تصویرسازی بخشی از داستان سودابه و سیاوش شاهنامه فردوسی (اسطوره های نجیب از خیال تا ظهور)
فهرست مطالب
«گفتنی»
«مقدمه»
فصل اول – تاریخچه تصویرسازی
طبقهبندی انواع تصویرسازی
تکنیکهای تصویرسازی
مداد رنگی
فصل دوم – «نیاز به نوآوری»
«خلاقیتِ ذهنی در برابر اِلهام»
«خلاقیت»
«سنت شکنی، بدعت و نوآوری»
«معیارِ شناختِ حس فردی»
«کلامِ آخر»
فصل سوم – «مردم شناسی دینیِ هنر، و پرسش های هنرمندان»
فصل چهارم – «تجلی رنگ»
فصل ششم - «طراحی»
«تصویرسازی»
«هنرِ گرافیک»
فصل پنجم – «قدمتِ دیرینه»
«تصویرسازی برای شاهنامه»
«میزانِ موفقیت»
«موقع کار و آفرینشِ هنری»
«گزارش کار»
در بخش اعظم تک تک فریم های تصویرسازی شده ۴ رنگ اصلی به چشم می خورد که نقش اساسی دارند عبارتند از (قرمز، ارغوانی، اُکر (خردلی)، سبز) که کاربرد هر کدام از این رنگها و دلیل استفاده از آن ها به شرح زیر است
۱- قرمز
۲- ارغوانی
۳- اُکر (خردلی)
۴- سبز
اجرا
«فردوسی و شاهنامهاش»
«ویژگی های هنری شاهنامه»
«تصویرسازی در شاهنامه»
«موسیقی در شاهنامه»
«بخش های اصلی شاهنامه»
«و در انتهای نگاهی بر داستانِ سودابه و سیاوش»
فهرست منابع و مآخذ
(((برای دانلود کلیک کنید)))
:: موضوعات مرتبط:
پروژه ها ,
,
:: برچسبها:
تصویرسازی بخشی از داستان سودابه و سیاوش شاهنامه فردوسی (اسطوره های نجیب از خیال تا ظهور) ,
:: بازدید از این مطلب : 643
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0