳۰
نرم افزار فکس مرکزی ۳۲
سرویس دهنده بانک اطلاعاتی ۳۵
نرم افزار ارسال ودریافت پیغامهای سریع ۳۵
خدمات پشتیبانی رهنمون ۳۷
خدمات سرویس و نگهداری سخت افزاری و نرم افزاری درمحل کارگاه شرکت رهنمون ۳۷
خدمات سرویس و نگهداری و عیب یابی موردی در محل کارفرما ۳۷
عقد قرار داد پشتیبانی ( سرویس و نگهداری ) تجهیزات کامپیوتری ۳۸
جدول مقایسه ای خدمات نگهداری / پشتیبانی کامپیوتر ، لوازم جانبی و چاپگر ۳۹
بخش نرم افزار و اتوماسیون اداری ۳۹
مراحل پیاده سازی سیستم جامع مالی و اداری ۴۰
محیط و روشهای طرحی سیستمها ۴۱
سیستم مدیریت مالی بین المللی ۴۲
بخشهای سیستم : ۴۳
امکانات سیستم ۴۴
سیستم خزانه داری ۴۷
امکانات سیستم : ۴۸
سیستم بازرگانی ۵۰
امکانات سیستم : ۵۲
سیستم انبار داری ۵۶
امکانات سیستم : ۵۷
سیستم حقوق و دستمزد پرسنلی ۶۱
امکانات سیستم : ۶۲
سیستم تولید و قیمت تمام شده ۶۴
بخشهای سیستم : ۶۵
امکانات سیستم : ۶۷
سیستم مدیریت اموال ۷۰
بخشهای سیستم : ۷۰
امکانات سیستم : ۷۱
تولید فایل HTML ۷۳
معرفی و خلاصه فعالیتها و سوابق کاری
تولید کامپیوترهای شخصی
روشها و استاندارد
کامپیوترهای رومیزی ( Desktop PCs)
کامپیوترهای خادم ( server PCs)
کامپیوترهای همراه( Laptop PCs)
اجرای پروژه‌های شبکه
مدارک و صلاحیتها
امکان سنجی ، طراحی و اجرا
کابل کشی ساخت یافته (Structured Cabli8ng)
شبکه‌های بی‌سیم ( Wireless Networks)
لینکهای میان برد و دور برد(p2p & P2M Links)
سرویسهای ماهواره‌ای ( VSAT)
سرویسهای تحت شبکه – نرم افزارهای Back Office
سیستم عامل شبکه
نرم افزار اشتراک اینترنت و محافظت از شبکه
نرم افزار میل سرور
نرم افزار فکس مرکزی
نرم افزار آنتی ویروس تحت شبکه
سرویس وب – اطلاع رسانی داخلی
سرویس دهنده بانک اطلاعاتی
نرم افزار کنترل پروژه‌ی تحت شبکه
نرم افزار ارسال و دریافت پیغامهای سریع
نرم افزار تشخیص معایب و به روز رسانی سیستم عامل
نرم افزار نظارت کاربران تحت شبکه
خدمات پشتیبانی رهنمون
نرم افزارهای مالی و اتوماسیون اداری
معرفی و روشها
سیستم مدیریت مالی
سیستم خزانه داری
سیستم بازرگانی
سیستم انبار داری
سیستم حقوق و دستمزد و پرسنلی
سیستم تولید و قیمت تمام شده
سیستم مدیریت اموال
به نام خدا
شرکت رهنمون فناوری اطلاعات در سال ۱۳۸۱ با مالکیت خصوصی به شماره ثبت ۱۹۶۴۱۷ در تهران با هدف ارایه راهکارهای جامع اتوماسیون مالی و اداری تاسیس گردید.
این هدف با پوشش جنبه‌های مختلف فناوری اطلاعات شامل بررسی و امکان سنجی پیاده سازی سیستم‌های اتوماسیون ،‌مشاوره در زمینه تهیه تجهیزات و نرم افزار ، پیاده سازی پروتکلهای بهینه گردش کاری ، ارایه سخت افزار رایانه ،‌تولید و توسعه نرم افزارهای مالی و اداری ، نصب و راه اندازی شبکه های ساختیافته ،‌آموزش و ارایه خدمات پشتیبانی در محل میسر گشته است .
فلسفه وجودی شرکت کسب دانش و تجربه جهت پیشرفت و ارتقا در زمینه اجرای پروژه‌های مرتبط با فناوری اطلاعات می‌باشد . پرسنل شرکت رهنمون گذشته از دانش و تجربه وسیعی که در زمینه های مختلف فعالیت شرکت دارا می‌باشند بطور مستمر با شرکت در دوره‌های آموزشی درون و برون سازمانی درحال گسترش و ارتقا دانش فنی خود می‌باشند نظام داخلی شرکت رهنمون نیز براساس مدیریت مستمر کیفیت و بهینه سازی روشهای سازمانی ( TQM) بنا گشته است .

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه شرکت رهنمون فناوری اطلاعات ,
:: بازدید از این مطلب : 376
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود پروژه شهر الکترونیک آرمان شهر دیجیتال

شهر الکترونیک آرمان شهر دیجیتال

فهرست مطالب
آرمان شهر دیجیتال ۴
شهر الکترونیک چیست؟ ۴
شهر الکترنیک یک نیاز غیرقابل انکار ۵
مزایای شهر الکترونیکی ۶
فعالیت‌های شهر الکترونیک ۷
شهر الکترونیکی چگونه شهری است؟ ۸
اجرای شهر الکترونیک ۱۱
شهر الکترونیکی چیست ۱۲
شهر الکترونیکی چیست؟ ۱۵
فعالیت های شهر الکترونیکی ۱۹
شهرهای مجازی مسطح ۲۰
شهرهای مجازی سه بعدی ۳ ۲۱
شهرهای واقعی مجازی ۲۱
تامین رفاه اجتماعی در گرو تحقق شهر الکترونیک است ۲۲
شهر الکترونیک مشهد ۳۱
۲- ارتباط فعالیت های شهری به صورت الکترونیکی ۳۶
●  تعریف دولت الکترونیکی : ۳۹
●  راهکارهای دولت الکترونیکی : ۴۰
●  تحقق دولت الکترونیکی : ۴۱
●  مراحل پیاده سازی دولت الکترونیکی : ۴۲
●  کانال های ارتباطی : ۴۳
●  مشکلات دولت الکترونیکی : ۴۳
●●  نتیجه گیری : ۴۴
نیازها ۴۸
مقدمه : ۵۰
کسب وکار الکترونیکی : ۵۱
انواع کسب و کار الکترونیک متداول : ۵۳
نتیجه: ۶۶
 شهر الکترونیک
آرمان شهر دیجیتال
 شهر الکترونیک یک اختراع و یا یک پیشنهاد نوآورانه نیست بلکه واقعیتی است که بر اساس نیاز جای خود را باز می‌کند اگر امروز چشم خود را بر نیاز ببندیم فردا باید با پرداخت هزینه بیشتر قدم در اجرای آن بگذاریم
 شهر الکترونیک چیست؟
شهر الکترونیک یکی از خاستگاه‌های مدیران شهری و شهروندان در عرضه کردن و مورد استفاده قرار دادن خدمات شهری است. شهر الکترونیک عبارت از شهری است که اداره امور شهروندان شامل خدمات و سرویس‌های دولتی و سازمان‌های بخش خصوصی بصورت برخط (online) و بطور شبانه‌روزی، در هفت روز هفته با کیفیت و ضریب ایمنی بالا با استفاده از ابزار فناوری اطلاعات و ارتباطات و کاربردهای آن انجام می‌شود. یا به عبارت دیگر می‌توان گفت در شهر الکترونیکی تمام خدمات مورد نیاز ساکنان از طریق شبکه‌های اطلاع‌رسانی تامین شود.
 به این ترتیب دیگر نیازی به حرکت فیزیکی شهروندان برای دسترسی به خدمات دولت و نهادهای خصوصی نیست. در این شهر الکترونیکی ادارات دیجیتالی جایگزین ادارات فیزیکی می‌شوند و سازمان‌ها و دستگاه‌هایی همچون شهرداری، حمل و نقل عمومی، سازمان آب منطقه‌ای و… بیشتر خدمات خود را به صورت مجازی و یا با استفاده از امکاناتی که ICT در اختیار آنان قرار می‌دهد به مشترکین و مشتریان خود ارائه می‌دهند.
 در شهر الکترونیک علاوه بر اینکه شهروندان در شهر مجازی و در وزارتخانه‌ها و سازمان‌های الکترونیک حرکت می‌کنند، قادرند خدمات جاری خود را همچون خریدهای روزمره از طریق شبکه انجام دهند. البته باید به این نکته توجه کرد که شهر الکترونیک یک شهر واقعی است که دارای شهروند، اداره‌ها و سازمان‌های مختلف و… است که در آن فقط ارتباطات و برخی تعامل‌های اجتماعی و تأمین بخش عمده‌ای از نیازهای روزمره از طریق اینترنت صورت می‌گیرد.

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه شهر الکترونیک آرمان شهر دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 522
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد
دانلود پروژه آموزش الکترونیکی و کاربرد آن در مهندسی معدن
آموزش الکترونیکی  و کاربرد آن در مهندسی معدن
فهرست مطالب
عنوان                               صفحه
چکیده ۹
فصل اول : کلیات ۱۰
۱ – ۱ هدف ۱۱
فصل دوم : تعاریف و اصطلاحات ۱۳
۱ – ۲ تاریخچه ۱۴
۲ – ۲ معرفی ۲۴
۳ – ۲ تعاریف و اصطلاحات ۲۵
۴ – ۲ عناصر اصلی ۲۷
۵ – ۲ دو نوع آموزش از راه دور ۲۸
۶ – ۲ فرضیات اصلی آموزش از راه دور ۳۰
فصل سوم : مدیریت و برنامه ریزی ۳۱
۱ – ۳ برنامه ریزی آموزشی ۳۲
۲ – ۳ مدیریت آموزشی ۳۴
فصل چهارم : طراحی آموزش از راه دور ۳۷
۱ – ۴ زیر ساختهای آموزش مجازی ۳۸
۱ – ۱ – ۴ بررسی یک نمونه زیرساخت نرم افزاری                                               ۴۳
۲ – ۴ عناصر طراحی ۸۳
۳ – ۴ حرکتهای ساختاری ۸۴
۴ – ۴ حمایت از نوآوری ها ۸۴
۵ – ۴ ایجاد مطالب برای آموزش از راه دور ۸۵
۶ – ۴ اهمیت نقش فن آوری در مقوله طراحی ۸۸
فصل پنجم : چشم‌اندازهای برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه فن‌آوری اطلاعات در نظام رسمی آموزشی ایران ۹۰
۱ – ۵ بیان مسأله ۹۱
۲ – ۵ اهمیت برنامه‌ریزی بلندمدت و متمرکز ۹۲
۳ – ۵ اهداف و رسالت توسعه فن‌آوری اطلاعات در آموزش و پرورش ۹۳
۴ – ۵ چشم‌انداز توسعه فن‌آوری اطلاعات در آموزش و پرورش ۹۴
۵ – ۵ دانشگاه آرمانی در هزاره سوم و توسعه اطلاعاتی جامعه دانایی محور ۹۵
۶ – ۵ آموزش در هزاره سوم ۱۰۱
۷ – ۵  بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش ۱۰۵
۸ – ۵ نگاهی به رابطه فناوری ارتباطات و اطلاعات با آموزش ۱۰۷
فصل ششم : بحث و نتیجه گیری ؛ ارزشیابی ۱۱
۱ – ۶ آیا آموزش از راه دور موثر است ؟ ۱۱۲ 
۲ – ۶ مزایای دانشگاه مجازی ۱۱۳
۳ – ۶ روشهای ارزشیابی ۱۱۸
۴ – ۶ ارزیابی های کیفی ۱۲۰
۵ – ۶ بررسی اجمالی دو دانشگاه اینترنتی                                                    ۱۲۲
۵ – ۶ پیشنهادات و نتیجه گیری ۱۳۰
فصل هفتم : آموزش الکترونیکی و مهندسی معدن                             ۱۳۱
منابع و ماخذ :    ۱۵۱
فهرست کتاب ها  ۱۵۲
فهرست سایت های اینترنتی                                                                      ۱۵۳
چکیده
    با توجه به اینکه آموزش الکترونیکی ( E- Learning ) که زیرشاخه ای از آموزش از راه دور می باشد ، در دنیا مقوله ای نو تازه می باشد و مدت زیادی از تولد آن نمی گذرد ( حدودا از سال ۱۹۹۸ میلادی ) ، مباحث و موارد مربوط به آن هنوز کاملا تبیین نگردیده است . و منابع و مآخذ مورد نیاز بسیار ضعیف می باشند . علی الخصوص منابع فارسی زبان . در نتیجه خود بحث آموزش الکترونیکی ( E- Learning )  جای کار و مالعه فراوانی دارد .
    متاسفانه بسیاری از کلاسها و برنامه های آموزشی که تحت عنوان آموزش از راه دور و آموزش الکترونیکی برگزار می گردند ، به دلیل ضعفهای ریشه ای تئوریک و عدم ایجاد زیرساخت های لازم ، کارایی لازم را نداشته و به هیچ وجه اهداف اساسی آموزش الکترونیکی را تامین نمی کنند . چرا که برخی از متولیان امور آموزشی فکر می کنند که با تایپ جزوات درسی و قرار دادن آنها در سایت اینترنتی و رفع اشکال اینترنتی و … می توان آموزش الکترونیکی راه انداخت و بدان افتخار کرد و البته منبع درآمدی هم ایجاد کرد . درصورتی که در آموزش الکترونیکی باید حتی مسایل روانشناسی آموزشی را هم در نظر گرفت.
    به همین دلیل در این پروژه که کاربرد آموزش الکترونیکی در مهندسی معدن می باشد ، بیشتر به مباحث بنیادی آموزش الکترونیکی و امکان سنجی پیاده سازی آن در ایران پرداخته شده است . در ابتدابه تاریخچه مختصری از آموزش و استفاده از تکنولوژی در آن پرداخته شده است .
   سپس تعریف و تشریحی واضح و کامل از این عنوان و اصطلاحات مختلف آن ،  به عمل آورده شده
فن آوری های مربوطه و روشهای پیاده سازی آن از دیگر مباحث مورد توجه در این پروژه  می باشد.در
رابطه با کارایی و یا عدم کارایی و همچنین بررسی بلقوه آن در نیز مطالبی عرضه شده است .
    در انتها نیز آموزش الکترونیکی در مهندسی معدن همراه با ارائه یک نمونه آموزش نرم افزاری درس اقتصاد معدنی مورد بحث قرار گرفته است .
فصل اول : کلیات
۱ – ۱ هدف
فصل اول : کلیات
۱ – ۱ هدف
با پیشرفت دانش بشر و به تبع آن فن آوری زندگی و الگوی رفتاری انسان در جامعه دستخوش تغییرات چشمگیر و فوق العاده ای شده است.
تفاوت زندگی امروز با بطور مثال دو نسل پیش از این نیز عمدتا از این جا ناشی می شود. ارتباطات نیز که بطور اجتناب ناپذیری با تکنولوژی ادغام شده است نقش بسزایی در ایجاد تغییرات در الگوهای رفتاری انسان در زندگی داشته است.
بطور خیلی ساده می توان رد فن آوری را در اکثر صور زندگی دنبال کرد .امروزه به راحتی امکان دسترسی به کامپیوتر – یکی از سردمداران بزرگ فن آوری امروزی – در اکثر منازل وجود دارد. این بدان معناست که با کمی دانش اندک درباره استفاده از کامپیوتر و اتصال به شبکهای اینترنتی که کم و بیش اکثر مردم نیز این توانایی را دارا می باشند با دنیای جدیدی می توان آشنا شد که این قابلیت تا چند سال پیش وجود نداشت.
استفاده از اینترنت و انتقال آن به منازل و خصوصی شدن آن در این چند سال سرعت بسیار چشمگیری داشته است بطوری که برای مثال تا سال ۱۹۹۳ میلادی تعداد شبکه های متصل به اینترنت حدود ۳ میلیون بود ولی امروزه تقریبا حدود ۳۰۰ میلیون شبکه در سراسر دنیا به هم متصل می باشند واکتر مردمی که به کامپیوتر دسترسی دارند به اینترنت نیز دسترسی دارند.
پس می توان نتیجه گرفت که در دنیای اتباطات زندگی می کنیم و فرار از آن و کتمان آن کاری غیرممکن و غیرضروری می باشد.
حال باید دید که چگونه می توان صور مختلف فن آوری را شناسایی کرد و از آن بطور درست استفاده نمود.استفاده از اینترنت و ارتباط با دنیای IT یکی از راه های ممکن می باشد ولی به تنهایی شاید موثر و کارآمد نباشد.در اینجا وجود یک نیروی متخصص و کاردان می تواند بشدت مفید باشد.
همچنین وجود منابع و ماخذ معتبر نیز در تسریع و شناساندن عوامل مختلف یک پدیده تکنولوژیکی بسیار موثر است.
پس در یک نتیجه گیری کلی می توانم اهداف خود را از ارائه چنین کار تحقیقاتی بصورت زیر بیان کنم.
۱٫ آشنایی با پدیده ای بنام آموزش الکترونیکی.
۲٫ شناسایی معانی و مفاهیم کلی.
۳٫ درک جزئیات اساسی.
۴٫ شناسایی فن آوریها و نیروی متخصص مورد نیاز و مربوطه.
۵٫ بررسی امکان پیاده سازی آن در ایران به خصوص در رشته مهندسی معدن
به امید روزی که قبل از ساختن هر بنایی ، آموزش ساخت آن را ببینیم تا برای اصلاح آن در آینده ، مجبور به ویران کردن آن و صرف هزینه های گزاف نباشیم . البته اگر آن بنا اصلاح شدنی باشد .
ان شاء الله
فصل دوم : تعاریف و اصطلاحات
۱ – ۲ تاریخچه
۲ – ۲ معرفی
۳ – ۲ تعاریف و اصطلاحات
۴ – ۲ عناصر اصلی
۵ – ۲ دو نوع آموزش الکترونیکی
۶ – ۲ فرضیات اصلی آموزش الکترونیکی

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه آموزش الکترونیکی و کاربرد آن در مهندسی معدن ,
:: بازدید از این مطلب : 459
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود پروژه مدیریت MIS

مدیریت MIS

فهرست مطالب

فصل اول.. ۳
(کلیات موضوع MIS) 3
(دیباچه) ۴
«شکل گیری سیستم های اطلاعات مدیریت». ۵
Mis چیست؟. ۷
تلاش اولیه برای MIS. 8
تعاریف MIS: 9
هدف از ایجاد یک سیستم اطلاعات مدیریت چیست؟. ۱۰
گزارش دهی در سیستم اطلاعات به چه شکل است؟. ۱۱
(آشنایی با سیستم ها) ۱۳
تعاریف و مشخصات سیستم ها ۱۳
تعریف: ۱۳
مشخصات: ۱۳
جریان اطلاعات.. ۱۴
تعریف اطلاعات: ۱۵
محیط سیستمهای اطلاعاتی: ۱۵
کارکرد های سیستمهای اطلاعاتی: ۱۶
ویژگیهای اطلاعات: ۱۷
تکنولوژی انتقال اطلاعات: ۱۸
مشکلات طراحی سیستمهای اطلاعاتی مدیریت: ۲۱
مستندسازی سیستمها: ۲۳
فصل دوم. ۲۵
(انواع سیستمهای MIS) 25
«سیستمهای اطلاعاتی مدیریت». ۲۶
سیستم های پشتیبانی تصمیم گیری (DSS) 26
تعریف DSS. 28
مختصات سیستم های پشتیبانی تصمیم گیری.. ۲۹
سیستم پردازش داد و ستد. ۳۱
چرخه پردازش داد و ستد. ۳۲
امکانات سیستم پردازش داد و ستد. ۳۳
سیستم اطلاعات بازاریابی.. ۳۴
سیستم اطلاعات برنامه ریزی مواد. ۳۹
سیستم اطلاعاتی برنامه ریزی نیروی انسانی.. ۴۳
سیستم های اطلاعات منابع انسانی.. ۴۳
تهیه گزارش برای مسئولین دولتی.. ۴۷
«سیستم اطلاعاتی انبار». ۴۷
تعریف سیستم اطلاعاتی انبار و نتایج اجرای آن: ۴۷
بخشهای درگیر در سیستم اطلاعاتی انبارها: ۴۸
فصل سوم. ۵۱
سیستمهای اطلاعاتی انبار در شرکت پست.. ۵۱
وضع موجود. ۵۱
(تاریخچه کلی پست) ۵۲
سیمای شرکت پست جمهوری اسلامی ایران: ۵۲
فصل چهارم. ۶۱
سیستم اطلاعاتی انبار شرکت پست.. ۶۱
وضع پیشنهادی.. ۶۱
برگ ارسال و تحویل کالا: ۶۳
فصل پنجم. ۶۶
خلاصة. ۶۶
نتیجه گیری و پیشنهادات.. ۶۶
«نتیجه گیری و پیشنهادات». ۶۷

(((برای دانلود کلیک کنید)))

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه مدیریت MIS ,
:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود پروژه تولید کائوچو طبیعی

تولید کائوچو طبیعی

فهرست مطالب

کائوچوی طبیعی ( NR )
تولید کنندگان ۶
جداکردن کائوچوی طبیعی از لاتکس ۸
فرایند پذیری ۱۳
۱٫۸٫۲ خواص  مکانیکی ۱۶
خواص میرایی ، مقاومت خستگی دینامیکی ۱۸
مقاومت حرارتی وفرسودگی ۱۹
انعطاف پذیری دردمای پایین ۲۰
مانایی فشاری : ۲۱
۶٫۸٫۲ مقاومت تورمی ۲۱
۷٫۸٫۲ خواص الکتریکی ۲۱
۹٫۲ کاربردهای کائوچوی طبیعی: ۲۲
۱۰٫۲ مشتقات کائوچوی طبیعی ۲۳
گوگرد ۲۸
عوامل ایجاد اتصال عرضی بدون گوگرد ۳۰
آزمون تکنیکی – مکانیکی ۳۳
آزمایش روی مواد پخت نشده ۳۳
۱٫۲٫۲٫۶ آزمون کششی ۴۱
۲٫۲٫۲٫۶ مقاومت پارگی ۴۱
اندازه گیری سختی ۴۲
مانایی دائم ،‌ آزمون رهایی از تنش وخزش ۴۴
۵٫۲٫۲٫۶ الاستیسیته ی جهندگی ۴۶
سایش وفرسودگی : ۴۷
رفتار تورمی ونفوذ پذیری ۵۵
آزمون الکتریکی ۵۶
مفاهیم کلی درباره ی آزمون الکتریکی ۵۶
کائوچوی طبیعی ( NR )
بسیاری از درختها ، درختچها و حتی بوته ها هستند که شیره یی شبیه به شیر تولید می کنند که لاتکس نامیده می شود .لاتکس شامل یک محلول کلوئیدی کائوچوی پخش شده در یک واسطه ی مایع می باشد ، مکانیزم سنتز طبیعی ( biosyntesis  ) کائوچو به طور زیادی درک شده  است . کائوچو از اسید mevalonic  ناشی می شود که در طی یک سری از واکنش ها به ایزوپنتنیل پیرو فسفات تبدیل می شود .
درختان تولید کننده ی لاتکس ، که بیش از صدها نوع آن شناخته شده است متعلق به گونه های مختلف هستند واغلب در آب و هوای گرمسیری پیدا می شوند .
گونه ها ی اصلی این درختان عبارتند از : افور بیاسه ، ( فرفیون ) ، موراسه ، ( از خانواده ی توت ) ، اپیوم ، آسکله پیاس ، سایر گونه هایی که در مراجع بحث شده است .
البته از تمام گیاهان تولید کننده ی کائوچو به منظور هدف های صنعتی برداشت
نمی شود زیرا بازدهی بار آنها خیلی کم و غیره اقتصادی ست . در شیره ی این گیاهان مقدار یا درصد کائو چو ( هیدرو کربور پلی ایزوپرن ) بیش از حد کم است و یا کائوچوی آنها شامل مقدار زیادی ناخالص های رزینی می باشد .
در اوایل نهالستان و گونه های اقتصادی که استفاده می شدند عبارت بودند از :فیکوس ( ficuselastica ) فون تومی یا ( funtumia  ) ، کاستیلا( de    Castilloa )
مانی هوت (  manihot      plants ) ، اما درخت  هوآی برزیلی بزودی جایگزین آنها شد ، چون هوآ ی دارای باردهی بیشتری نسبت به درخت های قبلی بود . بنابراین ،امروزه در نهالستان های جدید گونه ی هوشآی بزریلی کشت می شود . هوآدرختی ست با حداکثر ۲۰ متر ارتفاع و یک  ریشه ی اصلی و عمیق . اولین محصولاتش را فقط وقتی می توان انتظار داشت که حداقل ۶ سال از عمر درخت گذشته باشد . اخیراٌ گوایول نیز به منظور تولید کائوچوکشت انبوه می شود .
در نهالستان های جدید ، روش ارحج ازدیاد این گونه ، روش های گوناگون گیاهی (برخلاف کاشتن  دانه ) می باشد . آن گروه از گیاهانی که از ترویج و ازدیاد گیاهی  و به صورت  انفرادی  ایجاد  شده اند  به گونه های کلونی (clone  )‌ ترجیح داده می شوند . درروش های چدید پیوند زدن ،قلمه ی جوانی ازگیاه را همراه با یک ساقه به درخت تنومندی که ریشه هایش در برابر بیماریها مقاوم است ،ساقه یی با پوست مقاوم در برابر شیره گیری  و سایبانی ( شاخه یی ) که قوی و کاملاٌ گسترده باشد  ، پیوند می زنند . با ازدیاد به روش دانه گاشتن ، نژادهای پیوندی جدیدی درمزارع مدرن برای افزایش بازدهی از حدود ۵۰۰ کیلوگرم درهکتار تا حداقل ۲۰۰۰ کیلوگرم در هکتار است که افرایش آن تا بیش از ۲۰۰۰ کیلوگرم در هکتار قابل انتظار است بعلاوه ، آخرین روش بهبود محصول ، تحریک جریان لاتکس به وسیله ی مواد شیمیایی گوناگون مانند ۲- آمینو -۳-۵-۶ تری کلروپی کولینیک اسید ، یا ۲- کلرو اتیل فسفر یک اسید می‌باشد . بعد ازعملیات ، این مواد شیمیایی به پوست درخت نفوذ می کنند واتیلن درگیا ه تولید می شود .
تولید کنندگان
از زمان ها دور ،مالزی بزرگترین تولید کننده ی کائوچوی طبیعی بوده است . این کشور در سال ۱۹۸۵ ،با تولید ۴۱/۱ میلیون تن ۹/۳۴  درصد از کل سهم  تولید کائوچوی طبیعی جهان را داشته است . در سال ۱۹۷۰سهم جهانی تولید مالزی ۴۱ درصد بوده است . در سال۱۹۷۹ ، حدود ۴۰ کشتزار برزگ ۵۵ درصد از کل محصول کائوچوی طبیعی مالزی را تولید می کردند اما درسال ۱۹۸۳ بدلیل تمایل به کشت محصولات پرسودی تری مثل روغن نخل و کاکائو ، این سهم به ۴۱ درصد کاهش یا فت انتظار می رود که کاهش مساحت زیرکشت برای تولید کائو چوی طبیعی در مالزی ادامه یابد و این درحالی ست که کل تولید مالزی بخاطر بهره وری بیشتر از نهالستانها  افزایش خواهد یافت اکنون اندونزی با ۵/۲میلیون هکتار مساحت زیر کشت سطح بیشتری رابرای تولید کائو چوی طبیعی در مقایسه با مالزی که حدود ۲ میلیون هکتار زیر کشت دارد ، در دست دارد . اما بخاطر تولید کمتر ، اندونزی با تولید یک میلیون تن کائو چوی طبیعی یا ۲۵ درصد سهم تولید جهانی ، در مکان دوم قرار دارد پس از اندونزی ،تایلند با ۵/۱ میلیون هکتار سطح زیر کشت  و حدود ۶/۰ میلیون تن تولید کائوچوی طبیعی ریال ۱۵ درصد ازسهم تولید جهانی را به خود اختصاص داده است . علاوه بر این ،در سال ۱۹۸۳ کشورهای هند و چین با تولید ۱۷/۰ میلیون تن (۳/۴ درصد سهم تولید جهانی )( در چین ،تولید برای مصارف داخلی است )، سریلانکا با ۱۴/۰ میلیون تن ( ۴/۳ درصد ) ، تعدادی ازکشورهای آسیایی ، آفریقایی و امریکایی واقع  در عرض جغراقیایی ۱۰درجه ، در کنار خط  استوا ، نیز تولید کننده های کائوچوی طبیعی‌هستند . در سال ۱۹۸۵ تولید کل کائو چو ی طبیعی به ۰۴۴/۴ میلیون تن رسیده است.
لاتکس در لوله های باریک موجود در تنه ی درخت جریان دارد . این لوله ها می توانند درسراسر درخت زنده یافت شوند و از پوست درخت به بیرون تراوش کنند . در درخت  هوآ، این  لوله های باریک به صورت سلول های پیوسته ی عمودی به شکل غلاف های متحد المرکز با تنه ی درخت ، قرار گرفته اند . اهمیت این لوله ها اینست که نزدیک کامبیوم (ساختمان سلول زنده ) با ضخامت حدود ۳-۲ میلی متر یافت می شوند و قطر هر لوله حدود   می باشد . اگرلوله ها توسط یک برش در پوست درخت بریده شوند ، لاتکس در طول برش خیلی آهسته جریان پیدا می کند  و بعد از ۲تا۵ ساعت ، در نتیجه ی تبخیر منعقد می‌شود . لوله ها را برای جلوگیری از جریان یافتن بیش از حد شیرابه مسدود می کنند . به این ترتیب ،لوله ها مجدداٌ از لاتکس تازه پر می شود که می توانند آن را بعد از چند روز توسط ایجاد شکافهای جدید شیرابه گیری نمایند .
غالباٌ روش به کار رفته برای شیره گیری روش نیمه مارپیچ می با شد . عمل شیرابه گیری هر چند روز یکبارانجام می شود (  روش    ) . با استفاده
از اسکنه و اخیراٌ  نیز چاقو ها  ویژه ی  شیرابه  گیری ، حدود   از کامبیوم برش داده می شود . شیرابه گیرهای ماهر قادرند که برش های مارپیچی کامل دور تا دور تنه ی درخت ایجاد کنند . این شیرابه گیری خیلی مشکل است که روش   نامیده می شود.این  کد  برش مارپیچ کامل را به مدت هر چهار روز یکبار نشان می دهد .
جداکردن کائوچوی طبیعی از لاتکس
بیشترین مقدار شیرابه تهیه شده  برای تهیه ی کائوچوی طبیعی جامد مصرف می شود ، اما نیاز نیست  که برای این منظور لاتکس  را  تبعیظ کنند . کائوچوی طبیعی جامد می تواند هم از لاتکس از طریق تبخیر آب آن ( بازیافت کائوچوی وحشی و عمل خشک کردن )  و هم  به  وسیله ی روش های مهمترین مثل انعقاد خشک کردن و فرایند بیشتر روی ماده ی منعقد شد فهرست بندی، بدست آید .
ساختمان ،ترکیب  و خواص شیمیایی NR NR خامی که از کشتزارها بدست می‌آید علاوه  بر هیدروکربن های کائوچو ، همیشه شامل مقداری ناخالص ست در لاتکس منعقد شده رسوب می کند . مقدار این ناخالصی ها به طور جزئی به شرایط فراورش بستگی دارد .

(((برای دانلود کلیک کنید)))

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه خط تولید کارخانجات پارس الکتریک ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود پروژه بررسی وضعیت فروش محصولات چرمی‌سبک داخلی – خارجی

بررسی وضعیت فروش محصولات چرمی‌سبک (داخلی – خارجی)

فهرست

فصل اول – طرح تحقیق
بیان موضوع یا تعریف مسأله
ضرورت انجام تحقیق
پیشینه تحقیق
فرضیات
تعریف عملیات متغیرها
نوع تحقیق و دلایل آن
ابزار گردآوری داده ها
جامعه آماری
مراحل انجام تحقیق
تعریف مفاهیم
محدودیت ها
فصل دوم ادبیات تحقیق
تاریخچه استفاده از پوست، چرم و چرمسازی
تکنولوژی (فن آوری) در صنعت چرم
مراحل ساخت چرم
عوامل مؤثر بر کیفیت پوست و چرم
الف- پوست
ب- چرم
انواع چرم و موارد استفاده از آن
انواع محصولات چرمی

بخش دوم مباحثی در باب صادرات و ابعاد مدیریتی آن
تجارت بین الملل و کشورهای روبه توسعه
جایگاه صادرات غیر نفتی در اقتصاد کشور
آثار جانبی افزایش ظرفیت های تولیدی
نقش صادرات غیر نفتی در ایجاد اشتغال
تعریف استراتژی
نقش و جایگاه صادرات غیر نفتی در استراتژی های توسعه اقتصادی
الف- استراتژی جایگزینی واردات
ب- استراتژی توسعه صادرات
انواع استراتژی های رقابتی عام
رهبری در هزینه
تمایز محصول
تمرکز (محدودنگری)
میانه روی
تعریف بازاریابی
استراتژی های عمده تقسیم بندی بازار
۱- استراتژی بازاریابی یکسان
۲- استراتژی بازاریابی تفکیکی
۳- استراتژی بازاریابی تمرکزی
ارزشیابی و انتخاب استراتژی تقسیم بندی بازار
تقسیم بندی بازار های بین المللی
استراتژی توسعه آمیخته بازاریابی
آمیخته محصول
اهمیت قیمت در آمیخته بازاریابی
آمیخته تشویق و ترفیع
اجزای تشویق و ترفیع
توزیع فیزیکی در آمیخته بازاریابی
تصمیمات عمده در بازاریابی بین المللی
۱- ارزیابی اوضاع و احوال و محیط بازاریابی بین الملل
۲- تصمیم به فعالیت در سطح بین‌الملل (Deciding wether to go abroad)
3-  تصمیم در مورد انتخاب بازارها در سطح بین‌الملل (Deciding Which market to enter)
4- تصمیم در مورد چگونگی وارد شدن به بازار بین‌المللی (Diciding how to enter the market)
5- تصمیم در مورد برنامه های بازاریابی بین‌الملل (Deciding on the markting program)
6- تصمیم در مورد نوع سازمان بازاریابی بین‌الملل (Diciding on the marketing organizition)

فصل سوم – روش تحقیق
مقدمه
روش تحقیق
روش جمع آوری اطلاعات
منابع اطلاعات ثانویه
منابع اطلاعات اولیه
روش اجرای پرسشنامه
جامعه آماری
نمونه آماری
تهیه و تنظیم پرسشنامه
نحوه توزیع سوالات پرسشنامه
روشهای آماری مورد استفاده

فصل چهارم – جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه
اطلاعات مربوط به ویژگیهای مدیران مراکز نمونه گیری شده
آماره آزمون
سوالات مربوطه
بررسی فرضیه ۲
آماره آزمون
آزمون فرضیه ۲
جداول آزمون فرض گروه نمونه مراکز صنعتی
بررسی فرضیه ۳
آماره آزمون
جداول آزمون فرض گروه نمونه مراکز صنعتی
سوالات مربوطه
بررسی فرضیه ۴
آزمون فرضیه ۴
آزمون فرضیه ۴
سوالات مربوطه
بررسی فرضیه ۵
آزمون فرضیه ۵
تذکر
سوالات مربوطه
بررسی فرضیه ۶
آماره آزمون
آزمون فرضیه ۶
سوالات مربوطه

فصل پنجم -  نتیجه گیری و پیشنهادات
نتیجه گیری
نتایج بدست آمده در ارتباط با فرضیه ۱
نتایج بدست آمده در ارتباط با فرضیه ۲
نتایج بدست امه در ارتباط با فرضیه ۳
نتایج بدست آمده در ارتباط با فرضیه ۴
نتایج بدست آمده در ارتباط با فرضیه ۵
پیشنهادات
پیشنهادات در ارتباط با فرضیه ۱
پیشنهادات در ارتباط با فرضیه ۲
پیشنهادات در ارتباط با فرضیه ۳
پیشنهادات در ارتباط با فرضیه ۴
پیشنهادات در ارتباط با فرضیه ۵
پیشنهادات در ارتباطات با فرضیه ۶
سایر پیشنهادات
سایر پیشنهادات
توصیه به سایر دانشجویان محققین

(((برای دانلود کلیک کنید)))

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه بررسی وضعیت فروش محصولات چرمی‌سبک داخلی – خارجی ,
:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود پروژه معماری مساجد

معماری مساجد

فهرست مطالب

مساجد ۵
پیش گفتار ۱ ۵
حضور مسجد در بازار تهران ۲۴
درامد: ۲۶
سیرگسترش مسجد در بازار تهران: ۲۷
تنوع مساجد: ۲۸
تعدد مساجد: ۳۰
پراکندگی مساجد: ۳۱
نمود مسجد در بازار: ۳۳
مساجد عمده بازار: ۳۵
مسجد جامع: ۳۶
مسجد شاه(امام خمینی): ۳۹
نگاهی به تفاوت‌های بصری مساجد جامع و امام: ۴۱
دیگر ویژگی‌های مساجد: ۴۴
و سخن اخر: ۴۵
مسجد جامع تهران یا جامع عتیق ۴۵
مقدمه ۴۵
ساختار و تاریخچة مسجد ۴۷
جلوه‌های معماری و کتیبه‌ها ۵۳
موقوفات مسجد ۵۶
ائمة جماعت و وعاظ مسجد ۵۷
مسجد جامع تهران و حوادث تاریخی ۶۰
امور فرهنگی- علمی مسجد جامع ۶۸
گنجینة قران کریم ۶۹
کتابخانة قرانی مسجد جامع چهل‌ستون ۷۰
پانوشتها: ۷۱
مساجد تاریخی ۷۴
مسجد شاه ( امام خمینی) تهران ۷۴
مقدمه ۷۴
پیشینة تاریخی مسجد ۷۵
اوضاع سیاسی- اجتماعی و مذهبی عصر قاجار ۷۷
ساختار مسجد ۷۹
کتیبه‌های معماری ۸۰
توصیف سیاحان از مسجد شاه ۸۲
وقفنامه و موقوفات ۸۳
امامان جمعه و جماعت، وعاظ و مدرسان مسجد ۸۴
کتابخانة مسجد ۸۶
مسجد شاه و رویدادهای تاریخی ۸۷
۷٫ اعتراض علیه وهابیها: ۹۰
۸٫ در دوران حکومت پهلوی: ۹۰
وضعیت مسجد امام خمینی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ۹۱
پانوشتها: ۹۳
مسجد و مدرسة عالی سپهسالاری(شهید مطهری) ۹۵
مقدمه ۹۵
تاریخ ساخت و چگونگی بنا ۹۶
شرح حال واقف ۹۸
عصر سپهسالار و اقدامات او قبل از تاسیس مسجد و مدرسه ۹۹
وقفنامه‌های مسجد ۱۰۰
موقوفات طبق وقفنامه ۱۰۳
ساختار مسجد و مدرسه ۱۰۴
۱٫مهندس ناظر،طراح و معمار ۱۰۴
۲٫ خصوصیات معماری و توصیف جغرافیایی ۱۰۵
۳٫ مرافق موجود ۱۰۸
هنرهای تزیینی ۱۰۸
تولیت و متصدیان امور مسجد ۱۱۲
۱٫نایب متولیان ۱۱۲
۲٫ ائمة جماعات ۱۱۵
۳٫وعاظ مسجد ۱۱۶
کتابخانه ۱۱۷
تاسیس و توصیف کتابخانه ۱۱۷
۲٫ تعداد کتابهای موجود در این کتابخانه ۱۱۸
۴٫ مدیران کتابخانه ۱۲۰
تغییرو تحولات صورت یافته در کتابخانه در طول زمان ۱۲۱
اموزش در مسجد و مدرسة عالی شهید مطهری ۱۲۴
۱٫ مدرسان مدرسه ۱۲۶
مرحوم مدرس اولین مؤسس برنامة رسمی مدرسه ۱۲۷
دگرگونیهای مسجد و مدرسه از اغاز تا کنون ۱۲۷
منابع و ماخذ ۱۳۴
مساجد
پیش گفتار ۱
در میان اندامهای درون شهری هر شهر و روستا، نیایشگاه همیشه جای ویژه خود را داشته و دارد و از اندامهای دیگر نمایان تر و چشمگیرتر است و از اینروست که همه جا در دل ابادی جای گرفته است.(۱)
نیاشگاه چون بزرگترین ساختمان ابادی بوده در اغاز نیازی بدان نداشته که نشانی ویژه داشته باشد و خود بخود نگاه هر گذرنده‌ای را بسوی خود میکشیده اما پس از گسترش ابادی نخست با افراشتن درگاهها و نهادن ماهرخ و توق بر بلندترین جای ان و سپس با ساختن میل و برج و مناره در کنار و نزدیک ان باشندگان ابادی و گذریان بیگانه را به نیایشگاه راهنمائی میکردند. مسجد بر دیگر نیایشگاهها همان برتری را داشته که اسلام بر دیگر کیشها و چنان خوب بوده و هست که اذینها را می‌اراید و نیازی بستایش ندارد و ما در اینجا تنها میگوئیم که چگونه بوده و چگونه شده است(اگر بتوانیم). هنر اسلامی( بویژه معماری ان) بر پنچ پایه مردم واری، خودبسندگی، پرهیز از بیهودگی، بهره‌گیری از پیمون(مدول) و نیارش (اساتیک) و درون گرائی نهاده و بی انکه خواسته باشیم خود سنائی کنیم هنرمندان مسلمان ایران بیش از دیگران بدانها پای بند بوده‌اند…

(((برای دانلود کلیک کنید)))

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه معماری مساجد ,
:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود پروژه خط تولید کارخانجات پارس الکتریک

کارخانجات پارس الکتریک

فهرست مطالب

تأسیس کارخانجات : ۵
پیروزی انقلاب اسلامی و تحولات در کارخانجات پارس ۵
شرکتهای تابعه پارس : ۶
نمودار شماره ۱-۱ چارت سازمانی شرکت کارخانجات پارس الکتریک ۸
۱-۱- سازماندهی و تشکیلات : ۹
۱-۲-۱- بخش تحقیق و توسعه : ۹
۱-۲-۲- واحد مکانیک : ۱۲
۱-۲-۳- برنامه‌ریزی مواد و کنترل تولید : ۱۲
۱-۲-۴- مراحل تولید : ۱۴
۱-۳- بخش بازرگانی : ۱۹
۱-۴- کنترل کیفیت (QC): ۲۲
۱-۵- مهندسی صنایع ۲۳
۱-۶- تعمیرات و تأسیسات : ۲۴
۱-۷مرکز ایمنی و بهداشت ۲۶
۱-۸- امور اداری ۳۲
بیمه : ۳۳
۱-۹ امور مالی ۳۵
۱-۱۰- بخش کامپیوتر ۳۷
فصل دوم ۳۹
سالن‌ها وخطوط تولید ۳۹
سالن  ۴۱
خط سوکت ۲۱ و ۲۸ : ۴۲
خط مونتاژ شاسی : ۴۲
خط جاگذاری لامپ تصویر درداخل کابینت : ۴۳
خط بسته‌بندی : ۴۳
کارگاه فوم سازی : ۴۴
کارگاه دیگ بخار : ۴۵
کارگاه پرسکاری : ۴۶
پرسکاری فلزی : ۴۷
سالن پرس پلاته : ۴۷
سالن قالبسازی : ۴۸
کارگاه تزریق پلاستیک : ۴۹
کارگاه رنگ پاشی : ۵۰
۲-۲- انبارها ۵۱
چاپکاری پی سی برد : ۵۲
۲-۳- تلویزیون inch21 ، pars خط مونتاژ جدید سالن ۲ : ۵۲
۲-۴ – تلویزیون inch 21 ، Grundic خط مونتاژ جدید سالن ۱ : ۵۵
دگمه on – off: ۵۹
لامپ تصویر : ۶۰
واشر : ۶۱
آرم Pars: ۶۱
فصل سوم ۶۳
نمودارهای فرآیند جریان (FPC ) ۶۳
خطوط تولید ۶۳
فرم FPC تولید فرانت ( خط قدیم PARS) ۶۵
فرم FPC تولید بک : ۶۶
فرم FPC آماده سازی لامپ تصویر : ۶۷
فرم FPC تولید فرانت ( خط جدید PARS) : ۶۷
فرم FPC تولید مارک: ۶۹
فرم FPC تولید فرم بلندگو : ۷۰
فرم FPS تولید شیلت : ۷۰
فرم FPS تولید سنترپل : ۷۱
فرم FPS تولید واشر : ۷۲
فرم FPC تولید ترمینال : ۷۲
فرم FPS مونتاژ بلند گو : ۷۳
فرم FPS تولید فوم : ۷۴
فرم FPSآماده سازی کارتن : ۷۵
فرم FPS مونتاژ تلویزیون ( خط قدیم سالن ۱) : ۷۵
فرم FPS مونتاژ تلویزیون (‌خط جدید سالن ۲): ۷۹
فصل چهارم ۸۳
عناصر کاری ۸۳
۴-۳- جدول زمان ‌مربوط به انجام عناصر : ۹۱
۴-۴- جدول بهبود : ۹۴
فصل پنجم ۹۷
پیشنهادات ۹۷
پیشنهادات : ۹۸
۵-۲- موارد مربوط به حمل و نقل : ۹۹
۵-۳- موارد مربوط به ایمنی و بهداشت : ۱۰۰

تاریخچه :
تأسیس کارخانجات :
کارخانجات پارس الکتریک در تاریخ ۵ اسفند سال ۱۳۴۱ با سرمایه ۵۰۰۰۰۰۰ریال تأسیس و در ۹ اسفند ماه همان سال بصورت شرکت با مسئولیت محدود به شماره ۸۵۶۷ به ثبت رسید . موضوع شرکت ،‌تأسیس و ایجاد کارخانه صنعتی ،تولیدی و مونتاژ رادیو و تلویزیون بوده است.
در تاریخ ۲۲ اسفند ماه سال ، ۱۳۴۶ شرکت از مسئولیت محدود به سهامی و پس از آن در ۲۸ فروردین سال ۱۳۵۲ به سهامی خاص و سپس در ۹ اسفند ۱۳۵۴ به شرکت سهامی عام تبدیل شد .
ظرفیت تولید سالانه کارخانجات براساس پروانه بهره‌برداری شماره ۳۱۰۷۲ مورخ ۱۸ اردیبهشت ۵۵ وزارت صنایع ومعادن ۱۷۰۰۰۰ دستگاه تلویزیون و ۱۹۰۰۰۰ دستگاه رادیو بر آورده شده است.

پیروزی انقلاب اسلامی و تحولات در کارخانجات پارس
متعاقب پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ایجاد تحولات اسلامی دروجوه مختلف ساختار کشور در سطح صنایع ملی ، بویژه کارخانجات پارس الکتریک ، تحولات دامنه‌دار و عمیقی ایجاد شده همانگونه که در نگرش افراد جامعه به برنامه‌های رادیو و تلویزیون ، تغییرات اساسی بوجود آمد و اقبال آنان به بهره‌گیری از برنامه‌های صدا و سیما به یکباره سطح نیاز و تقاضایشان را بالا برده ، در کارخانجات پارس الکتریک نیز برای پاسخگویی به این تقاضا در جهت ادامه تولید و بالا بودن سطح تولیدات و گسترش فعالیتها و تلاشهای پر ثمر کارکنان ، اصلاحات و تحولات عمیقی صورت گرفت .

شرکتهای تابعه پارس :
کارخانجات عظیم پارس الکتریک دارای شرکتهای تابعه بسیاری با زمینه‌ فعالیتهای مختلف می‌‌باشد که به صورت زیر است :
۱) شرکت لوازم خانگی پارس با ۷۸% سهام مالکیت به تولید یخچال و فریزر می‌پردازد .
۲) شرکت پارس کالری با ۱۰۰% مالکیت انواع وسایل تزئینی چوبی و مبلمان اداری وغیره را تولید می‌کند .
۳) شرکت لامپ تصویر رنگی عالم آرابا ۷۰% سهام انواع لامپهای تصویر رنگی در ایران را تولید می‌کند .
۴) شرکت مهندسی و بازرگانی پارس با ۱۰۰% سهام دارای فعالیت در زمینه خرید و فروش ، واردات و تعمیر و نگهداری ابزار آلات تولیدی می‌باشد.
۵) شرکت خانه‌سازی آریا با ۸۷% سهام مالکیت ، طراح و سازنده قطعات پیش شاخته ساختمان و خانه‌سازی است .
۶) شرکت پارس نیک با ۱۰۰% سهام مالکیت صادر و وارد کننده انواع واقسام قطعات و کالاهای الکتریکی و الکترونیکی مجاز می‌باشد .
۷) شرکت طراحی و مهندسی ساخت صنعت با ۱۰۰% سهام مالکیت علاوه بر صادرات و واردات ، کارخانجات تولیدی – صنعتی را ایجاد و تجزیه می‌نمایند .
۸) شرکت عایق پلاستیک با ۱۰۰% سهام مالکیت برای بسته‌بندی محصولات پارس الکتریک فومهای مخصوص می‌سازند .
۹) شرکت خدمات پارس با ۱۰۰% سهام مالکیت که با دارا بودن تعداد زیادی نمایندگی در سراسر کشور نقش پشتیبانی را به عهده داشته و به تعمیر ونگهداری محصولات پارس الکتریک می‌پردازد .
نمودار شماره ۱-۱ چارت سازمانی شرکت کارخانجات پارس الکتریک
۱-۱- سازماندهی و تشکیلات :
مجموعه کارخانجات پارس الکتریک از یک سازمان منسجم و فعال برخوردار است که تحت رهبری مقام مدیر عامل که ریاست هیئت مدیره را نیز بر عهده دارند ، کلیه قسمتها را هدایت و رهبری و نظارت می‌‌کنند .
به منظور آشنایی با سازمان ، چارت سازمانی در ادامه آورده می شود .
اکنون با قسمتهای مختلف آشنا می‌شویم ، نخست از قسمت تولید آغاز می‌کنیم که هدف نهایی می‌باشد .

۲-۱- بخش تولید :
به منظور آشنا شدن با فرایند تولید قطعات ابتدا با نظم خاصی به پیش می‌رویم و علاوه بر آشنا شدن باخط تولید با قسمتهای اصلی و جانبی درگیر نیز به مرور آشنا می‌شویم .

۱-۲-۱- بخش تحقیق و توسعه :
در این قسمت المانهایی که به وسیله کارخانجات معتبر جهانی ساخته شده است مورد بررسی قرار می گیرد تا پارس الکتریک همواره با تحولات تکنولوژیکی روز به روز پیش رفته و همگام باشند .
بخش تحقیق وتوسعه به آنالیز سیستمها پرداخته و کالاها را ارزیابی می‌‌کند و کیفیتها را مورد بررسی قرار داده و پس از تحقیقات جامع ،اطلاعات تحلیلی توسط متخصصین به صورت اسنادی حاوی اطلاعات برای شناسایی کد گذاری می‌شود . پس ازانجام مراحل اولیه ازمحصول مورد نظر نمونه‌سازی می‌شود و با اطلاعات لازم برای برنامه‌ریزی واجرا به واحدهای مربوط بعدی فرستاده می شود . این تحقیقات بررسی تکنولوژی ماشین آلات ، ابزار تولیدی و ایجاد تغییر و تحول در آنها را نیز شامل می‌گردد.
در بخش تحقیق و توسعه ، سیستمهای دیجیتالی نیز مورد بررسی و تجزیه وتحلیل قرار می‌گیرند . در این قسمت یک سیستم کدگذاری فنی اقلام کارخانجات ( کد ۱۱ رقمی ) که به دنبال تدوین چهارجلد کتاب کدگذاری فنی اقلام الکترونیکی و مکانیکی کارخانجات در سال ۱۳۵۸ انجام گرفته است به مورد اجرا گذارده می‌شود و از این طریق بیش از بیست هزار قلم مواد خام و قطعات ساخت داخل کارخانجات تحت کد اختصاصی طبقه بندی شده‌اند . علاوه بر مورد ذکر شده در این قسمت فرمهایی به نام BOM ( پارت لیست ) تهیه شده و برای هر قطعه جداگانه است . اجزای آن به صورت کدبندی شده تنظیم می‌گردد.در واقع این پارت لیستها ملاک سفارش و تولید یک محصول است .
علاوه بر وظایف فوق توسط این بخش یکسری کاتالوگهایی نیز جمع آوری می‌گردد و مجلاتی به صورت آبونه در اختیار دارند تا اگر قسمتها نیازی داشته باشند مورد استفاده قرار گیرد .
این بخش از قسمتهای الکترونیک شامل صوتی ،تصویری و دیجیتال ، مکانیک و مرکز اسناد تشکیل گردیده است .
با مرکز اسناد قبلاً آشنا شدیم، واحد تصویری چند وظیفه اصلی دارد شامل :
۱) تأیید و انتخاب محصول : هر چیزی که بخواهد تولید شود از خارج نمونه‌ها آورده می‌شود و این واحد از جنبه‌های فنی آنرا بررسی می‌کند و بین نمونه‌های مختلف بهترین نمونه انتخاب می‌گردد که برای تولید معرفی می‌شود .
۲) نمونه‌سازی محصول : پس از مرحله تأیید و پیش از تولید دراین قسمت نمونه‌سازی می‌شود و به واحدهای مختلف کارخانه داده می‌شود . تا به عنوان مرجع تولید قرار گیرد .
۳) تهیه دفترچه راهنمای دستگاه که به صورت فارسی نوشته می شود .
۴)‌ تأیید قطعات : قطعاتی که وارد کارخانه می شود در این قسمت بررسی می‌شود تا احیاناً متفاوت یا اشتباه نباشد .
۵) رفع مشکلات واحدهای تولیدی در ارتباط با تولید : اگر از نظر فنی در قسمت تولید با مشکلاتی مواجه شوند به این قسمت اطلاع داهد تا این قسمت رفع نقص نماید .
۶) تأثیر نمونه ساخته شده توسط مهندسی صنایع و تأیید برای انبوه محصول جدیدالتولید .
واحد صوتی نیز همانند واحد تصویری تقریباً همان وظایف را دارند لکن در رابطه با رادیو ضبط ، بلندگو و کلاً چیزهایی که با صدا مربوط است ، می‌باشد .
در واحد دیجیتالی ، مانیتور و تولیدات دیجیتالی مورد بررسی قرار می گیرد ، اشکالات کلی محصول که در تولید رخ می دهد را مورد بررسی قرار می‌دهند و اگر قابل رفع بود که انجام می‌شود در غیراینصورت با کارخانه سازنده مکاتبه کرده و رفع نقص می کنند .

۱-۲-۲- واحد مکانیک :
عمده کارواحد مکانیک در ارتباط با قطعات مکانیکی و بزرگ محصول است ( پلاستیکی و فلزی ) حدود ۲۰ تا ۲۵% قطعات مکانیکی است شامل شاسی ، بک و…. که تعمیر و جایگزینی طرح و … مربوط به آنها با این قسمت است . به غیر از این کارها یک سری کارهای حاشیه‌ای نیز انجام می‌دهند مانند طراحی وامور مربوط به بسته‌بندی محصول که در این قسمت طرح کامپیوتری تهیه شده و به کمیته کارتن می‌رود که پس از تأیید برای تصویب نهایی خدمت مدیر عامل کارخانجات می‌رسد که در صورت تصویب نهایی برای چاپ می‌رود ، همینطور این رویه برای طراحی دفترچه راهنما نیز صادق است .

۱-۲-۳- برنامه‌ریزی مواد و کنترل تولید :
در این قسمت ابتدا مسائل اجرایی دقیقاً بررسی و طرح‌ریزی می‌شوند ، آنگاه لیست اقلام و مواد مورد نیاز کنترل و شیوه‌های اجرایی توسط رایانه‌های پر قدرت داده پردازی می شود ، سپس اسناد مکتوب آن با چارتهای عملیاتی برای تدارک و اجرا فرستاده منی شود ، بطور کلی پس از تهیه پارت لیست محصولات و مشخص شدن مدلها ، این قسمت آنها را آنالیز کرده و از شرکتهای دو و یا گروند یک قطعات را می‌گیرند ، این قسمت درمورد اینکه چه موادی از داخل و چه موادی را از خارج تهیه کنند نیز تا اندازه‌ای تصمیم‌گیری می کنند ، خریدها اگر داخلی باشند به قسمت تدارکات داخلی و اگر خارجی باشد به تدارکات خارجی ارسال می شود و پس از خریداری شدن قطعات ، کالاها به انبار ریسپشن می آیند تا از آنجا هر کالایی به انبار خود منتقل گردد، دراین کارخانه انبارهای مختلفی وجود دارد که مخصوص نوع بخصوصی از اشیاء است در انبارها یک کنترل کمی وجود دارد و تعداد را کنترل می‌کنند که به ازاء هر قطعه یک قفسه وجود دارد ،در انبارها یک سیستم جامع انبارداری که با رایانه کنترل می‌شود جریان دارد ، در این شرکت بطور کلی انبارداری شامل سه بخش عمده ورودی، نگهداری و خروجی‌هاست .
در کارخانجات ۲۱ انبار شناسایی شده است که بعضی از آنها نگهداری می شود که باید بیرون از شرکت رفته و وتعمیر گردد، حدود ۱۵ انبار فعلاًفعال هستند که انبارهای عمده شامل انبار مرکزی که ریسپشن داخل آناست می باشد ( ریسپشن ورود کالا) و اقلام حجیم مانند کابینت لامپ تصویر ، آهن آلات ، اجناس اهدایی به کارگران و کارمندان مانند برنج ، روغن و … و انبار لوازم التحریر و انبار وسایل حفاظت فردی و … در آنجا نگهداری و سپس توزیع می‌گردد.
انبار پخش نیز تابع انبار مرکزی است . انبار پخش ، محصولات تولیدی را بار کامیونها کرده و به خارج کارخانه می‌فرستد . انبار دیگر انبارهای تولیدی است که اجناس مورد نیاز تولید در کارخانجات انبار می شود تا طبق سفارشات و پارت لیستهای مربوطه که کد بندی شده‌اند برای قسمت تولید هر قسمت در نزدیکی خودانباری دارد که اجناس سفارش داده شده نخست به آنجا می‌رود . انبار شیمیایی محل نگهداری کلیه مواد شیمیایی شرکت است . انبار تعمیرات نیز کلیه اقلام واجناسی که به نحوی با تعمیرات سروکار دارد را نگهداری می کند مانند لوله‌های گوناگون تاسیم ، کابل و … همچنین باید متذکر شد که سالی یکبار انبارگردانی می‌شود و کاملاً اجناس داخل انبارها شمارش می گردد و با تولیدات و … مقایسه شده و کسری‌ها مشخص می شوند .

۱-۲-۴- مراحل تولید :
یکی از قطعات اصلی تلویزیون شاسی آن است که از المانهای مختلف الکتریکی و الکترونیکی تشکیل شده است . فرآیند آن به صورت زیر است :
ابتدا فیبرهای آماده چاپی که از اول طبق طرحهای تولید از نظر اندازه ، سوراخ پایه المانها ، علائم و مدارات چاپی طرح و تهیه شده است به دو صورت ماشینی و دستی روی آن مونتاژ می‌شود. ماشینهای اینسرت اتوماتیک با برنامه‌ریزی اولیه به طور خودکار در ابتدای اینسرت ، قطعات کوچک شاسی راسوار کرده و سپس قطعات ایستاده کوچک با ماشین دیگری به آن اضافه می شود . باسرعت عمل این ماشینها از اتلاف وقتو سرمایه و غیره صرفه‌جویی می‌گردد.
برای اطمینان از سالم بودن قطعات ، شاسی‌ها دقیق با چشم چک می شوند . این کنترل از ابتدا تا انتهای محصول ادامه پیدا می‌کند . شاسی‌ها پس از مراحل طی شده برای اینسرت بزرگ به قسمت دستی آورده می شوند ، کارکنان قطعات مختلف را مرحله به مرحله با دست روی شاسی سوار میکنند و هر کس با توجه به شرح وظایف ، کار خود را انجام می‌دهد . یکی از المانها که روی شاسی‌ها نصب می‌شود ، سیمها واتصالات است که خود فرایند تولید جدایی دارد ، در واقع این سیمها در کارگاه سیم بری بریده وطبق دستورالعمل دسته‌بندی می‌گردد.
این سیمها که به وسیله ماشینهای نیمه‌خودکار تهیه می شود برای تکمیل به واحدهای دیگری میروند وتوسط ماشینهای مخصوصی ، قسمتهای مورد نظر تهیه می گردد.
در این قسمت سیمهای افشان پس از بریده شدن ، قسمتهای لخت شده آنها به یکدیگر تابیده و در قالبهای مخصوصی قرار داده می‌شود و سپس پلاستیک به روی آن قسمتها تزریق می گردد. دراین کارگاه همچنین سوکتهای مخصوصی ساخته می شود .
بعد از مرحله سوار کردن قطعات مذکور و سیمهای قطعه روی شاسی و کنترل هر مرحله ، محصول به قسمت نهایی می‌رود تا قطعات بزرگ روی آن نصب شود . پس از نصب قطعات بزرگ روی شاسی ، شاسی‌ها از قسمت دستی برای لحیم کاری با نوار نقاله به قسمت لحیم کاری فرستاده می شود . لحیم کاری به صورت نیمه خودکار و خودکار انجام می‌گیرد .
پیش از لحیم کاری برای زدودن گردوغبار و چربی‌ها با محلول ویژه‌ای زیر شاسی‌ها (‌محل لحیم کاری) شسته وخنک و خشک شده و وارد حوضچه‌های مذاب قلع می‌گردد تا لحیم کاری انجام شود ، دود و دم حاصل توسط سیستم تهویه موجود به خارج منتقل می شود .
بعد از این مرحله شاسی برای مونتاژ به خط دیگری منتقل می گردد و تکمیل لحیم کاری در این قسمت به صورت دستی انجاممی گیرد و ضایعات انتهای سیمها چیده می شود . دراین خط درستی کار المانها توسط تکنسینها ورایانه تست ICT می‌شود و پس از حصول اطمینان مهر تأیید زده می شود . در مرحله بعدی از نظر کارآیی صوت و تصویر تنظیم و کنترل می گردد .در هر شاسی که عیب و نقصی مشاهده شود برای عیب یابی و رفع عیب به تعمیرکاران این خط ارجاع داده می‌شود . شاسی‌هایی که در این قسمت غیر قابل تغییرباشند برای بازسازی به قسمت دیگری فرستاده می شوند .
همانگونه که گفته شد در قسمت مونتاژ قطعات بزرگ ، شاسی ، کابینت و بک که قسمت عقب تلویزیون است با یکدیگر مونتاژ می گردد بنابراین بهتر است مراحل ساخت قطعات پلاستیکی توضیح داده شود .
ساخت قطعات پلاستیکی مستلزم طراحی و محاسبات اولیه است که پس از طراحی و ساخت در قالبهای دقیقی روی ماشینهای تزریق پلاستیک نصب می شوند . با این ماشینها که تا ۵۰تن فشار برای مرغوبیت بیشتر محصولات فشار وارد می کنند ،‌مواد پلاستیکی مخصوصی به قالبها تزریق شده ونهایتاً قطعات پلاستیکی تلویزیون بدست می آید ، آنگاه سوراخهای مورد نظر در آن ایجاد می شود و برای رنگ آمیزی و چاپ علائم ونشانه‌ها به کارگاه رنگ کاری می‌رود و با گذر از تونل خشک کن پس از رنگ آمیزی در قسمت چاپ کن ، موارد مورد نظر بروی آن چاپ می‌گردد.
اکنون به داخل خط اصل بر می‌گردیم ،پس از تکمیل شاسی‌ها ، قطعه مهم لامپ تصویر مونتاژ می‌شود و بلندگوها به آن افزوده می گردد و به خط مونتاژ نهایی شاسی می‌رود .
پس از ارتباط سیمهای بلند گو وکنترل و …. اکنون تلویزیون آماده روشن شدن است و از این خط خارج شده و به قسمت آزمایش تنظیمات صوت و تصویر می‌رود و در صورت سالم بودن اسناد تلویزیون و تولید آن تهیه وتنظیم می‌شود .

(((برای دانلود کلیک کنید)))

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه خط تولید کارخانجات پارس الکتریک ,
:: بازدید از این مطلب : 607
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود پروژه اصول پرورش کرم ابریشم

اصول پرورش کرم ابریشم

فهرست مطالب
فصل اول
تاریخچه کرم ابریشم
وضعیت ابریشم در ایران
چگونگی پرورش کرم ابریشم در ایران
برخی مشکلات صنعت ابریشم در ایران
مراکز تهیه و توزیع ، تولید تخم نوغان تا مرحله ابریشم در ایران
فصل دوم
توتستان
کلیاتی راجع به درخت توت و توتستان
روشهای تولد نهال توت       
بذر کاری       
پیوند زنی       
خوابانیدن شاخه       
قلم چوب نرم       
قلم چوب سخت      
خزانه نهال       
انتخاب نهالهای توت و روش انتقال آن      
ایجاد توتستان     
وضعیت هواشناسی      
بررسی خاکشناسی       
روش پیداکردن بیماریهای پوسیدگی و ریشه   
انتخاب نهال توت
فاصله درختان
کاشت
روشهای داشت ، هرس و برداشت
روش بهره برداری از توتستان ویژه کرم جوان
نحوه برداشت از توتستان برای کرم بالغ
نگهداری توتستان
فصل سوم :
بررسی کرم ابریشم از نظر جانورشناسی و سیر تکامل آن
لارو
مراحل رشد
اندامهای درونی کرم ابریشم
اعضای گوارشی
دستگاه گردش خون
دستگاه دفع کرم ابریشم
دستگاه تنفس
دستگاه عصبی
دستگاه تولید مثل
غده های ابریشم
فصل چهارم : کرم ابریشم
تخم کرم ابریشم
تعیین جنس
تولید تخم
نگهداری و به کاربردن تخم کرم ابریشم
تفریخ مصنوعی تخم کرم ابریشم
روش اجرایی تفریخ تخم
فصل پنجم :    پرورش کرم ابریشم
مشخصات کرم ابریشم
فصل پرورش
آماده سازی پرورش
انتخاب واریته کرم ابریشم
ضد عفونی
آغاز پرورش
پرورش کرم جوان
پرورش کرم بالغ
پیله رفتن لارو
برداشت پیله و حمل آن
خشک کردن پیله
فصل ششم : بیماری های کرم ابریشم
بیماریهای های قارچی
بیماریهای فلاشری
بیماریهای پیرین
آفات کرم ابریشم
منابع

مقدمه:
اصول و پرورش کرم ابریشم
گونه اهلی کرم ابریشم که پرورش آن از آغاز تا به امروز متداول بوده و تقریباً در چهار هزار و ششصد سال پیش به طور اتفاقی توسط ملکه چین ( سی لینگ شی ) در هنگام قدم زدن در جنگلی با پیدا کردن پیله ای از روی درخت توت و تنیدن تارهای آن به دور انگشت خود کشف و بدین ترتیب رازی از طبیعت آشکار گردید.
در حقیقت این پدیده اتفاقی به تدریج پایه گذار صنعت پرورش و تهیه ابریشم در جهان شده و بعدها این شاهزاده خانم در تاریخ به الهه ابریشم ، ملقب گردید. تا مدتها پس از کشف ابریشم راز تهیه آن در انحصار چین بود امپراطوران چین در طی قرون متمادی همواره سعی کردند تا اسرار تهیه آن را از جهانیان پنهان دارند، حتی حکومت چین برای کسانی که می خواستند راز تهیه ابریشم را به خارج از کشور انتقال دهند مجازات مرگ تعیین کرده بودند . با وجود این سختگیریها تا نیم قرن ، چین تنها کشور تولید کننده ابریشم در جهان بود.
استقبال وسیع و همه جانبه مردم دنیا از ابریشم و سود آوری تجارت این کالا آن چنان مورد توجه واقع گردید که برای تجارت آن جاده ای ساخته شد که یازده هزار کیلومتر طول داشت و شهر هسیان چین را به رم شرقی متصل می کرد. این جاده از ترکستان ـ سمرقند گذشته و به مرزهای ایران می رسید و پس از عبور از طوس ، دامغان ، گرگان و ری به قزوین و از آنجا به شعباتی متصل می شد که شاخه ای از آن به ترکیه و بعد به اروپا متصل می گشت . در ضمن برای اینکه کاروان های حامل ابریشم به سلامت مسیر تا اروپا را طی نمایند مرتباً بین ایران و چین نمایندگانی در رفت و آمد بودند.

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه اصول پرورش کرم ابریشم ,
:: بازدید از این مطلب : 576
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود پروژه بررسی تأثیر افزودن مس بر ریز ساختار و خواص مکانیکی چدن داکتیل

بررسی تأثیر افزودن مس بر ریز ساختار و خواص مکانیکی چدن داکتیل

فهرست مطالب
فصل اول: مقدمه
هدف آزمایش
۱-۱        چدن با گرافیت کروی
۲-۱        کروی سازی گرافیت
۳-۱        مشکلات افزودن منیزیم
۴-۱ اهمیت جوانه زایی
۵-۱        انجماد و مکانیزم کروی شدن گرافیت در چدن نشکن
فصل دوم: مروری بر منابع
۱-۲        تغییر حالت یوتکتوئید در چدنهای نشکن
۱-۱-۲ تشکیل حلقه های فریت در اثر تجزیه آستنیت
۲-۱-۲    تشکیل پرلیت در اثر تجزیه آستنیت
۲-۲        اثر مس بر سینیتیک تغییر حالت یوتکتوئید در چدنهای نشکن
۲-۳        اثر مس منحنی های سرد کردن
۱-۲-۲ اثر مس بر منحنی های تغییر حالت برحسب زمان
۲-۲-۲  اثر عناصر آلیاژی بر مکانیزمهای حاکم بر فرایند تغییر حالت یوتکتوئید در چدنهای نشکن
۳-۲        اثر مس بر ریز ساختار چدنهای نشکن
۱-۳-۲ اثر مس بر ساختار زمینه چدنهای نشکن
۲-۳-۲         اثر مس بر مشخصات گرافیتهای کروی
۴-۲        اثر مس بر خواص مکانیکی چدنهای نشکن
۱-۴-۲         اثر مس بر سختی چدنهای نشکن
۳-۴-۲         اثر مس بر مقاومت به ضربه چدنهای نشکن
فصل سوم: روش آزمایش
روش آزمایش
فصل چهارم: نتایج
۱-۴- نتایج حاصل از بررسی ساختار نمونه های مورد آزمایش
۲-۴- نتایج حاصل از بررسی اثر مس بر ریز ساختار نمونه های مورد آزمایش
۳-۴- نتایج حاصل از بررسی های اثر مس بر درصد کروی شدن
۴-۴- نتایج حاصل از بررسی اثر مس بر اندازه گرافیتهای کروی
۵-۴- نتایج حاصل از بررسی اثر مس بر تعداد گرافیتهای کروی در واحد سطح
۶-۴- نتایج حاصل از بررسی اثر مس بر ساختار زمینه
فصل پنجم: نتیجه گیری
۱-۵- اثر مس بر ریز ساختار نمونه های مورد آزمایش
۱-۱-۵- اثر مس بر درصد کروی شدن
۲-۱-۵- اثر بر تعداد گرافیتهای کروی در واحد سطح
۳-۱-۵- اثر مس بر اندازه گرافیتهای کروی
۴-۱-۵- اثر مس بر ساختار زمینه
۲-۵- اثر مس بر خواص مکانیکی نمونه های مورد آزمایش
۱-۲-۵- اثر مس بر خواص کشتی
۲-۲-۵- اثر مس بر انرژی ضربه
۲-۲-۵- اثر مس بر سختی
۳-۵- نتیجه گیری
منابع و مآخذ
پیوستها

(((برای دانلود کلیک کنید)))

 



:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1392 | نظرات ()